Dat is een gevaarlijke stellingname... ik ben het met je eens dat hij propaganda spuit, en rapporteer het soms ook. Maar voor "hun" is dat de waarheid en het biedt de rest van ons een kijkje in die informatiebubbels.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de mods eens wat meer onzin reacties en leugenachtige islamitische propaganda gaan verwijderen hier op FOK!. Antisemitisme groeit, Joden zijn niet meer veilig, en dat pro Hamas volk mag maar onzin na onzin blijven verkondigen en haat creëren in dit land. Het is constant stemmingsmakerij, en omdat iedereen op de tenen loopt als het gaat om moslims komen ze er zoals altijd mee weg, wij als Nederlanders dienen dit in de kiem te smoren en niet te blijven faciliteren.
Ga niet klikken, maar neem aan dat de 'ons' voor autochtone Nederlanders staatquote:
Er is geen genocide. Ik vertrouw het ministerie van Hamas niet.quote:
Neinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ga niet klikken, maar neem aan dat de 'ons' voor autochtone Nederlanders staat
oh, wat zegt de berichtgeving over tekorten dan? nog meer niets?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
Er is werkelijk waar helemaal niemand die beweert dat er geen vrachtwagens in Gaza worden toegelaten. Dat er nu 250 vrachtwagens worden toegelaten zegt ook helemaal niks over de situatie vanaf 7 oktober tot nu toe
@:randomdebiel
Het wordt tijd dat deze mensen die die aanvallen uitvoeren, door omstanders worden tegengehouden en ingerekend.quote:
Precies. En wat is 250 vrachtwagens op een populatie van 2 miljoen. Ga je niet ver mee komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
Er is werkelijk waar helemaal niemand die beweert dat er geen vrachtwagens in Gaza worden toegelaten. Dat er nu 250 vrachtwagens worden toegelaten zegt ook helemaal niks over de situatie vanaf 7 oktober tot nu toe
@:randomdebiel
Je kan gelukkig ook heel goed pro-Israel zijn, zonder de hasbara waar deze man tegen ageert. Want inderdaad, dat is hoogst irritant.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
https://youtube.com/shorts/KCLxkzCphc8?si=DSsvMrvK8PLF2izV
Topvent is het ook.
Dus? 250 is symbool. Waarom zou je potentiele Hamas supporters voeden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. En wat is 250 vrachtwagens op een populatie van 2 miljoen. Ga je niet ver mee komen.
dagelijks. en dat laat dus zien dat het merendeel van de bevolking helemaal niet verhongerd. want ze leven nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. En wat is 250 vrachtwagens op een populatie van 2 miljoen. Ga je niet ver mee komen.
Ik geloof meteen dat 250 vrachtwagens per dag zeer ruim voldoende is. Ik las van een prima bron dat voor de oorlog er ongeveer 70 vrachtwagens per dag met voedsel Gaza binnenkwamen (toen had Gaza nog wel landbouw, die is nu grotendeels gesloopt). Alleen vandaag 250 vrachtwagens zegt helemaal niks over de hoeveelheid voedsel en de vermeende honger van de afgelopen zes maanden. We hebben hier in dit topic hoogopgeleide mensen (meervoud) die deze simpele logica al niet eens kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij hier meeleestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
https://youtube.com/shorts/KCLxkzCphc8?si=DSsvMrvK8PLF2izV
Topvent is het ook.
Twijfel je daaraan dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of de boel met Hezbollah de pan uit gaat escaleren. Israël lijkt het wel te willen namelijk.
Iran niet denk ik, dat lukt Israël echt niet. Hezbollah wordt ook pittig, maar ik zie het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Twijfel je daaraan dan?
Waar denk je dat deze oorlog om gaat?![]()
Als Hamas en consorten in de Palestijnse gebieden eraan zijn, dan zijn zij aan de beurt. En Iran, met dan inmiddels wel een bruine broek, mag hopen dat zij niet daarna een veeg uit de pan krijgen.
Graag een voorbeeld van "onze journalisten" die zeggen dat er geen vrachtwagens Gaza binnenkomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:03 schreef Tekaschi het volgende:
Duitse CDU politicus doet haar werk en gaat eens een kijkje nemen aan de grens bij Gaza om te zien of wat de media vertellen klopt, en rara, er wordt gewoon voedsel Gaza binnengereden. Helaas zitten onze journalisten liever op hun luie reet achter een computer in duur grachtenpand in Amsterdam te copy/pasten wat de islamitische propaganda kanalen verspreiden.
[ x ]
Sorry hoor, maar welke fantasiewereld leef jij in? Alsof de provincie Holland door België en Frankrijk gaat stoten om eindelijk af te rekenen met Spanje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Twijfel je daaraan dan?
Waar denk je dat deze oorlog om gaat?![]()
Als Hamas en consorten in de Palestijnse gebieden eraan zijn, dan zijn zij aan de beurt. En Iran, met dan inmiddels wel een bruine broek, mag hopen dat zij niet daarna een veeg uit de pan krijgen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Mylene het volgende:
Amerika stuurt meer wapens naar Israël ondanks groeiende kloof
De Amerikaanse regering stuurt meer bommen en gevechtsvliegtuigen naar Israël ondanks de groeiende kloof met de Israëlische premier Benjamin Netanyahu over het Israëlische offensief in de Palestijnse Gazastrook. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de afgelopen dagen stilletjes de overdracht van miljarden dollars aan bommen en gevechtsvliegtuigen aan Israël goedgekeurd, meldt de krant The Washington Post.
De regering van president Joe Biden doet dit ondanks de zorgen over een verwachte grote aanval in het zuiden van Gaza die het leven van honderdduizenden Palestijnen zou kunnen bedreigen, benadrukt het dagblad. De wapenleveranties omvatten meer dan 1800 zware MK84 bommen, die eerder massaal slachtoffers maakten.
https://www.telegraaf.nl/(...)anks-groeiende-kloof
quote:The increasingly public spat has not dissuaded Biden from rushing weapons and military equipment into the conflict. Last week, the State Department authorized the transfer of 25 F-35A fighter jets and engines worth roughly $2.5 billion, U.S. officials said. The case was approved by Congress in 2008, so the department was not required to provide a new notification to lawmakers.
The MK84 and MK82 bombs authorized this week for transfer also were approved by Congress years ago but had not yet been fulfilled.
Wordt er toch nog wat goeds gedaan met mijn belastingcentjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Mylene het volgende:
Amerika stuurt meer wapens naar Israël ondanks groeiende kloof
De Amerikaanse regering stuurt meer bommen en gevechtsvliegtuigen naar Israël ondanks de groeiende kloof met de Israëlische premier Benjamin Netanyahu over het Israëlische offensief in de Palestijnse Gazastrook. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de afgelopen dagen stilletjes de overdracht van miljarden dollars aan bommen en gevechtsvliegtuigen aan Israël goedgekeurd, meldt de krant The Washington Post.
De regering van president Joe Biden doet dit ondanks de zorgen over een verwachte grote aanval in het zuiden van Gaza die het leven van honderdduizenden Palestijnen zou kunnen bedreigen, benadrukt het dagblad. De wapenleveranties omvatten meer dan 1800 zware MK84 bommen, die eerder massaal slachtoffers maakten.
https://www.telegraaf.nl/(...)anks-groeiende-kloof
Exact mijn punt, het aantal vrachtwagens zegt niks over de hoeveelheid voedsel. Om nog maar over het transport te zwijgen. Belangrijke toegangswegen zijn geblokkeerd of gewoon levensgebaarlijk. En het zegt ook niks over het leed van gisteren of een maand geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat 250 vrachtwagens per dag zeer ruim voldoende is. Ik las van een prima bron dat voor de oorlog er ongeveer 70 vrachtwagens per dag met voedsel Gaza binnenkwamen (toen had Gaza nog wel landbouw, die is nu grotendeels gesloopt). Alleen vandaag 250 vrachtwagens zegt helemaal niks over de hoeveelheid voedsel en de vermeende honger van de afgelopen zes maanden. We hebben hier in dit topic hoogopgeleide mensen (meervoud) die deze simpele logica al niet eens kunnen begrijpen.
Het is nog erger. Omdat er in het zuiden bij een select gezelschap mensen voldoende voedsel is, we kennen de beelden, betekent dat volgens dezelfde fokkers dat iedereen in heel Gaza voldoende voedsel heeft. Koekoek
Alsof er in heel Nederland geen armoede bestaat omdat in Bloemendaal de gemiddelde WOZ meer dan ¤ 900.000 is
Fijn dat er nu 250 vrachtwagens per dag Gaza bereiken, nu hopen dat de gehele bevolking voldoende eten krijgt. Voor het noorden van Gaza is de distributie een probleem en al worden het 2.000 vrachtwagens per dag 't probleem blijft dan nog steeds zoals het nu is
Ik bedoel ook meer dat Iran een enorme trap onder de reet gaat krijgen van Israël.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iran niet denk ik, dat lukt Israël echt niet. Hezbollah wordt ook pittig, maar ik zie het wel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |