Walgelijke grap! Aandachtsmevrouw Marieke zegt alleen maar sorry omdat ze bang is gecancelled te worden.quote:De grappen die Marieke Elsinga maakte over de overleden rapper Def Rhymz in haar radioshow zijn bij velen in het verkeerde keelgat geschoten. Op sociale media krijgt Elsinga dan ook de wind van voren. „Volkomen respectloos.”
De radio-dj van Qmusic vroeg zich meerdere keren hardop af of het nummer Schudden met de tekst ’zak zak zak’ gedraaid zal worden tijdens het zakken van de kist van Def Rhymz. De rapper overleed zondag aan de gevolgen van hartfalen.
’Beetje respect is wel op zijn plaats’
Iemand die zegt familie van de rapper te zijn vindt de grappen ronduit ongepast. „Als familielid wil ik even reageren op de uitspraken van deze walgelijke vrouw. Ik vind het volkomen respectloos en belachelijk dat je denkt dit soort opmerkingen te kunnen maken. Sta erbij stil hoe jij het zou ervaren als het jouw familielid was”, reageert diegene op het laatste Instagram-bericht van Elsinga.
„Mijn oom heeft zijn hart en ziel in zijn carričre gestoken, zelfs op momenten dat hij er niet voor beloond is zoals andere artiesten. Je hoeft geen fan van hem te zijn geweest, maar een beetje respect is wel op zijn plaats. Dus namens de familie als je niks normaal te zeggen heb, houd dan gewoon lekker je mond”, vervolgt de reactie.
Dat voorbeeld staat niet op zichzelf. Iemand anders schrijft: „Soms moet je gewoon je mond houden als je niks goeds kan zeggen. Snap dat het lastig is, aangezien jij jezelf graag hoort praten. Dit was meer dan ongepast!.”
’Ik heb een lelijke en domme fout gemaakt’
Op Instagram zegt Elsinga sorry voor haar uitlatingen. „Ik ben bij mezelf te rade gegaan hoe dit kon gebeuren. Ik ben namelijk niet iemand die te pas en te onpas mensen beledigt of lelijke grappen over mensen maakt”, schrijft ze in haar Stories.
„Mattie en ik zitten op de radio als vrienden, we praten open en bloot en dan maak je heel af toe uitglijders waarvan je daarna denkt: oh, dit kan eigenlijk echt niet”, verklaart Elsinga. „Ik ben alleen op dat moment live te horen op de radio, waardoor de grap niet meer tussen ’twee vrienden’ wordt gemaakt, maar op een plek waar iedereen het kan horen.”
De radio-dj beseft dat ze daarmee mensen heeft gekwetst. „Ik heb een lelijke en domme fout gemaakt. Ik heb er familie en naasten mee gekwetst en dat was echt niet mijn bedoeling. Dus bij dezen: sorry.”
quote:De radio-dj van Qmusic vroeg zich meerdere keren hardop af of het nummer Schudden met de tekst ’zak zak zak’ gedraaid zal worden tijdens het zakken van de kist van Def Rhymz.
TIjd om FOK! te cancellen. Schandalige sitequote:Op woensdag 27 maart 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die grap heb ik alleen op FOK! al 20 keer gelezen
Ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die grap heb ik alleen op FOK! al 20 keer gelezen
Maar zij is toch geen vriend of wel maatquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een onzin dat men hierover een probleem maakt. Je moet ook kunnen lachen om de doden. Mijn vrienden zouden ook grappen mogen maken bij mij. Ik zie echt het probleem niet. Mensen mogen het leven wel wat lichter nemen, al dat serieuze gedoe.
Ik niet. Ik wil flinke billen zien. Zo had Def het gewild.quote:
Nou ja als dat voor de eerste keer zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Ah nu valt het overdreven blije ei op de ochtend toch wel even door de mand.
Beetje off topic, maar ik word sowieso liever na mijn dood op de pik getraptquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
We gaan allemaal dood, waar maakt men zich in godsnaam druk over. Je mag echt niets meer zeggen of er is wel iemand op zijn haar het pik getrapt.
quote:"... en dan maak je heel af toe uitglijders waarvan je daarna denkt: oh, dit kan eigenlijk echt niet”, verklaart Elsinga.
Ok Marieke, als jij het zegt...quote:De radio-dj van Qmusic vroeg zich meerdere keren hardop af of het nummer Schudden met de tekst ’zak zak zak’ gedraaid zal worden ...
Makkelijk zeggen weer. Jij hebt helemaal geen landelijke hits gescoord!quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een onzin dat men hierover een probleem maakt. Je moet ook kunnen lachen om de doden. Mijn vrienden zouden ook grappen mogen maken bij mij. Ik zie echt het probleem niet. Mensen mogen het leven wel wat lichter nemen, al dat serieuze gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |