abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212981783
Dikke reten, dunne reten, bobbelige reten, platte reten, ronde reten, lekkere reten. Alle reten welkom.
pi_212981919
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa reten bankje!

Maar goed, ik hoop wel dat die inductieplaat nog gerepareerd kan worden. Volgend jaar wordt er een volledig nieuwe keuken in de nieuwe aanbouw geplaatst. Inclusief grotere inductieplaat (is onze wens). Het zou wel heeeeel zuur zijn om nu een nieuwe te moeten kopen die over een jaar dan weer weg gaat. In onze huidige keuken kan geen grotere geplaatst worden.
Die plaat is een matig exemplaar, maar nog een jaar volhouden is gewenst.

Ik belde om 5 voor 6 naar de plaatselijke electra zaak die om 18 uur dicht gaat. De inductieplaat is samen met de afzuig het enige wat we nog hebben van de vorige bewoner wat dus niet bij hun is gekocht. Eigenlijk komen ze daar niet voor. 'Aaaah de dames van ....insert straat en huisnummer.... natuurlijk komen we langs.' Ik denk omdat ik het geluid heel goed nadeed van de plaat. Eerst wel wat vragen moeten beantwoorden 'zit het kinderslot er nog op?' 'doet de stroom het verder wel?' wat voor geluid maakte die ook alweer?'
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:41:24 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212982093
Ik begaf me weer eens met mijn reet op het voetbalveld als trainer alleen werden alle kinderen of boos op elkaar of verdrietig omdat ze verloren of boos omdat de teams niet eerlijk waren of bleven een half uur huilen (mijn kind) omdat iedereen boos was. Dafuk :{ Nu wil ik ook huilend onder een dekentje zitten.
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:46:35 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_212982168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef exode het volgende:

Maar goed, ik hoop wel dat die inductieplaat nog gerepareerd kan worden. Volgend jaar wordt er een volledig nieuwe keuken in de nieuwe aanbouw geplaatst. Inclusief grotere inductieplaat (is onze wens). Het zou wel heeeeel zuur zijn om nu een nieuwe te moeten kopen die over een jaar dan weer weg gaat. In onze huidige keuken kan geen grotere geplaatst worden.

Ik belde om 5 voor 6 naar de plaatselijke electra zaak die om 18 uur dicht gaat. De inductieplaat is samen met de afzuig het enige wat we nog hebben van de vorige bewoner wat dus niet bij hun is gekocht. Eigenlijk komen ze daar niet voor. 'Aaaah de dames van ....insert straat en huisnummer.... natuurlijk komen we langs.' Ik denk omdat ik het geluid heel goed nadeed van de plaat. Eerst wel wat vragen moeten beantwoorden 'zit het kinderslot er nog op?' 'doet de stroom het verder wel?' wat voor geluid maakte die ook alweer?'
Tof zijn dat soort zaakjes he? Ik haal mijn spul ook het liefste bij zo'n zaakje. Ze hebben ooit, zonder kosten!, een mus uit mijn afzuigkap gehaald :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212982176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef exode het volgende:

Das nou service!
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:03:20 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212982485
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]
De jachtopziener heeft het reetje meegenomen. (maar moet dat niet eerst zoveel weken besterven?)

Kapotte plaat is trouwens wel erg ruk. Ik probeer vriendlief hier ervan te overtuigen om een inductieplaat te nemen in plaats van het huidige gasstel. Maarja, nog geen groot succes :D
Ikea heeft een draagbare eenpits en tweepits inductieplaat, die hebben wij eerst gekocht om te testen of inductie iets voor ons was, en zo'n extra plaatje is altijd handig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:07:50 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_212982564
Mijn man heeft vandaag een quooker geïnstalleerd, dus ik zit nu met mijn reet op de bank met het 1e kopje thee van de Quooker. Ik vind het stiekem nog wel spannend :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:09:18 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_212982593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ikea heeft een draagbare eenpits en tweepits inductieplaat, die hebben wij eerst gekocht om te testen of inductie iets voor ons was, en zo'n extra plaatje is altijd handig :D
Ow, ik weet zeker dat het wat voor mij is ;) Ik ben inductie gewend. Alleen zit hier nog een gasstel in ;) En ik vind het zo'n @#$@#$werk om het schoon te maken (en de wokpit is echt gewoon heel ranzig en die krijg je niet schoon, zelfs niet als je de schroefjes los maakt, je komt er gewoon niet bij).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:09:52 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_212982603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een quooker geïnstalleerd, dus ik zit nu met mijn reet op de bank met het 1e kopje thee van de Quooker. Ik vind het stiekem nog wel spannend :D
Heerlijk he? Ik had een Flow en dat mis ik ook wel inderdaad. Pakte toen ook veel vaker thee dan nu.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:12:33 #10
37150 livelink
pi_212982645
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Heerlijk he? Ik had een Flow en dat mis ik ook wel inderdaad. Pakte toen ook veel vaker thee dan nu.
Ja, het is echt handig. Ik vind het alleen wel jammer van mijn waterkoker. Die had ik nog niet eens zo lang en vond hem erg mooi. Maar om hem nou voor de sier op het aanrecht te laten staan...
Ik denk nog even na wat ik er mee doe.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:15:14 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_212982693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:12 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, het is echt handig. Ik vind het alleen wel jammer van mijn waterkoker. Die had ik nog niet eens zo lang en vond hem erg mooi. Maar om hem nou voor de sier op het aanrecht te laten staan...
Ik denk nog even na wat ik er mee doe.
Meenemen naar je werk zodat je daar niet naar de keuken hoeft te lopen voor thee, maar het gewoon op je eigen werkplek kunt maken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:22:43 #12
37150 livelink
pi_212982895
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Meenemen naar je werk zodat je daar niet naar de keuken hoeft te lopen voor thee, maar het gewoon op je eigen werkplek kunt maken?
Helaas, dat is bij ons niet toegestaan. Maar komt wel goed. Mijn dochter wil hem misschien wel hebben.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:42:44 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212983413
Onze kokendwaterkraan stopte met werken. Uiteindelijk afgelopen weekend via marktplaats een nieuwe boiler gekocht en nu doet hij het weer.
We hebben geen waterkoker (meer) dus de afgelopen weken water in een pannetje gekookt.
pi_212983512
Wij hebben 3 maanden gekookt op 2 van die Ikea plaatjes. Was echt prima te doen. Ze zijn met kerst nog gebruikt :)

Goede service @exode

Oeh nice @livelink! Wij willen er ook 1, maar die willen we laten plaatsen door de zaak die de keuken geplaatst heeft.
Daar moeten we binnenkort even achteraan.

Ik zit met mijn dikke reet op de bank 🤣🤣

Sarcasme aan...

🥳🥳 I did it! 🥳🥳
De 100 dagen challenge hoesten is volbracht! Ik heb geen dag overgeslagen en ik ga het nog wel wat langer volhouden....... supergoed voor je buikspieren!!

Sarcasme uit...

Wat een uitputtingsslag is dit. Ben er zo klaar mee!
Kinkhoest sucks big time
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:53:38 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_212983710
Ik hoop dat je snel van je challenge af bent Vicky!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2024 @ 21:00:50 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212983831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
Beste beslissing ever hier! O+
Nooit meer zonder!

Jemig Vicky… wat een ellende zeg!
  woensdag 27 maart 2024 @ 21:01:24 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_212983839
Maar, als ik moet kiezen, heb ik toch liever de inductieplaat dan de kokendwaterkraan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2024 @ 21:07:26 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212983956
Ik heb een hele mooie fluitketel op de inductieplaat staan. Binnen no time theewater O+
pi_212984421
_O_ @ topictitel
Als je het einde van het vorige topic gelezen hebt dan
pi_212984640
Quooker is inderdaad heerlijk! Vooral ruimtebesparend :)

Jeetje Vicky, wat klote zeg. Geen challengde die te lang moet duren.
pi_212984660
Inductie kookplaten en quookers, helemaal mijn topic want dit is precies waar ik mij in aan het verdiepen ben. de meterkast is sneller aangepakt dan verwacht dus de keuken is al klaar voor inductie alleen hebben we nog geen plaat.

Heeft een heetwaterkraan nog een groot voordeel naast inductie? Onze cv hangt niet in de buurt van de keuken dus een keukenboiler staat al lang op de wensenlijst en de optie heet water is dan nog beter (schijnt ook zuiniger te zijn).
  woensdag 27 maart 2024 @ 21:47:43 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212984690
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:06 schreef Troel het volgende:
En vandaag zat er een reetje vast in de poort. Helaas kon de brandweer niet veel beginnen, het beestje is geholpen door de jachtopziener.
Deze had meer geluk!
https://112hm.nl/2024/03/(...)it-hek-in-noordwijk/
pi_212984734
quote:
Hé dat is in mijn dorp! Dat hertje was best een beetje verdwaald als ik naar de locatie kijk. Gelukkig kon hij worden gered.
pi_212985104
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 21:07 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een hele mooie fluitketel op de inductieplaat staan. Binnen no time theewater O+
Die hebben wij ook O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_212985167
Jongensch, ik heb sinds vandaag een tiener in huis!!
Wat een leeftijd hè!
Gisteren geboren en vandaag al 10 jaar :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')