Lachgas?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat doet de jeugd tegenwoordig eigenlijk?
Ik denk dat insta en tiktok alweer achterhaald zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op straat hangen als ik hier naar buiten kijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HP hoefde geen 1200 gulden per maand te betalen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit nog in een oude mailinglijst. Studentenkiddo's sturen net een mail rond over een kamer van 559 per maand die vrij komt. 6m2 en met enorme CV-ketel erin, dus we mogen zelf bedenken hoeveel ruimte er dan nog over is. Die ketel gaat ook op willekeurige momenten op de dag en in de nacht aan wat blijkbaar een enorme teringherrie is. Harry Potter anyone?
Het blijft wel een interessant haatfest waarbij boomers al twintig jaar klagen over millennials en zoomers dat nu ook beginnen te doen. Wat hebben we verkeerd gedaan?quote:
oke oma met je omrekenenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HP hoefde geen 1200 gulden per maand te betalen.
Lachgas, beetje in de Mac rondhangen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima. Toch identificeer ik me als 1.quote:
ondertussen is dat wel beschimmelde patatquote:
Op het verkeerde moment geboren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het blijft wel een interessant haatfest waarbij boomers al twintig jaar klagen over millennials en zoomers dat nu ook beginnen te doen. Wat hebben we verkeerd gedaan?
Diepvriesquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ondertussen is dat wel beschimmelde patat
die zijn ook niet doodquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Toch identificeer ik me als 1.
Als iemand zich als dino identificeert, ga ik ook niet zeggen dat die allemaal dood zijn.
Tiktokquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, krokodillen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Toch identificeer ik me als 1.
Als iemand zich als dino identificeert, ga ik ook niet zeggen dat die allemaal dood zijn.
kunnen we die twee uit de patatgeneratie hier in de diepvries duwen?quote:
Alles.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het blijft wel een interessant haatfest waarbij boomers al twintig jaar klagen over millennials en zoomers dat nu ook beginnen te doen. Wat hebben we verkeerd gedaan?
en kippenquote:
Zie wel vaker van die mensen die stomme dansjes doen voor hun telefoon. En dan stiefel ik door het beeld.quote:
quote:
Dinonuggets, de cirkel is rond.quote:
waggel waggel, even zwaaien en een scheetje latenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie wel vaker van die mensen die stomme dansjes doen voor hun telefoon. En dan stiefel ik door het beeld.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
op straat hangen als ik hier naar buiten kijk
Oh, dit beeld heb ik zelf eigenlijk niet zo van de jeugdquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lachgas, beetje in de Mac rondhangen.
ohja, en de switch natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat insta en tiktok alweer achterhaald zijn.
ja vergat even wat voor een ding dat isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |