Ja, dat heb je sommige beroepen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
Karen is het beu daar dat ze altijd maar moet slikken![]()
Ja dat weet ik, maar dat was niet specifiek wat kaar nu bedoelde. Schijnbaar zijn er meerdere dingetjes/incidenten geweest...quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
As was boos omdat oa Karen die fles wijn had opgezopen en een half glaasje had bewaard
Op tv was te zien dat Karen haar eigen glas aan Ash willde geven maar dat wilde ze niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
As was boos omdat oa Karen die fles wijn had opgezopen en een half glaasje had bewaard
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:00 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, dat heb je sommige beroepen.
Dus datquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En er werd haar nog een vol glas aangeboden en dat weigerde ze
Een glas die al voor iemand anders stond ja. Had ik ook niet gehoevenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En er werd haar nog een vol glas aangeboden en dat weigerde ze
Ook badkmerscenesquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag haar gezien dat ze kwark zat te eten buiten
ik kan er niet naar kijken ze heeft een gemene kop.
en ja ik weet daar kan ze misschien zelf niks aan doen
Ze heeft gelijk , dat van Tom vond ik ook maar raarquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Karen is pfffd vermoeiend hoor, ik snap dat ze erdoor heen zit ivm Ashley die haar een mes in de rug gestoken heeft.
Maar nu weer zeiken over Tom, die echt heel veel aan haar gevraagd heeft of het gaat en of hij iets kan doen.
Maar ja nieks wat Tom zegt of doet is goe bij haar, Tom mag niks.
Die gast kan hierna 3 maanden op vakantie.. zal ie ook hard nodig hebben..quote:
Niet zo jaloers omdat je nu zelf even niks kan eten hè?quote:
Is jouw keus, maar dan moet je achteraf niet gaan zitten zeikenquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een glas die al voor iemand anders stond ja. Had ik ook niet gehoeven
Dat is een geniaal idee voor volgend seizoen... Een TBS kamer als secret room!quote:
Ja klopt toen Tom haar kwam vragen over het eten.quote:
Ze kennen haar inmiddels. Dus ze zijn ook bang dat ze er 'misbruik' van gaat maken om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een raar gedoe over dat eten.
Ashley wilde zelf geen eten meer kopen. Boterham met pindakaas was genoeg. Nog voor dit hele gedoe met die vrijstelling kopen had ze dat al gezegd.
Waarom wordt dat uitgelegd als niet mee mogen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |