De stem van David is ook geen lust voor het oorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die stem van Stijn Steels kan ik moeilijk verdragen.
Leunt vooral naar de kant van Jolienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn Steels is inderdaad niet te verstaan, maar hij hangt er ook nog eens heel vreemd bij.
Ik heb ondertiteling aan gezet.quote:
Hij zal het gewend zijn, maar ik snap wel dat ie niet zo vaak opdraaft.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:07 schreef Faraday01 het volgende:
David mag weer vooral over zijn broer praten, dat moet toch ook bizar zijn als iedereen altijd vooral over iemand anders iets wil weten.
Ai, nu ga ik erop letten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel die na ieder feitje “denk ik” zegt alsof hij niet de Wikipedia heeft bekeken
Lijkt mij niet ja, viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is het niet live? De tekst staat al in beeld voordat Stijn is uitgesproken
Ik begrijp ergens ook niet dat hij weer iets gaat doen rondom Mathieu, zou denk ik echt helemaal iets anders gaan doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij zal het gewend zijn, maar ik snap wel dat ie niet zo vaak opdraaft.
Ken Vanmarcke? Axel de Lie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja hierom zou ik niet op komen dagen als mn broer zoveel beter is.. Vermoeiend zulke vragen
Daar hintte David ook naar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Philipsen heeft nog nooit een meter op kop gereden, dus dat valt mee.
Straks nog even woonplaatsen noemen van de betrokkenen dan hebben we BINGOquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
De oom, de broer, de Vlaamse fascinatie voor families spuit alweer uit de oren van Karrel
En de vriendinnen en opleidingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks nog even woonplaatsen noemen van de betrokkenen dan hebben we BINGO
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:15 schreef Zorro het volgende:
Stijn lijkt op Theo Maassen als medewerker van Mengvoeders United.
Hij is alvast vertrokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alain Philippe heeft het helemaal opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |