abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2024 @ 22:59:01 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214875519
De echte polisie _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 september 2024 @ 01:07:12 #37
28033 Pek
je moet wat
pi_214876270
Golfers one man show? :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_214885004
Wat een nietszeggend routinematig promopraatje.
  dinsdag 3 september 2024 @ 22:48:38 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214885093
Skincare filmpjes. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214885269
Jeff Goldblum was leuk.
pi_214885590
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2024 01:07 schreef Pek het volgende:
Golfers one man show? :')
ik dacht eerst even dat het een rubriek was bij sport studio
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_214885612
Die Koningshuis rant was magnifiek. Op de functie en niet op de persoon, verrassend, onverwacht en in thema. Topklasse.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 4 september 2024 @ 23:46:13 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214895251
Niemand die nog kijkt naar Lubach?
Poef.....gone! ©golfer
pi_214895991
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik wel :)

Lijkt me vrij lullig als je in dat fatbike filmpje zat en vandaag weer naar school moet :')
pi_214896622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 07:57 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Ik wel :)

Lijkt me vrij lullig als je in dat fatbike filmpje zat en vandaag weer naar school moet :')
Ik ben sowieso wel bij dat ik niet naar school hoef vandaag :s)

Ik had wel eigenlijk al lang en breed op mijn werk moeten zijn. Maar goed.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_214896734
quote:
Jawel, maar de meesten van ons hebben geen oncontroleerbare neiging om telkens willekeurige woordjes uit de show hier neer te kwakken.
pi_214896864
Het is natuurlijk wel echt een snoepwinkel voor hem nu met het Schoof circus. :')

Ik hoop dat ze er nog zitten als Even tot Hier weer is. Dat wordt ook huilen van het lachen :D
  Trouwste user 2022 donderdag 5 september 2024 @ 13:31:06 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_214898880
quote:
Straks herhaling.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214903735
Erfbelasting _O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214903762
Stokpaardje van me maar goed item _O_
pi_214904322
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 23:22 schreef Tegan het volgende:
Jeff Goldblum was leuk.
Hij zat daar om zijn serie aan de man te brengen. Ik dacht eerst: wat doet een groot Amerikaans acteur bij een showtje in een klein landje waarvan de meeste Amerikanen niet eens waar het ligt? Die man heeft toch wel iets beters te doen. Tot hij zijn mond opendeed, snapte ik waarom hij tijd maakte voor Lubach.
  vrijdag 6 september 2024 @ 08:23:04 #53
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_214904883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Erfbelasting _O_
Timmermans had voorstellen om de erfbelasting iets te verhogen zodat de inkomstenbelasting omlaag kan, maar die plannen werden door "het gewone volk" afgekraakt.

Ik ben ook voorstander van lagere belasting op arbeid (werk moet immers lonen), maar hogere belasting op consumptie, erven, vermogen, vlees, vliegen, etc.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_214904913
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:30 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Hij zat daar om zijn serie aan de man te brengen. Ik dacht eerst: wat doet een groot Amerikaans acteur bij een showtje in een klein landje waarvan de meeste Amerikanen niet eens waar het ligt? Die man heeft toch wel iets beters te doen. Tot hij zijn mond opendeed, snapte ik waarom hij tijd maakte voor Lubach.
Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Ik wist vantevoren specifiek al welke serie hij voor kwam. Vaak is zoiets beetje ongemakkelijk, een gesprek tussen twee vreemden, en dan ook nog puur ter promotie. Jeff deed het oprecht leuk en klikte ook leuk met Arjen en met het publiek. Is een kunst of geluk. Ik vond dit een van de weinige geslaagde gesprekken met gasten in de show.
pi_214905719
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Tegan het volgende:

[..]
Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Ik wist vantevoren specifiek al welke serie hij voor kwam. Vaak is zoiets beetje ongemakkelijk, een gesprek tussen twee vreemden, en dan ook nog puur ter promotie. Jeff deed het oprecht leuk en klikte ook leuk met Arjen en met het publiek. Is een kunst of geluk. Ik vond dit een van de weinige geslaagde gesprekken met gasten in de show.
Klopt, hij deed het leuk. Het is ook een apart figuur (positief bedoeld). Niet voor niets acteur geworden. Volgens mij zat zijn glimmende overhemd een beetje ongemakkelijk, zo onder die hete studiolampen.
  vrijdag 6 september 2024 @ 10:25:59 #56
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_214905870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:23 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Timmermans had voorstellen om de erfbelasting iets te verhogen zodat de inkomstenbelasting omlaag kan, maar die plannen werden door "het gewone volk" afgekraakt.

Ik ben ook voorstander van lagere belasting op arbeid (werk moet immers lonen), maar hogere belasting op consumptie, erven, vermogen, vlees, vliegen, etc.
Eens, maar populisten propaganderen juist dat het gewone volk dan de klos is. Daardoor ontstaat een onjuist beeld en vervolgens is het vooral zaak om alles vaag en schimmig te houden. Het liefst zelfs zo dat het alternatief vies en slecht is. ‘Linkse partijen’ is tegenwoordig haast een scheldwoord. Iets om je voor te schamen. Dan doen argumenten er niet meer toe. Het komt van die kant, dus is het kut.
Rini dankjewel.
  vrijdag 6 september 2024 @ 10:52:01 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214906066
quote:
gaat ook gebeuren

[ Bericht 33% gewijzigd door michaelmoore op 06-09-2024 11:12:39 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214906417
quote:

[..]

Als je wilt dat werken loont (vrijwel elke politicus beweert daar voorstander van te zijn) is het noodzakelijk dat werken lager is belast ten opzichte van andere zaken.

Erfbelasting is in die zin een open deur, maar toch zijn er veel teveel mensen met een ongeïnformeerde mening erover à la de oom die het heeft over 'sterfbelasting'. En degenen bij wie het kwartje nu wel valt gaan weer van die kutgrappen maken over dat ze 'eindelijk weer een mening hebben dankzij Lubach, hahaha'.
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:38:03 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214906464
Het populistisch stem gepeupel kijkt waarschijnlijk niet naar de avondshow van Lubach.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214908160
Logisch verhaal over de erfbelasting, mijn oude moedertje was ook niet zo scheutig met schenkingen en wij vonden dat uiteraard zonde. Ze had als reden dat ze jarenlang van de staat had kunnen leven en wat terug wilde doen (na haar dood), waar wij het als kinderen uiteraard niet mee eens waren. Staat heeft er iig een flink bedrag aan over gehouden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 17:31:09 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_214909181
Prima uitzending weer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214912892
Het enige issue is wanneer er geërfd wordt door iemand die wel vrij jong is en daardoor gedwongen een woning moet verkopen. Komt niet al te vaak voor. Vrijwel nooit zelfs
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 7 september 2024 @ 15:04:08 #63
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_214916998
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige issue is wanneer er geërfd wordt door iemand die wel vrij jong is en daardoor gedwongen een woning moet verkopen. Komt niet al te vaak voor. Vrijwel nooit zelfs
En dat zou je ook nog kunnen ondervangen door een hogere overlijdensrisicoverzekering af te sluiten, die niet alleen de hypotheek afdekt maar ook de erfbelasting.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_214926067
Erfbelasting zou leeftijd afhankelijk gemaakt kunnen worden. Partners sowieso vrijwel geheel vrijstellen en jonge kinderen ook. Echter als de erfgenamen 25 of ouder zijn zou de belasting stapsgewijs opgevoerd kunnen worden. Veel ontvangers zijn al in de zestig als de erfenis komt, daar kan je best een behoorlijk deel belasting over betalen, iemand die dan financieel nog afhankelijk is van gekregen geld heeft domweg iets fout gedaan in het leven.

Alternatief zou zijn om de erfenis gewoon als normaal inkomen te belasten, bij mensen die een uitkering hebben is dat ook al zo geregeld. Niets mis mee lijkt mij. Het is tenslotte geld wat naar je toekomt waar je hooguit iets mantelzorg voor hebt verleend.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_214926825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb inderdaad meegemaakt dat ik erfbelasting moest betalen vanwege het erven van 1/6e van het ouderlijk huis toen ik net meerderjarig was. Uiteindelijk viel dat bedrag wel te overzien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214938373
Haha, dat item over het nieuwe journaal in makkelijke taal. Eigenlijk te triest voor woorden. Ik vind trouwens de vlog van Martine geweldig.

pi_214938380
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 17:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad meegemaakt dat ik erfbelasting moest betalen vanwege het erven van 1/6e van het ouderlijk huis toen ik net meerderjarig was. Uiteindelijk viel dat bedrag wel te overzien.
Moest je dat ophoesten voordat de stenen verkocht waren? Want volgens mij gaat een erfbelasting over de erfenis die je krijgt en kan dan nooit voor een schuld zorgen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 07:02:59 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_214938637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, dat item over het nieuwe journaal in makkelijke taal. Eigenlijk te triest voor woorden. Ik vind trouwens de vlog van Martine geweldig.

VER / Journaal in Makkelijke Taal' voor laaggeletterden........

Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 07:18:13 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_214938701
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:

Leuk. Relaxte mense en sfeer. Maar wordt daar ook gewerkt ? :D Hoe heet die vlog ? Wat is een vlog ? Is dat iets op You tube ?

[ Bericht 2% gewijzigd door tong80 op 10-09-2024 07:24:27 ]
pi_214938825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 01:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Moest je dat ophoesten voordat de stenen verkocht waren? Want volgens mij gaat een erfbelasting over de erfenis die je krijgt en kan dan nooit voor een schuld zorgen.
Een erfenis gaat niet enkel over liquide middelen. Ook als je bijvoorbeeld onroerend goed erft, dan betaal je daar erfbelasting over (afgezien van de vrjistelling). Dus ja, daar moest op dat moment belasting over betaald worden. Ik weet de exacte constructie ook niet meer, maar toen mijn vader het huis een jaar of 15 later verkocht heb ik mijn deel belastingvrij ontvangen. Ik had in theorie destijds ook een verkoop kunnen afdwingen, maar dan hadden mijn vader en broertjes het huiis uit gemoeten. Niet gedaan uiteraard en mijn vader heeft destijds de belasting voor me betaald, wat geloof ik een paar duizend euro was.

Maar als je wees wordt en het huis erf terwijl je erin woont, dan wordt het een stuk vervelender. Partners hebben op het moment een kleine 8 ton vrijstelling, kinderen slechts 25k. Al mag je daar dan nog wel weer de hypotheekschuld vanaf trekken. Ik vind erfbelasting an sich een prima systeem, maar dit zijn wel de vervelende situaties waar je uitzondering voor wilt hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')