Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, wat ik laatst ergens zag. Mensen met een fluïde gender, dat het wisselt hoe ze zich voelen.![]()
Ik ben héél erg openen kan echt een boel hebben, maar dat deed toch wel een wenkbauw fronsen
In Engeland hebben ze hele grote van vijf pond ofzo (pond als in prijs)quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaan blijkbaar biscoff paaseitjes! Ik wil het
Ik zag ook iemand die was mannelijk, vrouwelijk en non-binair, en daar kreeg ik ook kortsluiting van.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, wat ik laatst ergens zag. Mensen met een fluïde gender, dat het wisselt hoe ze zich voelen.![]()
Ik ben héél erg openen kan echt een boel hebben, maar dat deed toch wel een wenkbauw fronsen
en meteen de associatie dat men er iets tegen zou hebben omdat ze bepaalde woorden niet goed gebruiken, come on plsquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.
Dat laatste inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.
Make up your mind woman / men person!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ook iemand die was mannelijk, vrouwelijk en non-binair, en daar kreeg ik ook kortsluiting van.
of afstandsbedieningquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die bij AB gewoon aan antibiotica denkt.
En bij AFAB aan Absolutely fabulous
Ik had vanacht een rare droom. Ik was bij PSV en opeens werd het veld en de wedstrijd over genomen door extinction rebellion en ontstond er een grote chaos met circus achtige taferelen..quote:
Dat is Ab Fab.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die bij AB gewoon aan antibiotica denkt.
En bij AFAB aan Absolutely fabulous
did you just assume their speciesquote:
Ja dat. Zoveel "haha, kiek die ouwe millennials eens dom zijn" en dan hierop afgerekend worden, sheez.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en meteen de associatie dat men er iets tegen zou hebben omdat ze bepaalde woorden niet goed gebruiken, come on pls
Heb ik weinig aan nuquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze hele grote van vijf pond ofzo (pond als in prijs)
Heb ze op een amerikaanse snoep site gevonden. of op bol.com voor ¤14 voor 90gramquote:
quote:
Ik weet het, ik denk die extra B er gewoon bijquote:
Alles voor de clicks.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Er is toch ook zo'n idioot die zichzelf filmt in restaurants en dan de manager erbij gaat halen en die obers gaan afzeiken als ze misgendered worden. Terwijl het in mijn ogen een vent in een topje is, en ik zal vast niet de enige zijn, dus ik kan me voorstellen dat het weleens verkeerd gaat.
Of biscoff met KitKatquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan nu
[..]
Heb ze op een amerikaanse snoep site gevonden. of op bol.com voor ¤14 voor 90gram
die mensen hebben het recht zich beledigt te voelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Zelfverzonnen rechten waar mensen helemaal leip in worden![]()
![]()
zoveel liefde op deze aarde
Oh.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan nu
[..]
Heb ze op een amerikaanse snoep site gevonden. of op bol.com voor ¤14 voor 90gram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |