Hier verder, moest wel een aparte topic maken, anders wordt het zo onoverzichtelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ook gezocht, maar geen spoor. Ik heb de documentaire ergens tussen 2008 en 2011 gezien. Het was iets in de trant van wat Wo3 kon veroorzaken. De reden achter de klaagmuur, de wil om de tempel te bouwen en de rotskoepel stonden er centraal in. In die tijd lag het er allemaal wat rustiger voor dan nu en “in die tijd” was het ook helemaal niet zo’n verschrikkelijk controversiële docu. Legde alleen veel godsdienstwaanzin bloot.
National Geographic had toen nog heel erg goede “edgy” documentaires waarin de loep op heilige huisjes werd gelegd. Ook over wat de ark van verbond kon zijn geweest (woestijnvolk dat mogelijk statische elektriciteit probeerde te oogsten en op te slaan ). Over verklaringen waarom Sodom en Gomorrah verdwenen en wetenschappelijke verklaringen mbt de plagen in de geschriften. De drieluik ‘In search for Atlantis” en “The silver pharoah” waren ook hele goede.
En toen kwam deze “mooie” overname-actie van Murdoch
How Fox ate National Geographic
En was dit ineens een van de eerste covers van het magazine…
[ afbeelding ]
Sindsdien worden heilige huisjes eerder omarmt dan onderzocht en gaan docu’s alleen nog maar over wat de mainstream kent en veilig is. Stonehenge, de pyramides, Jerusalem etc. National Geographic is nu de Sky Radio van het wetenschapslandschap, ipv dat ze grensverleggend zijn binnen de consensus (het was nooit pseudo wetenschap zoals een “dude” op YouTube die extreem biased is en iedere maand meent dat hij iets mind blowings heeft)
Kan best zijn dat ze de sporen naar die controversiëlere documentaires (door de ogen van Murdoch en concorten) hebben verwijderd. Zeker in deze tijden.
Mocht iemand de DVD of opname hier nog hebben….
[..]
Ik had n.a.v. de docu al eens wat gepost ook in een verleden. Een reactie was toen dat het een prachtig idee zou zijn dat Joden, Christen en Moslims “samen” die tempel zouden herbouwen.
Ik zie dat niet zo snel meer gebeuren.. alhoewel ik twijfel over sommige Christenen.
De evangeliers willen niets anders dan de derde tempel herbouwen om zo de komst van Jezus te doen versnellen. De rode heiffers, waren ook een gift van de pro Israël movementquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:24 schreef Beathoven het volgende:
Ik had n.a.v. de docu al eens wat gepost ook in een verleden. Een reactie was toen dat het een prachtig idee zou zijn dat Joden, Christen en Moslims “samen” die tempel zouden herbouwen.
Ik zie dat niet zo snel meer gebeuren.. alhoewel ik twijfel over sommige Christenen.
Nou ja, ze liggen al decennia lang emotioneel raar te doen en briefjes tussen de stenen van de klaagmuur te stoppen in een verzoek aan God om de tempel te mogen herbouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Als je in 2024 nog een rode koe moet offeren, die nooit is gemolken enzo, omdat je anders een gebouw niet kunt bouwen, moet je wellicht eens bij jezelf nagaan waar je eigenlijk allemaal mee bezig bent.
Nou ja, even snel lezen lijkt te suggereren dat de Israëlische overheid niet echt laat zien serieuze plannen te hebben voor het bouwen van die tempel (en dus het weghalen van de moskee en dus het ontketenen van héél veel ellende)? Dat lijkt vooral van een of andere stichting ofzo te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja, ze liggen al decennia lang emotioneel raar te doen en briefjes tussen de stenen van de klaagmuur te stoppen in een verzoek aan God om de tempel te mogen herbouwen.
Netanyahu wil graag die verlossersrol op zich nemen. In magazines als “the times of Israël” is het ook niet heel erg weggestopt.
Raar eigenlijk dat dit eigenlijk BNW is. Godsdienstwaanzin is blijkbaar wat te ongrijpbaar voor het gewone nieuws.
Gaat wel veel verder dan dat hequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Als je in 2024 nog een rode koe moet offeren, die nooit is gemolken enzo, omdat je anders een gebouw niet kunt bouwen, moet je wellicht eens bij jezelf nagaan waar je eigenlijk allemaal mee bezig bent.
Dit lijkt verdacht veel op chrislam zoals die omschreven wordt in post 2quote:
De episode heet "Ginger Cow"quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op chrislam zoals die omschreven wordt in post 2
7 October als plot om de Gazanen weg te krijgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja, ze liggen al decennia lang emotioneel raar te doen en briefjes tussen de stenen van de klaagmuur te stoppen in een verzoek aan God om de tempel te mogen herbouwen.
Netanyahu wil graag die verlossersrol op zich nemen. In magazines als “the times of Israël” is het ook niet heel erg weggestopt.
Raar eigenlijk dat dit BNW is. Godsdienstwaanzin is blijkbaar wat te ongrijpbaar voor het gewone nieuws.
Zou het veel ellende ontketenen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, even snel lezen lijkt te suggereren dat de Israëlische overheid niet echt laat zien serieuze plannen te hebben voor het bouwen van die tempel (en dus het weghalen van de moskee en dus het ontketenen van héél veel ellende)? Dat lijkt vooral van een of andere stichting ofzo te komen
Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
De episode heet "Ginger Cow"![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_Cow
Echt een aanrader, ik ga hem nog eens kijken.https://www.southparkstud(...)r-cow-season-17-ep-6
Het verschil hier in B&W is wel dat je volgers kunt hebben die kunnen geloven in een complot dat er niet is (Kubrick en de maanlanding bijvoorbeeld). Waar het hierbij eigenlijk Netanyahu is die meegaat met de wappies van de extreem harde religieuze kern.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
7 October als plot om de Gazanen weg te krijgen
Plot om de Israel van de bijbel te herstellen
En bedoelt of niet, plot om Armageddon van de grond te krijgen
Genoeg bnw voer lijkt mij![]()
Oh hier zie je de Rebbe in gesprek met Bibi, waarin hij vraagt om die de komst van de Messiah kan doen versnellen
Heeft die dan eindelijk woord bij daad gevoegd
Nee, snap ik, maar dat maakt alleen maar méér dat men dan toch eens goed na moet denken waar men eigenlijk mee bezig is, wetende dat zo'n actie voor enorm veel wereldwijde ellende gaat zorgen (tenminste, als daarbij ook nota bene die moskee verplaatst wordt).quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gaat wel veel verder dan dat he
- de koe mag geen enkele witte haar hebben
- de priester die het offer moet brengen mag zelf niet in contact zijn geweest met een dode dier
- de koe moet tussen de twee en drie jaar zijn
- het dier moet op een Joodse feestdag geslacht worden
En zo is er een scala aan hele strenge eisen waar het aan moet voldoen
Niet dat het je iets zal boeien, maar de rode koe heeft een Bijbelse betekenis. Niet dat het minder vreemd overkomt, zelf met de nodige context, maar ze doen het niet zomaar
Als een van hun meest heilige plekken op aarde tegen de vlakte gaat (of, waarschijnlijker, verplaatst wordt)? Het lijkt me dan héél sterk dat dat gaat verlopen zonder megaveel ellende waar de huidige situatie niks bij is...quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou het veel ellende ontketenen?
De hele wereld inclusief de Arabische landen staan nu al mooi de boel de boel te laten als het op de Palestijnen aankomt. Als die rotskoepel tegen de vlakte zou gaan (zonde) heb je de nog steeds dezelfde krachtsverhoudingen.
Het gebied Israël is nooit zo groot geweest, zowel niet vanuit de Bijbel of historisch/archeologisch gezien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
Groot Israel houdt in dat ze de Israel van de bijbel willen herstellen.
[...]
De meningen verschillen daarover, maar het is de bedoeling dat Israël van de bijbel in ere wordt hersteld
Je bent hier iets op het spoor. Er is een heel machtige en invloedrijke doomsdday cult genaamd: Habad Lubavitchquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het verschil hier in B&W is wel dat je volgers kunt hebben die kunnen geloven in een complot dat er niet is (Kubrick en de maanlanding bijvoorbeeld). Waar het hierbij eigenlijk Netanyahu is die meegaat met de wappies van de extreem harde religieuze kern.
Een religieuze groep met een favoriete politieke leider die in waanzinnig droombeeld gelooft volgen voelt ergens veel meer als journalistiek dan B&W.
Booslims gonna booslim en daar is geen provocatie voor nodig. Afpakken en omkatten van religieuze sites is ze zelf ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als een van hun meest heilige plekken op aarde tegen de vlakte gaat (of, waarschijnlijker, verplaatst wordt)? Het lijkt me dan héél sterk dat dat gaat verlopen zonder megaveel ellende waar de huidige situatie niks bij is...
Zelfs al niet moslim kan ik begrijpen dat het neerhalen van die moskee compleet verkeerd zal vallen en dan druk ik me nog zwakjes uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, snap ik, maar dat maakt alleen maar méér dat men dan toch eens goed na moet denken waar men eigenlijk mee bezig is, wetende dat zo'n actie voor enorm veel wereldwijde ellende gaat zorgen (tenminste, als daarbij ook nota bene die moskee verplaatst wordt).
Klopt daarom zeg ik er ook erbij dat de meningen hierover verschillenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:20 schreef A-dam het volgende:
[..]
Het gebied Israël is nooit zo groot geweest, zowel niet vanuit de Bijbel of historisch/archeologisch gezien.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs al niet moslim kan ik begrijpen dat het neerhalen van die moskee compleet verkeerd zal vallen en dan druk ik me nog zwakjes uit
Niet alleen DJT, de hele christelijke evangelische poltiek is pro Israel per prekwisiet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wellicht is dit de reden dat de mensen van de tempel insituut Trump als messiah naar voren schuiven?
Donald J. Trump: Champion of Noahide Law
'During his almost four years in office, Donald Trump has been the greatest supporter of Noahide law in US history.'
https://www.israelnationalnews.com/news/290464
Het blijft idd giswerk. En ik snap daarom ook wel waarom wij dit kunnen bespreken, maar ook waarom bepaalde dingen zo gebracht worden en het nieuws niet halen of slechts terloops. Dat ligt niet aan MSM of onderdrukking. Maar puur aan het vak van journalist.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bent hier iets op het spoor. Er is een heel machtige en invloedrijke doomsdday cult genaamd: Habad Lubavitch
Die willen niets anders dan de tempel herbouwen, hun messiah aan de wereld presenteren en wereldwijd de noahide(hierover later meer) wetten implementeren
Zo is Roman Abramovitch een habad
Maar ook Jared Kushner( de schoonzoon van Trump). Die laatste heeft een enorme gasvoorraad in gaza gevonden en zoekt nu naar investeerders, tot grote woede van de internationale gemeenschap
Bibi is weliswaar geen lid, maar onderhoudt warme banden met de groep. Rebbe Schneerson was dat uiteraard wel
Hier een artikel van nog geen jaar terug:
Lubavitcher Rebbe: “After Bibi comes the Messiah”
Will Benjamin Netanyahu be Israel’s last prime minister before the Messiah comes?
https://www.israeltoday.c(...)i-comes-the-messiah/
Ze hebben ook invloed buiten Israël
[ afbeelding ]
20 maart 1991, George H W Bush ondertekend de noahide wetten
Link: https://www.congress.gov/(...)-resolution/104/text
What are the noahide laws?
The Seven Laws of Noah include prohibitions against worshipping idols, cursing God, murder, adultery and sexual immorality, theft, eating flesh torn from a living animal, as well as the obligation to establish courts of justice.
Als je op de bovenstaande link klikt( congress.gov) zie je ook de naam van Rebbe Schneerson voorbijkomen
Er zal een dag komen dat deze wetten wereldwijd worden geïmplementeerd. Helaas heb ik geen glazen bol, kan 5 jaar zijn, 10 jaar of 20. Ik weet het oprecht niet. Er moet heel wat gebeuren voor het echt zover is
De wet is al ondertekend, het is nu wachten op de juiste moment om toe te slaan
Dajjal betekent leugenaar of oplichter en refereert naar een valse mashiach/moshiach.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:02 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe je ook over dit topic denkt, het houdt de gemoederen wel bezig![]()
Also trending on X
[ afbeelding ]
Dajjal= moslim antichrist
Hear me outquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies
Daarom ben ik blij dat het niet waarschijnlijk lijkt dat dat binnenkort gaat gebeuren
Iran zal nooit Israel aanvallen, ISIS =/= Israeli secret intelligence service en Hamas is opgezet door Israel zelf om de grassroots PLO onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hear me out
Sinds het een seizoen is van de false flags( 7 october. Moskow)
Zou een ISIS, Hamas, Iran of wie dan ook Jeruzalem kunnen aanvallen
Toevallig wordt de Joodse tempel geraakt
Israel heeft het recht om zichzelf te verdedigen
Bye bye Al Aqsa moskee
Echt klimaat en milieuvriendelijk is die tempel niet.quote:
Corrigeer me maar als ik het fout hebquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dajjal betekent leugenaar of oplichter en refereert naar een valse mashiach/moshiach.
Gezien de mashiach een judaistisch concept is wat twee vormen kent; de mashiach ben yosef en de mashiach ben david'. De ben David refereert naar de gezalvde zoon der kennis (adam kadmon de zoon van thoth) en is uiterst een referentie naar de herrijzenis van de Zon in haar meest pure vorm. (volgens de Kabbalah tenminste, in het idee dat de Zon haar kwaliteit van licht is verloren)
Ben Yosef refereert naar iedereen die bijdraagt aan de rectificatie van de creatie die het Judaisme ziet als 'gevallen' (de kwaliteit van licht). Dat refereert overigens naar fysicaliteit; koolstof gebaseerd leven' wat het Judaisme ziet als vuil en een ondoorzichtige laag over het lichaam van licht (chasmal)
Het opdoeken van fysicaliteit/de natuur (veelvuldig gefiliviceerd in de abrahamistische gnostiek) en het verkrijgen van ain sof (ongelimiteerd door fysicaliteit) oftewel een virtuele realiteit is dan ook het utopia van het Judaisme.
Dit is een theorie die het vooral goed doet onder protestantenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
De Islam is ontstaan door de Katholiek genaamd Waraqah wie Muhammad vertelde dat zijn visioenen van de aartsengel Gabriel kwamen, toen hij (Waraqah) stierf stopte Muhammad zijn visioenen overigens ook, de Katholieke (dit betekent 'appart gezet') kerk is gesticht door Rabbi Shimon ben yonah kefa, de rechterhand van de leider van de Nozrim en Sicarii maar in het geheim zelf een Sadducceer (hervormde Zadokieten) en dus opponent van de geweldadige cultus rond zijn leider (Yaakov de gerechtigde/James the just)
Toen Yaakov gestenigd (niet gekruisigd dus nee) werd en Saul van Tarsus vluchtte naar de Galatianen om daar de amalgamaat "Yeshu" (vloekwoord) met de zonnecultus te vervloeien' reisde Shimon ben yonah naar Rome om daar onder de wezen, bedelaars, weduwes, zieken en zwakkeren zijn kerk te bouwen om zowel de macht van Rome in te boeten als Rome tegen de eigen zonnecultuur op te zetten in het noorden (zie karolus magnus en volodymyr de grote ea later) waar volkeren vervolgens afgeslacht werden.
De Islam is daar een geperfectioneerde vorm van, een slagwapen van het Judaisme om de paganisten uit te bannen. Nogmaals.. paganisme betekent simpelweg 'niet-abrahamistisch/joods", en het was dan ook de eerste daad van de mohammedanen om de paganistische symbolen te vernietigen en de dus niet-joodse bevolking af te slachten.
https://upload.wikimedia.(...)s_de_Mahomet_BNF.jpg
De koe van Armageddon niet serieus nemenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:57 schreef A-dam het volgende:
[..]
Echt klimaat en milieuvriendelijk is die tempel niet.
Voor de rest een leuke afbeelding naast andere afbeeldingen die ze al decennia maken en over fantaseren.
Waren het nu de Katholieken of is het Judaïsme achter de creatie van de islam?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iran zal nooit Israel aanvallen, ISIS =/= Israeli secret intelligence service en Hamas is opgezet door Israel zelf om de grassroots PLO onmogelijk te maken.
Waren ze overigens al niet even geleden Al Aqsa ingewandeld met rookgranaten trouwens? (IDF) zal wel precursor zijn om op te rekken/normaliseren wat ze uiteindelijk willen bewerkstelligen.
Goed, de levant is voor het Judaisme niet van belang, zie wat ze in Oekraine aan het bouwen zijn (big israel, heeft nog paar namen maar weet even zo niet uit het hoofd want ben een beetje moe van dat geouwehoer) gezien het judaisme uiteindelijk een virtuele realiteit wil en alles wat fysiek is daar gewoonweg voor op zal offeren. Daar is bevolking collateraal voor.
Maar mensen moeten nu niet doen alsof er een conflict tussen het judaisme en islam bestaat. de Islam komt voort uit het Judaisme en is haar bezem zoals het heet. Het conflict zit em meer in de uitingsvormen en met name de loyaliteiten naar het omzetten van de fysieke biologische mensheid naar een zoals ik al uitlegde; virtuele. De nieuwe wereld moet bestaan uit server parken en mensen die in hun bed liggen te crypto credit gamen en niet uit mensen die buiten lopen van de zon/schepper te genieten.
Ben Yosef betekent iedereen die de rectificatie van Adam kadmon bijdraagt (rectificatie van de "gevallen staat van" als in in het geloof dat fysieke realitiet (carbon/charcoal/oil) een gevallen staat van realiteit is, wat praktisch is wat Judaisme inhoudt.)quote:Op woensdag 3 april 2024 15:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Corrigeer me maar als ik het fout heb
Ben David= zal vrede in het Midden-Oosten brengen
Ben Yosef= zal de vijanden van Israël verslaan
Zo'n jaar of twee a drie terug verscheen er een video van Jizkiahu Ben David Messiah. De meningen binnen het jodendom verschilden behoorlijk. Sommige waren ervan zeker dat dit DE Ben David was, anderen waren daar niet zo van zeker
Weet je toevallig hier meer vanaf?
Dit is hem btw
Ongeacht of gekozen is of niet, hij wordt daar wel als een levende god behandeld. Heeft meerdere wonderen op zijn naam staan. En in die tijd was er een behoorlijke ophef over zijn komst. Zowel onder de Joden, moslims als christenen
[..]
Dit is een theorie die het vooral goed doet onder protestanten
Ben ik iets op het spoor
Armageddon is al geweest het refereert naar de oorlog van Meggido.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De koe van Armageddon niet serieus nemen
In de kern Judaisten; Rabbi shimon ben yonah was een Sadducee supporter'. hij was een pacifist die dreiging zag in een open oorlog met Rome door de Sicarii van de Nozrim onder Yaakov HaTzadik/James the just'. Toen James stierf door steniging nadat Saul van Tarsus de bevolking tegen hem (James) had opgezet.. verbrak hij de banden met de Nozrim en reisde naar Rome om daar het Judaisme op te splitsen van de leer van Yaakov HaTzadik (gospel van de vrede/leer van Thoth/Therapeutae leer) omdat het in tegenstelling tot het Judaisme te veel aanschuurde met het paganisme (niet-abrahamistische/joodse is wat dat woord betekent).quote:Op woensdag 3 april 2024 15:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waren het nu de Katholieken of is het Judaïsme achter de creatie van de islam?
Daarnaast zal Israël nooit als eerste Iran aanvallen, vandaar dat ik vermoed dat er een fals flag aan vooraf zal gaan. Wie het zal uitvoeren, dat valt nog te bezien
https://www.bitchute.com/video/djqiS3meCY41/quote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef A-dam het volgende:
Een regime dat genocide pleegt op Palestijnen en hun zwaar onderdrukt is geen goed voorbeeld om te volgen. Ze volgen daarmee het voorbeeld van de Nazi's. De Arabische regimes in het MO lijken al op het zionistisch regime, die onderdrukken ook delen van hun bevolking of plegen zo nu en dan massamoorden bij protesten of opstanden.
Ik begrijp de post niet echt, staat ook dat er iets is verwijderd dus dat zal het zijn..quote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef Ali_boo het volgende:
@:BaajGuardian
Weet jij hier meer over?
[ x ]
Ik kom later nog terug op je andere posts
THE ALBERTO RIVERA STORYquote:Op woensdag 3 april 2024 15:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waren het nu de Katholieken of is het Judaïsme achter de creatie van de islam?
Daarnaast zal Israël nooit als eerste Iran aanvallen, vandaar dat ik vermoed dat er een fals flag aan vooraf zal gaan. Wie het zal uitvoeren, dat valt nog te bezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |