Vind normaliter aziaten +++ maar deze is niet top of the crop. Wel sympathiek denk ik.quote:
Dat is ie alsnog denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat hij een bottom was.
Kpop poster boven je bed?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind normaliter aziaten +++ maar deze is niet top of the crop. Wel sympathiek denk ik.
80% in dit programmaquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
Thomas is niet echt een brok mannelijkheid.
Nee dat laat ik dan weer over aan Kroland.quote:
Deze komt ook leuk over ja.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond leuke meisjes, komt geen einde aan.
80% mannelijke kandidatenquote:
ik zeg het je eerlijk ik word hier zo vaak in dit topic gequote maar ik heb echt geen tijd om deze aflevering te checken maar jullie taggen/mentionen mij heel vaak dat ik ook nog eens uitzending gemist moet checken als er een aziaat te zien is. zou waarderen als jullie een screenshot posten wanneer er een aziatische dame te zien is.quote:
Nemen we even mee naar achteren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zeg het je eerlijk ik word hier zo vaak in dit topic gequote maar ik heb echt geen tijd om deze de aflevering te checken maar jullie taggen/mentionen mij heel vaak dat ik ook nog eens uitzending gemist moet checken als er een aziaat te zien is. zou waarderen als jullie een screenshot posten wanneer er een aziatische dame te zien is.
Zodra @3rr0r in de mogelijkheid is laten we het je weten @KingRolandquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zeg het je eerlijk ik word hier zo vaak in dit topic gequote maar ik heb echt geen tijd om deze de aflevering te checken maar jullie taggen/mentionen mij heel vaak dat ik ook nog eens uitzending gemist moet checken als er een aziaat te zien is. zou waarderen als jullie een screenshot posten wanneer er een aziatische dame te zien is.
Moest lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |