Ja dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:37 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
het lijkt erop dat de verhuurder niet op de hoogte is dat die tante, die er al 40 jaar woont en dus een schijntje aan huur betaalt, binnenkort gaat verhuizen. Cardio C*if*ord betaalt dus de waarde in verhuurde staat
Huur is 400 euro per maand zie financiële analyse.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:49 schreef Red_arrow het volgende:
Het kan best zijn dat het huis nu ook al in de familie is en dat daarom juist nu met de waarde in verhuurde staat nog wordt verkocht. Er wordt in de financiële analyse gerekend met 1300 euro huur, dat zal de oud tante wel niet betalen. Met 4% rendement op 290k zou de huur rond de 950 per maand kunnen zitten.
Op zich weinig risico met 190k, want dat zal het al snel opbrengen op een veiling.
zie EBI inderdaad. Eerste keer dat ik een EBI van SIG bekijk maar deze bevat heel veel extra info zie ik. Nuttig, ook koopsom en eigen inbreng staan erin. Project zal weer snel volzitten vrees ik dus ik zet mijn wekker alvast.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:34 schreef Hanzul2 het volgende:
[..]
Huur is 400 euro per maand zie financiële analyse.
Ik had ook alleen in de financiele analyse gekeken, wat daar instaat vind ik vaker maar een mooi rekensommetje om het plaatje kloppend te krijgen, maar in de EBI is het inderdaad veel uitgebreider en beter naar realiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:50 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
zie EBI inderdaad. Eerste keer dat ik een EBI van SIG bekijk maar deze bevat heel veel extra info zie ik. Nuttig, ook koopsom en eigen inbreng staan erin. Project zal weer snel volzitten vrees ik dus ik zet mijn wekker alvast.
Linkje voor de Wav-equote:Op vrijdag 5 april 2024 14:04 schreef Bieselke het volgende:
2 Nieuwe CCF die volgens mij nog niet voorbij zijn gekomen:
Wav-e Studios Huizen - 100k - 54m - 10% (Direct) - https://www.collincrowdfund.nl/wav-e-studios-huizen/ - Gedeeltelijke borgstelling door franchisegever
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hierin wordt vastgelegd dat de ondernemers op eerste verzoek van Geldvoorelkaar.nl meewerken aan het vestigen van een hypotheekrecht,...
Ze hebben het nu over de muur gegooid bij Flanderijn.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's zouden zo in het fun met funda topic kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:50 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
zie EBI inderdaad. Eerste keer dat ik een EBI van SIG bekijk maar deze bevat heel veel extra info zie ik. Nuttig, ook koopsom en eigen inbreng staan erin. Project zal weer snel volzitten vrees ik dus ik zet mijn wekker alvast.
OPMSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de eventuele liefhebbers staat deze nu open.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:08 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw 3 jarig SiG project:
[..]
https://investeren.sameni(...)van-swietenstraat-90
Ouderwets vol in 1 minuut.quote:Op zondag 7 april 2024 11:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Voor de eventuele liefhebbers staat deze nu open.
Zelf hoger meegenomen.
En binnen 65 seconden vol. Zelf meegepakt in 1A voor mijn standaardbedragquote:Op zondag 7 april 2024 11:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zelf hoger meegenomen.
1a kunnen meenemen, Wilde 1b ook,maar zat binnen 1 min vol.quote:Op zondag 7 april 2024 11:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zelf hoger meegenomen.
Binnen 30 seconde te laat voor 1B, deze ging heel snel…quote:Op zondag 7 april 2024 11:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zelf hoger meegenomen.
Meegepakt in 1B voor 2x mijn standaardbedrag.quote:Op zondag 7 april 2024 11:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zelf hoger meegenomen.
1B had ik ook gewild maar die ging te snel.quote:Op zondag 7 april 2024 11:02 schreef bonenstaak het volgende:
[..]
Binnen 30 seconde te laat voor 1B, deze ging heel snel…
1B heeft bij dit project inderdaad de beste rendement/risico verhouding.quote:Op zondag 7 april 2024 12:56 schreef obligataire het volgende:
[..]
1B had ik ook gewild maar die ging te snel.
Er komen altijd weer nieuwe.
maar met het huidige tempo en zonder bijsturing komen ze zelfs niet in de richting van de gevraagde 750k.quote:Indien niet het volledige leenbedrag wordt gefund zal de slottermijn met het gelijke bedrag afnemen.
Had graag gezien dat die eerste lening eerst afbetaald zou worden. Die staat voor 16-05-2024 gepland.quote:Op maandag 8 april 2024 10:27 schreef quepos het volgende:
Linkje CCF Grootenhuijs.
https://www.collincrowdfu(...)f988d6d69c452808848c
het is een herfinanciering van de lopende lening.quote:Op maandag 8 april 2024 10:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had graag gezien dat die eerste lening eerst afbetaald zou worden. Die staat voor 16-05-2024 gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop