Tof zijn dat soort zaakjes he? Ik haal mijn spul ook het liefste bij zo'n zaakje. Ze hebben ooit, zonder kosten!, een mus uit mijn afzuigkap gehaaldquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa reten bankje!
Maar goed, ik hoop wel dat die inductieplaat nog gerepareerd kan worden. Volgend jaar wordt er een volledig nieuwe keuken in de nieuwe aanbouw geplaatst. Inclusief grotere inductieplaat (is onze wens). Het zou wel heeeeel zuur zijn om nu een nieuwe te moeten kopen die over een jaar dan weer weg gaat. In onze huidige keuken kan geen grotere geplaatst worden.
Die plaat is een matig exemplaar, maar nog een jaar volhouden is gewenst.
Ik belde om 5 voor 6 naar de plaatselijke electra zaak die om 18 uur dicht gaat. De inductieplaat is samen met de afzuig het enige wat we nog hebben van de vorige bewoner wat dus niet bij hun is gekocht. Eigenlijk komen ze daar niet voor. 'Aaaah de dames van ....insert straat en huisnummer.... natuurlijk komen we langs.' Ik denk omdat ik het geluid heel goed nadeed van de plaat. Eerst wel wat vragen moeten beantwoorden 'zit het kinderslot er nog op?' 'doet de stroom het verder wel?' wat voor geluid maakte die ook alweer?'
Das nou service!quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa reten bankje!
Maar goed, ik hoop wel dat die inductieplaat nog gerepareerd kan worden. Volgend jaar wordt er een volledig nieuwe keuken in de nieuwe aanbouw geplaatst. Inclusief grotere inductieplaat (is onze wens). Het zou wel heeeeel zuur zijn om nu een nieuwe te moeten kopen die over een jaar dan weer weg gaat. In onze huidige keuken kan geen grotere geplaatst worden.
Die plaat is een matig exemplaar, maar nog een jaar volhouden is gewenst.
Ik belde om 5 voor 6 naar de plaatselijke electra zaak die om 18 uur dicht gaat. De inductieplaat is samen met de afzuig het enige wat we nog hebben van de vorige bewoner wat dus niet bij hun is gekocht. Eigenlijk komen ze daar niet voor. 'Aaaah de dames van ....insert straat en huisnummer.... natuurlijk komen we langs.' Ik denk omdat ik het geluid heel goed nadeed van de plaat. Eerst wel wat vragen moeten beantwoorden 'zit het kinderslot er nog op?' 'doet de stroom het verder wel?' wat voor geluid maakte die ook alweer?'
Ikea heeft een draagbare eenpits en tweepits inductieplaat, die hebben wij eerst gekocht om te testen of inductie iets voor ons was, en zo'n extra plaatje is altijd handigquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
De jachtopziener heeft het reetje meegenomen. (maar moet dat niet eerst zoveel weken besterven?)
Kapotte plaat is trouwens wel erg ruk. Ik probeer vriendlief hier ervan te overtuigen om een inductieplaat te nemen in plaats van het huidige gasstel. Maarja, nog geen groot succes
Ow, ik weet zeker dat het wat voor mij isquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikea heeft een draagbare eenpits en tweepits inductieplaat, die hebben wij eerst gekocht om te testen of inductie iets voor ons was, en zo'n extra plaatje is altijd handig
Heerlijk he? Ik had een Flow en dat mis ik ook wel inderdaad. Pakte toen ook veel vaker thee dan nu.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een quooker geïnstalleerd, dus ik zit nu met mijn reet op de bank met het 1e kopje thee van de Quooker. Ik vind het stiekem nog wel spannend
Ja, het is echt handig. Ik vind het alleen wel jammer van mijn waterkoker. Die had ik nog niet eens zo lang en vond hem erg mooi. Maar om hem nou voor de sier op het aanrecht te laten staan...quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik had een Flow en dat mis ik ook wel inderdaad. Pakte toen ook veel vaker thee dan nu.
Meenemen naar je werk zodat je daar niet naar de keuken hoeft te lopen voor thee, maar het gewoon op je eigen werkplek kunt maken?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is echt handig. Ik vind het alleen wel jammer van mijn waterkoker. Die had ik nog niet eens zo lang en vond hem erg mooi. Maar om hem nou voor de sier op het aanrecht te laten staan...
Ik denk nog even na wat ik er mee doe.
Helaas, dat is bij ons niet toegestaan. Maar komt wel goed. Mijn dochter wil hem misschien wel hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Meenemen naar je werk zodat je daar niet naar de keuken hoeft te lopen voor thee, maar het gewoon op je eigen werkplek kunt maken?
Beste beslissing ever hier!quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een quooker geïnstalleerd, dus ik zit nu met mijn reet op de bank met het 1e kopje thee van de Quooker. Ik vind het stiekem nog wel spannend
Deze had meer geluk!quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:06 schreef Troel het volgende:
En vandaag zat er een reetje vast in de poort. Helaas kon de brandweer niet veel beginnen, het beestje is geholpen door de jachtopziener.
Hé dat is in mijn dorp! Dat hertje was best een beetje verdwaald als ik naar de locatie kijk. Gelukkig kon hij worden gered.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:47 schreef BE het volgende:
[..]
Deze had meer geluk!
https://112hm.nl/2024/03/(...)it-hek-in-noordwijk/
Die hebben wij ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:07 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een hele mooie fluitketel op de inductieplaat staan. Binnen no time theewater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |