Last minute aangepast, Thierry baudetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, zo Barabas. Ben benieuwd wie het is
Never forget Jack van Gelderquote:
quote:
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Last minute aangepast, Thierry baudet
En dan toch voor nicolleke gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezen
Een Thierry vind zichzélf geen Barabas, dat is hetquote:
En wat was het? Zijn abominabele Engels?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet nog dat Koos van Plateringen een keertje Barabas was en ik serieus lang heb zitten nadenken over wat hij het jaar daarvoor verkeerd zou moeten hebben gedaan
Alberto en de bankzitters.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef Dave het volgende:
Er zijn toch altijd 3 ontkenningen? Heb ik er 2 gemist?
Ik denk hetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat was het? Zijn abominabele Engels?
‘t is ook echt elke keer precies hetzelfde verhaal, alleen andere liedjes en zangers/acteurs.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit is trouwens echt de laatste keer dat ik kijk want ik vind het oersaai.
Voelt wel een kunstje met vaak hetzelfde plot met andere acteurs.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit is trouwens echt de laatste keer dat ik kijk want ik vind het oersaai.
Het valt/staat wel bij de performance en het decor ja en dat is wel eens beter geweest. Vind het sinds de covid eigenlijk een stukje minder.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voelt wel een kunstje met vaak hetzelfde plot met andere acteurs.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vindt dit nou géén mooi nummer @:PippenScottie
Oeh ben je naar de musical geweest met Jeangu? Heb ook nog getwijfeld of ik zou gaan. Hoe was het?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nu flashbacks naar musical Jesus Christ Superstar twee maanden geleden. Dat was een stuk beter dan dit
Die schijnt heel goed te zijn!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nu flashbacks naar musical Jesus Christ Superstar twee maanden geleden. Dat was een stuk beter dan dit
Met Judas Jangeu.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nisnollekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |