Dankje, ben meer dan een uur bezig geweest een paar cossen schoon te vegenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:13 schreef Ebinas het volgende:
Jij ook fijne paasdagen Dot.
En lekker heur,
Keuzestress
Zo Dotje goedemorgenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne paasdagen allemaal
Lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie en thee
[ afbeelding ]
Lekker hapjes voor de dag
[ afbeelding ]
Had nog meer maar die pakte hier niet en had geen zin opnieuw te zoekenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo Dotje goedemorgen![]()
Je hebt aardig je best gedaan...
Nou dat dacht ik wel...quote:Op zondag 31 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog meer maar die pakte hier niet en had geen zin opnieuw te zoekenvond het wel genoeg zo
Morguh GG het is nog redelijk rustig op de paaszondagmorgenquote:
En dat uur vooruitzetten helpt natuurlijk ook niet meequote:Op zondag 31 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG het is nog redelijk rustig op de paaszondagmorgen
Nee mensen zijn dan soms van slagquote:Op zondag 31 maart 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat uur vooruitzetten helpt natuurlijk ook niet mee
Fijne pasen Li0nquote:Op zondag 31 maart 2024 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Fijne Pasen! Ik ga zo lekker een plakje suikerbrood eten.
Veel plezier vanmiddag bij je dochter en kleinkinderen Dotje... lekker genieten...🤗😘quote:Op zondag 31 maart 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijne pasen Li0n
Lekker, heb ik lang niet meer gehad.
Ik neem normaal een 2 plakjes paasstol met gekookte eitjes
Maar ik ga om 12 uur lunchen bij mijn dochter en dan ook eitjes en paasbrood
ALs ik dat nu zou eten dan heb ik om 12 uur geen honger meer
Hoi Frummeliequote:Op zondag 31 maart 2024 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen feestbeest..![]()
Mooie dag gehad gisteren?
Nou gaaf hoor.... lekker nagenieten...quote:Op zondag 31 maart 2024 09:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Ja was heel gezelligde vrienden van m'n broertje hadden echt hun best gedaan om voor iedereen een leuke dag te organiseren.
Ja dat vult wat beter hequote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch maar begonnen met het maken van een eigen paasontbijtje
Morguh Jockquote:Op zondag 31 maart 2024 09:49 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Vrolijk Pasen !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |