Goeie baan! En daar is altijd wel werk in te vinden. Er is een groot tekort aan goede kinderopvangquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik werk voor partou kinderopvang.
Goeie baas 😉
Vandaar dat de salarissen zo goed zijn en een goed caoquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie baan! En daar is altijd wel werk in te vinden. Er is een groot tekort aan goede kinderopvang
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vandaar dat de salarissen zo goed zijn en een goed cao
Respect! Ik heb een hekel aan kinderen, zou het nog geen 60 seconden volhoudenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik werk voor partou kinderopvang.
Goeie baas 😉
LOL ik weet er nog één.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Respect! Ik heb een hekel aan kinderen, zou het nog geen 60 seconden volhouden
Ik heb er geen hekel aan, maar ze moeten wel luisterenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben en blijf gewoon PM’er hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]Dan kun je ook eisen stellen. Goed bekeken.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Onze locatie (team) zijn ook van de regels en dat gaat goed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar ze moeten wel luisteren
Ik vind ze zo verwend tegenwoordig. Even jengelen en ze krijgen hun zin. Als ik vroeger ging jengelen kreeg ik een zwieperquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Onze locatie (team) zijn ook van de regels en dat gaat goed.
Veel vinden het ook fijn om bij ons in te vallen.
3 kids, te duur huis, te dure auto en 3x op vakantie en het liefst ver weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb het idee dat kinderen, voor sommige een accessoire zijn geworden
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar nu moet ik echt naar bed !!!
👋👋👋 😘
Dan is mijn werkplek ook niks voor jequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat een skeetjesquote:
Morguh Ebiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:44 schreef Ebinas het volgende:
Mogguhh
En @:Dotteke er staan 2 "verkeerde" posts in SV, dat wordt cashen voor je
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebi
O jee, ik ga gelijk kijken en de tikkies versturen, makkelijk rijk worden op deze manier
Dochter knapt weer redelijk op. Henk ook minder moe. En ik rol gewoon doorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:50 schreef Ebinas het volgende:
Hoe gaat het verder? Met jou, met dochter, je mannetje?
Nou ja de hele boel weer een stijgende lijn. Ik hoop dat jij ook weer wat soepeler "rolt".quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dochter knapt weer redelijk op. Henk ook minder moe. En ik rol gewoon door
En bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |