SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Cornelis Vreeswijk Misschien wordt het morgen beter
Het is wel aardig opgeschoten ja. Eind van de maand komen de planten erin. De bomen en struiken staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
Hoe staat het in de tuin bij jullie? Is de tuinman klaar?
Klinkt goed. Wel even een foto posten als het klaar is hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel aardig opgeschoten ja. Eind van de maand komen de planten erin. De bomen en struiken staan.
Alles loopt nu wel zichtbaar uit. Het begint nu echt een tuin te worden.
Komt goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel even een foto posten als het klaar is hoor.
Ben erg benieuwd. Wat ik tot nu toe zag, was veelbelovend.
Je zou toch denken dat ze dat meteen bij de bouw van het huis zouden hebben laten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de buren wordt er ook druk in de tuinen gewerkt. Ik bedoel: overkappingen gebouwd. Echt, er was nog niet genoeg aan overkappingen gebouwd, er konden er best nog een paar bij
Best welquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
Toepasselijke plaat terwijl we wachten op livelink.
Liggen die straten er nog niet allemaal in?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De herrie valt in het niet bij alle werkzaamheden van het bestraten en weet ik wat allemaal in de wijk. Elke ochtend om 7 uur worden er met veel herrie wagens zand en grond leeggekiept en dan gaat het de hele dag door met af en aan rijdende zware machines
Dat snap ik dan nooit......quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Buren die nu een mega overkapping aan hun huis laten bouwen hebben een echt klein tuintje waar niks meer van overblijft nu
Ik denk dat ze tegen de zomer wel klaar zijn. Hopelijk is dan ook al het openbaar groen aangeplantquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Liggen die straten er nog niet allemaal in?
Dat blijft ook maar duren, lijkt het.
Tja..... ze hebben natuurlijk ook niet echt geluk gehad met het weer. Veel regen schiet niet op als je moet bestraten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen de zomer wel klaar zijn. Hopelijk is dan ook al het openbaar groen aangeplant
Het duurt echt veel te lang allemaal, er zijn ook veel buren aan het klagen dat ze het nu toch echt wel beu zijn. En dan hebben wij in onze straat nog de pech dat het bouwverkeer voor de nieuwe fase straks ook nog een paar jaar voor onze huizen langs gaat rijden. Ergens snap ik onze verhuisde buren wel. Onze woonkamer zit gelukkig niet aan de straatkant, dat scheelt wel.
Jij vermaakt je daar wel, zie ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Bon tardi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks doen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij vermaakt je daar wel, zie ik.
Is het een beetje uit te houden, zo heel de dag niets doen?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks doen?
Ik zwem/duik me een ongeluk...
Goedenavondquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Bon tardi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze schuin achterburen wonen er al een jaar of 3 en hebben nog steeds alle stapels zooi , materiaal, stenen, hopen zand en grond en machines van de grondwerker/stratenmakers voor en naast hun huis liggen, ik hoop voor ze dat dat echt deze zomer opgeruimd en aangelegd is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... ze hebben natuurlijk ook niet echt geluk gehad met het weer. Veel regen schiet niet op als je moet bestraten.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We vervelen ons niet, nee.
Maar morgen gaan we weer naar huis. Slechte Vrijdag...
Heb je nu alle duikbrevetten gehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks doen?
Ik zwem/duik me een ongeluk...
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een mooie pinksterdag Leen Jongewaard met nog iemand
Ik heb nu het Advanced Open Water én Enriched Air (Nitrox) Diver brevet gehaald, incl. Wrak-, Diep-, Navigatie- en Lionfish Hunting gehaald.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je nu alle duikbrevetten gehaald eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu het Advanced Open Water én Enriched Air (Nitrox) Diver brevet gehaald, incl. Wrak-, Diep-, Navigatie- en Lionfish Hunting gehaald.
Er is nog veel meer, maar vind het wel goed qua leren en examens...
Wel gaafquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu het Advanced Open Water én Enriched Air (Nitrox) Diver brevet gehaald, incl. Wrak-, Diep-, Navigatie- en Lionfish Hunting gehaald.
Er is nog veel meer, maar vind het wel goed qua leren en examens...
Ik heb aardig wat uurtjes 's avonds zitten blokken, ja. En dan de volgende dag theorie + praktijkexamen...quote:
Dat lijkt me gaaf.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat uurtjes 's avonds zitten blokken, ja. En dan de volgende dag theorie + praktijkexamen...
Wrakduiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
'
Het is je vergeven.
[ afbeelding ]
Fantastisch zeg.. en ook gaaf gefotografeerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat uurtjes 's avonds zitten blokken, ja. En dan de volgende dag theorie + praktijkexamen...
Wrakduiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het ook.
Schip van 400 meter lengte op 30 meter diepte waar je in het open ruim en in de stuurhut kan zwemmen...
De nieuw aangeschafte onderwatercamera behuizing, waarin je je telefoon stopt, werkt inderdaad prima:quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fantastisch zeg.. en ook gaaf gefotografeerd.
Wel fijn dat het water daar zo helder is. Dat zal heel anders zijn als je in Nederland duikt
Ik ren niet zo hard hoor. Tegen 21.00 ben ik wel uit zicht.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ren niet zo hard hoor. Tegen 21.00 ben ik wel uit zicht.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Boudewijn als de rook om je hoofd is verdwenen
Ze mogen van mij wel met die onzin stoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Van het weekend de klok weer een uur vooruit…
Van mij ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze mogen van mij wel met die onzin stoppen.
Gewoon nu nog 1 keer verzetten, en dan stoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van mij ook![]()
En er wordt al jaren over gesteggeld in de politiek, maar zoals het goede politiek betaamt gebeurt er helemaal niets. Dus dit gaat nog jaren duren.
Wintertijd is de originele tijdquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon nu nog 1 keer verzetten, en dan stoppen.
Maar ja... het is een Europees dingetje hè?
Klopt. Maar ik heb liever zomertijd.quote:
Ik niet, dan wordt het ind e winter helemaal niet meer lichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb liever zomertijd.
Hebben ze daar ook nog geen 5G?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:50 schreef MadMaster het volgende:
WiFi valt net uit op het strand, 4G is niet echt stabiel...
Lastig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze hebben vaak helemaal niets qua dekking...
Ik heb dan ook niet voor niets 3 telefoons, alles gescheiden...quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Lastig.
Voordeel is wel dat ze je niet lastig kunnen vallen vanuit het werk.
3 nog wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet voor niets 3 telefoons, alles gescheiden...
Heel verstandigquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet voor niets 3 telefoons, alles gescheiden...
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:59 schreef livelink het volgende:
Otis Redding - Sitting on the dock of the bay
Tot snel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:01 schreef MadMaster het volgende:
De stream is helaas niet stabiel hier, dus ik ga een ander muziekje luisteren...
Ik spreek jullie weer in NL...
Veel plezier nog!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:01 schreef MadMaster het volgende:
De stream is helaas niet stabiel hier, dus ik ga een ander muziekje luisteren...
Goede reis naar huis. Fijne dag nogquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Die van Neil Diamond deed me erg denken aan Longfellow serenadequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:01 schreef Melting het volgende:
Dit was de vorige:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die van Neil Diamond deed me erg denken aan Longfellow serenade
Charles aznavour She![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Andre Hazes sr. - Bloed, zweet en tranen
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Voor iemand die zijn teksten zelf schreef, maakte hij wel bizar veel fouten in de timing.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
Blijft altijd mooi
Ja dit blijft altijd goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
Blijft altijd mooi
Vind hij Frida maar niets?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is maar goed dat MadMaster niet meer ingetuned is op strand
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
Herman van Veen met een lied met een onnavolgbare stomme tekst met een zalvende stem gezongen.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
Herman van Veen met een lied met een onnavolgbare stomme tekst met een zalvende stem gezongen.
White Thursday?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna heeft een heel toepasselijke titel.
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Wellicht tot de volgende keer.
Slaap lekker straks.
[ afbeelding ]
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:46 schreef livelink het volgende:
Goede Vrijdag gewenst allen! Ik ben onderweg naar kantoor. Ik verheugde me op een rustige bus zonder scholieren en veel mensen vrij wegens lang weekend en zo. Maar helaas, het is toch drukker dan ik dacht
Daar is het op vrijdag altijd rustig. Vorige week kon ik ook in mijn eentje een vrijmibo houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Sterkte dan. Had ook wel verwacht dat het rustig zou zijn. Ik hoop dat het op kantoor dan wel rustiger is.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is het op vrijdag altijd rustig. Vorige week kon ik ook in mijn eentje een vrijmibo houden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef livelink het volgende:
En kon ik bij aankomst eerst de rotzooi van de domibo opruimen.
Nee, natuurlijk niet. Dat ruim ik wel op. Heb meteen ook eens een keer alle pennen en stiften die op de grond lagen onder de bureaus opgeruimd. Stoorde me al langer en in mijn eentje sta ik niet voor lul als ik op de grond aan het kruipen ben.quote:
Jij bent te goed voor je collega's.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat ruim ik wel op. Heb meteen ook eens een keer alle pennen en stiften die op de grond lagen onder de bureaus opgeruimd. Stoorde me al langer en in mijn eentje sta ik niet voor lul als ik op de grond aan het kruipen ben.
Dank! Ziet er feestelijk uit. Chocola is absurd duur tegenwoordig. Weinig paaseitjes voor ons dit jaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:51 schreef Melting het volgende:
Om je dag toch iets beter te maken, trakteer ik vandaag op paaseitjes.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank! Ziet er feestelijk uit. Chocola is absurd duur tegenwoordig. Weinig paaseitjes voor ons dit jaar.
Long time agoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:51 schreef Melting het volgende:
Om je dag toch iets beter te maken, trakteer ik vandaag op paaseitjes.
[ afbeelding ]
Welke smaak eitjes vind jij het lekkerst?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Long time ago![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Wel fijn dat je collega’s hebt die souveniertjes voor je achterlaten livelink![]()
Sterkte in de strijd vandaag
Ik hou vooral van puurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke smaak eitjes vind jij het lekkerst?
En goedemorgen.
Ik ook.... puur advocaat is zo lekker.quote:
Die lust ik ook welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.... puur advocaat is zo lekker.
Wij kregen een gratis cadeautje in de vorm van een oidido reclame die het geluid van de stream wegdrukt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En de eerste is weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
En meteen een abonnement afgesloten natuurlijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij kregen een gratis cadeautje in de vorm van een oidido reclame die het geluid van de stream wegdrukt.
Donderdag ook al.
Bonsoir
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
The Stones na The Beatles
She's a rainbow
Nou dit is wel meer dan een tandje. Echt nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:16 schreef Melting het volgende:
Het wordt een tandje moeilijker, denk ik.
Een heel kunstgebit dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dit is wel meer dan een tandje. Echt nog nooit gehoord
Is door veel meer artiesten uitgebracht.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar weet even niet meer wie en wat
En de laatstgedraaide hadden dat niet moeten doen. Dat was echt een baggerversie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is door veel meer artiesten uitgebracht.
Ik had niet direct behoefte aan meer informatie over Anneke. Dit smaakt niet naar meer of zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer informatie over Anneke:
https://www.gooischpoparchief.nl/home/band-artiesten/hooffanneke/
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet direct behoefte aan meer informatie over Anneke. Dit smaakt niet naar meer of zo.
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
My Way, door geen idee. Een Nederlander?
Ik dacht aan een Shakin' Stevens. Geen idee dat dit Elvis himself was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
My Way, door geen idee. Een Nederlander?
Zolang het maar niet Herman Brood isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
Maar dit blijft een mooi nummer. Of Elvis of Sinatra het nu zingt.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
Maar dit blijft een mooi nummer. Of Elvis of Sinatra het nu zingt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet direct behoefte aan meer informatie over Anneke. Dit smaakt niet naar meer of zo.
Die hoor ik ook wel graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Herman Brood is
Ja, dat ze jong was hoorde ik wel. Dit was wel kindermishandeling.quote:
Dat denk ik ook. Net als Donny Osmond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hij had wel een mooie stem, en hij had geen idee wat hij zong
Welkom terug in het kille Nederland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Nummero 4000, hier moet ik gepost hebben!
Hallo, we zijn sinds vanmorgen weer in NL…
Olaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Nummero 4000, hier moet ik gepost hebben!
Hallo, we zijn sinds vanmorgen weer in NL…
Ja hoor, uurtje eerder aan op Schiphol, dat gevuld werd met het wachten op de koffers.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, uurtje eerder aan op Schiphol, dat gevuld werd met het wachten op de koffers.
Niet veel geslapen, dus ik ben nu al zo'n ruime 40 uur nagenoeg wakker…
Dat is best pittig….quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, uurtje eerder aan op Schiphol, dat gevuld werd met het wachten op de koffers.
Niet veel geslapen, dus ik ben nu al zo'n ruime 40 uur nagenoeg wakker…
Ik heb genoeg gedoken afgelopen weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik mijn bed snel in duiken. Wat zul jij slapen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Die map met Evergreens is dus nog niet leeg gedraaid…
Knock Knock, Who's There van ?
Dat wel, maar bijna 40 uur wakker… pffffquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedoken afgelopen weken.
Ben nu net weer een beetje over mijn 3e dip vandaag heen.
De kunst is om zo snel mogelijk je ritme weer op te pakken hier…
Klopt.... dit is een ander mapje dan op donderdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Die map met Evergreens is dus nog niet leeg gedraaid…
Knock Knock, Who's There van ?
Vaak slaap ik een uurtje of 2 in de middag, met de wekker aan om te voorkomen dat je doorslaapt en dan nog nite in je ritme komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wel, maar bijna 40 uur wakker… pffff
Hoi MadMasterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak slaap ik een uurtje of 2 in de middag, met de wekker aan om te voorkomen dat je doorslaapt en dan nog nite in je ritme komt.
Maar vandaag had ik genoeg te doen na thuiskomst, dus het is er niet van gekomen…
Dit is een oude Veronica jingle, waar ik de naam even vergeten….
Kerst?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:11 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een plaatje wat nu niet past, speciaal voor livelink.
Hallo, dat is bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi MadMaster![]()
Vergeet niet dat de klok vannacht ook nog een uur vooruit gaat.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
I'm stremaing of a white Christmas - Bing
Ja, livelink was zo stil..... met dit soort muziek, moet ze wel reageren.quote:
En dan is het opeens kerstquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, dat is bekend.
Ook daarom nog even tijdrekken…
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook twee kerstpuzzels besteld voor weinig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... dit is een ander mapje dan op donderdag.
Dat zal tijd wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon zo laten staan, we slaan de zomertijd dit jaar over…
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik had mijn dochter net aan de telefoon. Ze is bevorderd tot manager bij het restaurant waar ze werkt. Ze is nu verantwoordelijk voor de bestellingen en de roosters en zo.
Ik ben wel trots op haar eigenlijk.
Op Curaçao zoeken ze nog genoeg personeel in de horeca…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik had mijn dochter net aan de telefoon. Ze is bevorderd tot manager bij het restaurant waar ze werkt. Ze is nu verantwoordelijk voor de bestellingen en de roosters en zo.
Ik ben wel trots op haar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |