Nice!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie wel vaker van die mensen die stomme dansjes doen voor hun telefoon. En dan stiefel ik door het beeld.
Heb dan wel de neiging om te zwaaien jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
waggel waggel, even zwaaien en een scheetje laten
En schildpadden.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb dan wel de neiging om te zwaaien ja'Wie is die beruchte TikTok-crasher?"
hehequote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik denk dat het hip is, is het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, dit beeld heb ik zelf eigenlijk niet zo van de jeugd
[..]
ohja, en de switch natuurlijk
insta denk ik ja, tiktok is nog wel hip toch.
[..]
ja vergat even wat voor een ding dat is
Lachgas deden ze 10 jaar geleden al, dus da's eigenlijk meer een Gen Z-ding en niet perse jeugd-jeugd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, dit beeld heb ik zelf eigenlijk niet zo van de jeugd
[..]
ohja, en de switch natuurlijk
insta denk ik ja, tiktok is nog wel hip toch.
[..]
ja vergat even wat voor een ding dat is
DOEquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Threads?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
TikTok en Threads zijn onder jongeren erg populair nu.
Die zijn nu allemaal verlamd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lachgas deden ze 10 jaar geleden al, dus da's eigenlijk meer een Gen Z-ding en niet perse jeugd-jeugd.
Denk dat er wel meer zijn? 1970-1985?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen we die twee uit de patatgeneratie hier in de diepvries duwen?
hohoho. vanaf 82 is het millenial.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer zijn? 1970-1985?
Ik voel me al alsof ik in een diepvries zit, ik zet de kachel toch maar even aan
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik denk dat het hip is, is het niet.
ohh threads van insta, wat is dat eigenlijk danquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
TikTok en Threads zijn onder jongeren erg populair nu.
ohquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lachgas deden ze 10 jaar geleden al, dus da's eigenlijk meer een Gen Z-ding en niet perse jeugd-jeugd.
Ik ben niet volwassen, ik ben gewoon oud.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Xennial is copium voor mensen die zichzelf te volwassen voelen om millennials genoemd te worden.
Hmm er zit overlap in de generaties. Maar goed dan ben ik ook geen patatgeneratie. Lijkt wel te kloppen ja:quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
hohoho. vanaf 82 is het millenial.
ik ben geen patatgeneratie
quote:Veel managers van nu zijn van de patatgeneratie. Deze term werd ooit geīntroduceerd in de jaren '80 door voetbaltrainer Leo Beenhakker. Hij vond dat de jonge generatie lui en verwend was en te veel in snackbars rondhing. Veel mensen uit deze generatie staan nu aan het roer van een bedrijf of organisatie
dat zijn die vervelende mensen die denken dat ze beter zijn de millenials door 80 uur per week te werken, hun gezin te verwaarlozen, vrouwen slaan als ze de keuken uit komen en dan beetje stoer doen online terwijl ze over 10 jaar alleen sterven aan een hartaanval door alle stress, woede en ongelukkigheid in hun levenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
wat is patatgeneratie, ik wil daar niet bijhoren![]()
Klinkt als een platform dat ongetwijfeld gezond blijft op de lange termijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt bizar wat er op Threads zit. Ik krijg daar af en toe notificaties van op Instagram, erg irritant. Maar dat zijn van die posts van "vanochtend weggelopen en mama is echt ziek boos HAHHAHA" en dan een foto van hun appgesprek toegevoegd. En daar reageren dan allemaal andere tieners op. Het zijn de meest populaire accounts die zulke shit posten.
Er schiet me meteen een bepaalde KSC-bezoeker te binnen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zijn die vervelende mensen die denken dat ze beter zijn de millenials door 80 uur per week te werken, hun gezin te verwaarlozen, vrouwen slaan als ze de keuken uit komen en dan beetje stoer doen online terwijl ze over 10 jaar alleen sterven aan een hartaanval door alle stress, woede en ongelukkigheid in hun leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |