quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neemt ze vast haar wasknijpers mee.
Met een wasknijper op je tepel ga je niet dood hoorquote:
Wees blij dat ze die knijper niet op iets anders wil zetten.quote:
Kán wel?!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die knijper niet op iets anders wil zetten.
Heb het eens zelf gedaan, maar dat voelde vreemd.quote:
Ligt er een beetje aan idd hoe en waarquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het eens zelf gedaan, maar dat voelde vreemd.
Op mijn tepel voelde dat schurend. Kon er niet echt vrolijk van worden. Op mijn geslacht lijkt mij het toch niet passen?quote:
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op mijn tepel voelde dat schurend. Kon er niet echt vrolijk van worden. Op mijn geslacht lijkt mij het toch niet passen?
Ehm, is mss wat te expliciet voor hier...?quote:
Ach, was gewoon nieuwsgierig hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, is mss wat te expliciet voor hier...?
Misschien houten wasknijpers, waar net een splinter af komt? En dan zul je ook net zien dat dat gaat ontsteken. Nee, dat lijkt mij nietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Met een wasknijper op je tepel ga je niet dood hoor![]()
En er komt ook geen krasje op.
Mocht dat wel zo zijn - van nota bene een wasknijper - dan zal het ook wel snel genezen![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien houten wasknijpers, waar net een splinter af komt? En dan zul je ook net zien dat dat gaat ontsteken. Nee, dat lijkt mij niets
daarom heb je van die speciale klemmenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien houten wasknijpers, waar net een splinter af komt? En dan zul je ook net zien dat dat gaat ontsteken. Nee, dat lijkt mij niets
Morning Stigs!quote:
Ik heb houten, had eerst plastic en dat werd poreus en brak steeds het knijpstukje af. Deze houten zijn onverwoestbaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
daarom heb je van die speciale klemmen![]()
Maar ik heb plastic wasknijpers
LoLkequote:
Amykequote:
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |