Gaat dat niet allemaal via tekst tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ook wel interessant, volgens mij is het onder LGBTQ+ jeugd normaal dat voorstellen zo gaat:
"Hoi, hoe heet je en wat zijn je voornaamwoorden?"
"Hallo, ik ben Robin, mijn voornaamwoorden zijn die/diens. En jij?"
"Mijn naam is Nina en mijn voornaamwoorden zijn hij/hem"
"Oh gaaf"
Ergens natuurlijk wel wholesome, maar ik vind het nog eventjes lastig om me een maatschappij voor te stellen waar we behalve dat we onze naam zeggen ook onze voornaamwoorden benoemen wanneer we iemand ontmoeten
hoi ik ben duudje en mijn voornaamwoorden zijn mad/sexyquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ook wel interessant, volgens mij is het onder LGBTQ+ jeugd normaal dat voorstellen zo gaat:
"Oh gaaf"
Ergens natuurlijk wel wholesome, maar ik vind het nog eventjes lastig om me een maatschappij voor te stellen waar we behalve dat we onze naam zeggen ook onze voornaamwoorden benoemen wanneer we iemand ontmoeten
Als mensen zich beledigd voelen hoeft dat niet per se aan mij te liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
die mensen hebben het recht zich beledigt te voelen.
en ik heb het recht die mensen te beledigenhahaatjes
soms wel ja. blaas ik zo lilak tegen de muur aanquote:
God is dood, wat nu?quote:
Dit mental image.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms wel ja. blaas ik zo lilak tegen de muur aan
die dikke?quote:
de LGBTQ+ jeugd is alsnog een klein groepje. Maar stel dat dat gaat gebeuren, dan zal dat geleidelijk gaan en kunnen wij vast meekomen. En zo niet, dan niet. Worden we die mensen die nog steeds gulden zeggen nuquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
"Oh gaaf"
Ergens natuurlijk wel wholesome, maar ik vind het nog eventjes lastig om me een maatschappij voor te stellen waar we behalve dat we onze naam zeggen ook onze voornaamwoorden benoemen
echnie, ik heb het recht om te zeuren over jouw gedrag en jij hebt NIET het recht om dat bij mij te doen want het is mijn recht????????quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
die mensen hebben het recht zich beledigt te voelen.
en ik heb het recht die mensen te beledigenhahaatjes
wel een beetje krom zo dat rechtquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de LGBTQ+ jeugd is alsnog een klein groepje. Maar stel dat dat gaat gebeuren, dan zal dat geleidelijk gaan en kunnen wij vast meekomen. En zo niet, dan niet. Worden we die mensen die nog steeds gulden zeggen nu
[..]
echnie, ik heb het recht om te zeuren over jouw gedrag en jij hebt NIET het recht om dat bij mij te doen want het is mijn recht????????![]()
Nee mensen ontmoeten elkaar ook nog wel eens in het echtquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat dat niet allemaal via tekst tegenwoordig?
dat zou nogal wat problemen opleverenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Kunnen we het hele concept gender niet gewoon afschaffen? Dat je je gewoon voelt zoals je je voelt, zonder daar iets aan te koppelen.
Arm kind.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms wel ja. blaas ik zo lilak tegen de muur aan
Rare generatie.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee mensen ontmoeten elkaar ook nog wel eens in het echt
Voor het eerst ook?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
die bestaat ook niet. is een leugen verzonnen door de nederlandse staat om de kerstman en krampus te verdrijvenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ga je ook nog zeggen dat Sinterklaas niet echt bestaat.
ieuwlquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
die bestaat ook niet. is een leugen verzonnen door de nederlandse staat om de kerstman en krampus te verdrijven
Neee, waar moeten we dan alle oudjes op schelden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Kunnen we het hele concept gender niet gewoon afschaffen? Dat je je gewoon voelt zoals je je voelt, zonder daar iets aan te koppelen.
quote:
onzin, heb die man zelf gezienquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
die bestaat ook niet. is een leugen verzonnen door de nederlandse staat om de kerstman en krampus te verdrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |