Misschien kan @RamboDirk zo een heerlijke warme knuffel gif plaatsen, ter ondersteuning voor Onlo in grijze dagen.quote:
pis ze onderquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Er zijn hier werkmannen bezig.
Bevalt me niet.
Ik ben zo toe aan zonquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan @:rambodirk zo een heerlijke warme knuffel gif plaatsen, ter ondersteuning voor Onlo in grijze dagen.
Topnummer.quote:
Nog 130 dagen maatquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op vakantie, met je welverdiende bitcoin.
Echt hé. Wat denkt deze kornuit??quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon tot 12 uur
en geen flauwekulletjes
Lekker! Welke plaats ga je?quote:
Lekker toeteren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar ome Erdogan @:Knutdeijsbeer @:Jojoortje
Ik zit in zo'n massive all-in resort met allerlei glijbanen voor onlo jr. Dus ik maak me meer zorgen over de overlast die half Spijkenisse me daar gaat bezorgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werd alleen gek van dat teringgeluid van die moskeeën elke ochtend.
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n massive all-in resort met allerlei glijbanen voor onlo jr. Dus ik maak me meer zorgen over de overlast die half Spijkenisse me daar gaat bezorgen
Jij nog vakantieplannen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.
Zuiden van Turkije: 70% Rus, 30% Duitsers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.
Met je schoenen op een ligbedje-god.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Türkler
Ben jij wel eens in Turkije geweest? Het wordt mijn eerste keer.
Ik twijfel wat, vind het ook wel lekker met het EK en de Olympische Spelen om thuis te blijven eigenlijk. Vriendin gaat met een 'vriendin' backpacken dus ik denk dat we later wel weer eens op vakantie gaan.quote:
Ja, al kies ik dan minder toeristische plekken uit. Maar je zult vast lekker relaxen. En je zit dichtbij een van de mooiste stranden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Türkler
Ben jij wel eens in Turkije geweest? Het wordt mijn eerste keer.
Nice.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Er is wel een grote gym daar @:Oriente (bewust op gezocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |