Ik denk dat je op de verkeerde reageertquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo er moet nog 2 weken en 1 week nomineren gespeeld worden
En Jill. En die won ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wie ook veel op de bank zat? Bartje BB1, en die won uiteindelijk.
Niet de bewoners maar de kijkers beslissen.
Ow dan verspringt me tel weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je op de verkeerde reageert
Omdat Tom naar haar geluisterd heeft en ook haar kant wel begrijpt.quote:
Idd ja, hoop dat Tom gaat terugzien wat zij allemaal over hem gezegd heeft!!quote:
Tom legt haar beweegredenen uit zodat de anderen kunnen begrijpen waarom Ash dit gedaan heeft. Ik zie dit niet als verdedigen, ik zie dit als verduidelijken waaromquote:
Dat mag toch?quote:
ja die die zelf laat staanquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha de grote jongens schoenen van jimmie
Hij kan ze zelf niet vindenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha de grote jongens schoenen van jimmie
Zegt net ik zou het nooit doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat Tom naar haar geluisterd heeft en ook haar kant wel begrijpt.
Klopt. Tom en Glenn zijn het er ook niet mee eens. Maar ze hebben wel naar Ash geluisterd en proberen te begrijpen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Glenn en Tom hebben haar eerlijk gezegd wat ze er van vinden ,maar ze zijn wel het gesprek aan gegaan en de rest, tettert alleen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |