Zo is Ashley nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Toch fideel van Ash dat Ka mag doen wat ze wil
DAt is voor iedereen de gok. Niemand weet hoe ze er in de buitenwereld écht op staan, omdat ze steeds tegen anderen op de bank zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:20 schreef Clasientjuh het volgende:
Zou kunnen dat Karen voor Randy kiest omdat hij het zwakste is maar je weet nooit Straks wint Randy het wel van Karen en ligt ze eruit.
Heeft ze goed gezien hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
Ash
Die jimmy doet echt anders naar mij hè
afhankelijk van de samenstelling kan Randy veel stemmen krijgen van mensen die bv niet op Ashley en Karen willen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:20 schreef Clasientjuh het volgende:
Zou kunnen dat Karen voor Randy kiest omdat hij het zwakste is maar je weet nooit Straks wint Randy het wel van Karen en ligt ze eruit.
Niet anders dan andersquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft ze goed gezien hoor.
Jimmy begon vanmorgen met konkelen over het kip gedoe van gisteren
Ja dat bedoel ik dus hij kan zo van Karen winnen nog een ronde verder. Van een Tom wint ze nooitquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
afhankelijk van de samenstelling kan Randy veel stemmen krijgen van mensen die bv niet op Ashley en Karen willen.
Ja echt heel eerlijk die Ashley.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het een eerlijk en goed advies van Ash, Niets vals aan.
Naast wie wil je niet zitten, denk aan jezelf
no offense.... Maar Ashley is slim genoeg om echt niet tegen Jimmy en Tom op de bank te willen zitten. Ze houdt gewoon graag van roddelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja echt heel eerlijk die Ashley.![]()
Ze zegt het alleen maar voor haarzelf.
Karen MAG zelf kiezen met wie ze eventueel op de bank wil.
Superlief van Ashley dat Karen dat zelf mag beslissen.
Dan daarna even zeggen dat Jimmy ineens heel anders doet tegen haar en dan nog weer even vragen hoe Tom nu doet tegen Karen....hint hint hint.
Dat was-ie voor mij een hele tijd terug al.quote:
die opmerking heb ik ff gemist denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:18 schreef ledn81 het volgende:
Karen heeft nog niet met Randy gesproken, ze praat er met niemand over zegt ze.
Ze heeft dus denk toch met de eenvoudige opmerking van zijn vriendin gezeten gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |