Ben je niet een beetje te oud om je met zulke dingen bezig te houden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe bangalijst gezien.
Wat een ophef weer mensen.
De hamvraag is: lek je een note als er geen notitie bij staat en je technisch gezien eigenlijk gewoon slechts jezelf quote.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:02 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je zegt toch erbij: ''geef je jezelf een note gelijke monikken gelijke kappen.''
Dan insinueer je toch dat je een note kreeg voor die post waarmee je je note lekt?
Dat bepaald GGMMquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
De hamvraag is: lek je een note als er geen notitie bij staat en je technisch gezien eigenlijk gewoon slechts jezelf quote.
Oei, wat klote.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn enkelband gescheurd, geen genot
Nee ik wilde de metro pakken, hoorde hem aankomen dus ging iets sneller de trap af, had gezopen en toen klapte hij dubbel en lag ik benedenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, wat klote.Tijdens het voetballen?
Sterkte, makker. Dan is mijn dubbelgeklapte voet bij het uit de bus stappen, ooit, kinderspel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik wilde de metro pakken, hoorde hem aankomen dus ging iets sneller de trap af, had gezopen en toen klapte hij dubbel en lag ik beneden
Dat klinkt echt pijnlijk. Beterschap.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik wilde de metro pakken, hoorde hem aankomen dus ging iets sneller de trap af, had gezopen en toen klapte hij dubbel en lag ik beneden
Ik denk in dit specifieke geval dat het concept-'haast' de boosdoener was. Als je haast hebt, ben je niet op tijd vertrokken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:27 schreef GGMM het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Je enkel bijvoorbeeld
Ik had niet eens echt haast eigenlijk, maar als je bovenaan de trap de metro hoort aankomen is het altijd wel prettig om die te pakken danquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk in dit specifieke geval dat het concept-'haast' de boosdoener was. Als je haast hebt, ben je niet op tijd vertrokken.
Beterschap ouwe reus.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn enkelband gescheurd, geen genot
Ik heb mezelf aangeleerd om niet meer te rennen voor het OV.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had niet eens echt haast eigenlijk, maar als je bovenaan de trap de metro hoort aankomen is het altijd wel prettig om die te pakken dan
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Laten we iemand gaan quoten met 0 posts, ja stop maar met dom kijken
bepaaldquote:
Sorry, maar als mijn D jou heeft beschadigd, en je wilt er iets aan doen kom op dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bepaald..... BEPAALD![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHA![]()
Tering, wat een kwast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |