Misschien kan @RamboDirk zo een heerlijke warme knuffel gif plaatsen, ter ondersteuning voor Onlo in grijze dagen.quote:
pis ze onderquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Er zijn hier werkmannen bezig.
Bevalt me niet.
Ik ben zo toe aan zonquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan @:rambodirk zo een heerlijke warme knuffel gif plaatsen, ter ondersteuning voor Onlo in grijze dagen.
Topnummer.quote:
Nog 130 dagen maatquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op vakantie, met je welverdiende bitcoin.
Echt hé. Wat denkt deze kornuit??quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon tot 12 uur
en geen flauwekulletjes
Lekker! Welke plaats ga je?quote:
Lekker toeteren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar ome Erdogan @:Knutdeijsbeer @:Jojoortje
Ik zit in zo'n massive all-in resort met allerlei glijbanen voor onlo jr. Dus ik maak me meer zorgen over de overlast die half Spijkenisse me daar gaat bezorgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werd alleen gek van dat teringgeluid van die moskeeën elke ochtend.
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n massive all-in resort met allerlei glijbanen voor onlo jr. Dus ik maak me meer zorgen over de overlast die half Spijkenisse me daar gaat bezorgen
Jij nog vakantieplannen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.
Zuiden van Turkije: 70% Rus, 30% Duitsers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah lekker man. Waarschijnlijk ook veel minder Russen, die teringlijers vreten ALLES op met bakken tegelijk.
Met je schoenen op een ligbedje-god.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Türkler
Ben jij wel eens in Turkije geweest? Het wordt mijn eerste keer.
Ik twijfel wat, vind het ook wel lekker met het EK en de Olympische Spelen om thuis te blijven eigenlijk. Vriendin gaat met een 'vriendin' backpacken dus ik denk dat we later wel weer eens op vakantie gaan.quote:
Ja, al kies ik dan minder toeristische plekken uit. Maar je zult vast lekker relaxen. En je zit dichtbij een van de mooiste stranden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Türkler
Ben jij wel eens in Turkije geweest? Het wordt mijn eerste keer.
Nice.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Er is wel een grote gym daar @:Oriente (bewust op gezocht)
Tijdens een ban kan je niet dmenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komt de afzender uit Zaltbommel?
Wel een lange banquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een ban kan je niet dmen
Godzijdank
DombohetOlifantje1 ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou ook eens de standaard moeten worden bij die veelplegers.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
Aflevering 1 en 2 van de serie 3 body problem: 8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:fetx @:kingroland (er wordt Chinees gesproken) @:tarado
Sphinx (videoland).5/10
Ik bijna een jaar niks maar zie nu dat ik een note heb gekregen omdat ik @Elan luguber dik noemde in CUL.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig notes.
Kan gebeurenquote:
Ik zou toch graag zien dat je de bovenste een kans geeft.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeurenLeuk geschreven verder.
Op basis van jouw reviews heb ik besloten deze series/films/docu's NIET te gaan kijken
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zien dat je de bovenste een kans geeft.
Druk met de studie of 'zit' je nog in andere series?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou vooruit. Dat zal dan wel ergens in april/mei worden.
Beide.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Druk met de studie of 'zit' je nog in andere series?
Hopelijk slaag je maatquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide.
Ik ben House MD aan het kijken, na 3 eerdere mislukte pogingen waarbij ik die vent maar irritant vond vind ik het nu opeens wel aardig.
Maar dat zijn 8 seizoenen.
En m'n studie, ja. Maar m'n examen is 19 april, dus meestal begin ik dan pas rond 17 april.
House MD is oprecht een van de beste series ooit, geniet ervan maat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide.
Ik ben House MD aan het kijken, na 3 eerdere mislukte pogingen waarbij ik die vent maar irritant vond vind ik het nu opeens wel aardig.
En m'n studie, ja. Maar m'n examen is 19 april, dus meestal begin ik dan pas rond 17 april.
House is één van mijn favoriete series.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide.
Mijn laatste twee notes zijn voor iemand dik noemen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk slaag je maat
Want dan kan je weer een appeltaartje eten en kan ik je weer voor mokerdik varken uitmaken
Wat staat er op het menuquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat ik vandaag al naar de Sligro ga want zal morgen wel drukker zijn.
Gekeken. Gelachenquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn laatste twee notes zijn voor iemand dik noemen.
Kan al raden waar. Ga meteen kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
In andere subforums begrijpen ze mijn geniale posts niet.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan al raden waar. Ga meteen kijken.
Iedereen die @tong80 een oplawaai kan geven:quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tarado laat het niet na de monddood gemaakte forumgebruiker @:tong80 een oplawaai te geven
Graag duiding.quote:
Check Shogunquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
Aflevering 1 en 2 van de serie 3 body problem: 8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:fetx @:kingroland (er wordt Chinees gesproken) @:tarado
Sphinx (videoland) : 6.5/10
Viel tegen wat ze hadden, vis van de afslag hebben ze alleen op vrijdag maar het het was vandaag al aardig druk dus ga niet terug.quote:
Ik zal jou eens joh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een geijkte uitspraak van wijlen @:tong80
Verder niet zoveel mee doen joh.
Jammer dat ik geen mention kreeg, klinkt interessant. Afgaande van jouw username, ram je er ook wel graag eentje in? Ik kan de Beladonna bitch fist aanraden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:38 schreef RamboDirk het volgende:
50% korting op alle buttplugs bij easytoys @:GGMM
Ben blij voor je maatquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:38 schreef RamboDirk het volgende:
50% korting op alle buttplugs bij easytoys @:GGMM
Bah gierige krent, trek de portemonnee eens voor die jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben blij voor je maat(zie je hoe ik hier jouw insinuatie op slimme wijze omdraai)
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen mention kreeg, klinkt interessant. Afgaande van jouw username, ram je er ook wel graag eentje in? Ik kan de Beladonna bitch fist aanraden.
Maar ook het gerei van Bad Dragon is echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pasen op de 1e hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |