Doet die niet een nummer met dat hij Jezus verraden heeft?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als de gebruikelijke volgorde weer gevolgd wordt, vrees ik dat Petrus niet veel meer gaat zingen deze avond
Een moderne variant op een 2000 jarig stoffig boek op linking park style lijkt me dan ook niet makkelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef E.T. het volgende:
De coupletten waren zo-zo.. refrein was wel lekker op LinkinPark!
Meestal is het een duet tussen Jezus en Judas en dan komt Petrus iets roepen en krijg je de Petrus-herkenners. In voorgaande jaren zong hij volgens mij niet, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doet die niet een nummer met dat hij Jezus verraden heeft?
William Spaaij (Jezus) en Keizer (Judas) nemen ons mee tijdens deze bijzondere avond en laten ons alvast een stukje horen van hun duet 'Helden', de vertaling van We Don't Need Another Hero van Tina Turner. De vertaling is afkomstig uit de musical TINA - De Tina Turner Musical.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Petrus een "oh nee, had Jezus toch gelijk, ik ben een schijt vriend" nummer had maar dat kan makkelijk 6 jaar geleden zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal is het een duet tussen Jezus en Judas en dan komt Petrus iets roepen en krijg je de Petrus-herkenners. In voorgaande jaren zong hij volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
William Spaaij (Jezus) en Keizer (Judas) nemen ons mee tijdens deze bijzondere avond en laten ons alvast een stukje horen van hun duet 'Helden', de vertaling van We Don't Need Another Hero van Tina Turner. De vertaling is afkomstig uit de musical TINA - De Tina Turner Musical.
Ahh nu gaat er iets dagen inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Petrus een "oh nee, had Jezus toch gelijk, ik ben een schijt vriend" nummer had maar dat kan makkelijk 6 jaar geleden zijn.
Ah leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bijgebouwtje van Slot Zeist. Denk dat het een wachtershuisje is geweest.
Petrus is niet de verrader, maar Judas. Petrus doet alsof hij Jezus niet kent.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En Keizer die gecast is als verrader. Racisme bij de NPO in een notendopquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:27 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het publiek.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n hekel aan dat nummer. Eventjes iemand fiksenmensen hoeven niet gerepareerd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |