Maar geen sport meer. ERG mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Tom Egbers gaat weer tv maken.
@:caland
@:maxi-mus
Voor dit dreigement ben ik niet vatbaar, want die ban zit er na twee dagen vanzelf weer op. 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog zo'n domme opmerking en ik unban Tong.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor dit dreigement ben ik niet vatbaar, want die ban zit er na twee dagen vanzelf weer op. 🤣🤣🤣
Verhuizen naar Zaltbommel, een breedband internetabonnement afsluiten en een klantenkaart van de Gall&Gall accepteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen voor een ban ik heb me hier toch een paar keer meermaals uit mijn nek lopen lullen. Paar notes, dat is alles.
Je kan het ook zo bekijken dat heelt vanzelf. Uit je broek scheuren door obesitas vergt meer moeite. Tenzij dat je enkelband scheurt vanwege obesitas dat is dubbelop vervelend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn enkelband gescheurd, geen genot
Sterkte maatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn enkelband gescheurd, geen genot
We kunnen iemand niet verbieden zwakzinnig te zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen voor een ban ik heb me hier toch een paar keer meermaals uit mijn nek lopen lullen. Paar notes, dat is alles.
Snap wel dat je van Zaltbommel recalcitrant wordt, ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verhuizen naar Zaltbommel, een breedband internetabonnement afsluiten en een klantenkaart van de Gall&Gall accepteren.
Onder de gordel dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
We kunnen iemand niet verbieden zwakzinnig te zijn.
Gelijke monniken dit dat.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is zwakbegaafdheid een vereiste om moderator te worden?
Het lekken van notes is helaas verboden, ik zal je hier dus weer een nieuwe moeten geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:55 schreef Wotte het volgende:
Zeg @:GGMM vriend. Geef je je zelf nu ook een note?
[..]
Gelijke monniken dit dat.
Nadat je gereflecteerd hebt of voordat je gereflecteerd hebt op de post van daarnet?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lekken van notes is helaas verboden, ik zal je hier dus weer een nieuwe moeten geven.
Technisch gezien, quote ik hier slechts mezelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lekken van notes is helaas verboden, ik zal je hier dus weer een nieuwe moeten geven.
Je zegt toch erbij: ''geef je jezelf een note gelijke monikken gelijke kappen.''quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Technisch gezien, quote ik hier slechts mezelf.
Nou. Zo. Die zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |