ze vinden je zo leuk dat ze nog meer tijd met je door willen brengenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Crack_ het volgende:
Studenten hebben over mij geklaagd dat ik niet genoeg tijd voor ze maak terwijl ze veel meer tijd dan gebruikelijk krijgen. Drama in paradise *sprakle
Bij die neopronouns geef ik het overigens wel op, m/v/x is (wat mij betreft) een kleine moeite, helemaal als ik ze nooit anders gekend heb. (Als ik ze wel anders gekend heb, doe ik heus m'n best, maar het kost wel meer moeite, zeg maar.)quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
In ieder geval, ik vind het persoonlijk echt niet gek dat de meeste mensen het allemaal niet kennen of niet bij kunnen houden. Er zijn nou eenmaal zo veel verschillende smaakjes.
Geen grap, meeuwennestentijd.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze vinden je zo leuk dat ze nog meer tijd met je door willen brengen
ik snap ze wel
ik doe meequote:
M'n weegschaal zegt nee.quote:
clownselfquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij die neopronouns geef ik het overigens wel op, m/v/x is (wat mij betreft) een kleine moeite, helemaal als ik ze nooit anders gekend heb. (Als ik ze wel anders gekend heb, doe ik heus m'n best, maar het kost wel meer moeite, zeg maar.)
Vraag je ze wel naar hun pronounsquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Crack_ het volgende:
Studenten hebben over mij geklaagd dat ik niet genoeg tijd voor ze maak terwijl ze veel meer tijd dan gebruikelijk krijgen. Drama in paradise *sprakle
Of, wat ik laatst ergens zag. Mensen met een fluïde gender, dat het wisselt hoe ze zich voelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij die neopronouns geef ik het overigens wel op, m/v/x is (wat mij betreft) een kleine moeite, helemaal als ik ze nooit anders gekend heb. (Als ik ze wel anders gekend heb, doe ik heus m'n best, maar het kost wel meer moeite, zeg maar.)
Wie wat waar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaan blijkbaar biscoff paaseitjes! Ik wil het
natuurlijk niet, dat vind ik privé :squote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag je ze wel naar hun pronouns
de mijne schreeuwde vanochtend van pijnquote:
Ja dit herken ik wel. Ik vind het ook altijd lastig om te onthouden wie er die/diens en wie hen/hun gebruiktquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, wat ik laatst ergens zag. Mensen met een fluïde gender, dat het wisselt hoe ze zich voelen.![]()
Ik ben héél erg openen kan echt een boel hebben, maar dat deed toch wel een wenkbauw fronsen
In Engeland hebben ze hele grote van vijf pond ofzo (pond als in prijs)quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaan blijkbaar biscoff paaseitjes! Ik wil het
Ik zag ook iemand die was mannelijk, vrouwelijk en non-binair, en daar kreeg ik ook kortsluiting van.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, wat ik laatst ergens zag. Mensen met een fluïde gender, dat het wisselt hoe ze zich voelen.![]()
Ik ben héél erg openen kan echt een boel hebben, maar dat deed toch wel een wenkbauw fronsen
en meteen de associatie dat men er iets tegen zou hebben omdat ze bepaalde woorden niet goed gebruiken, come on plsquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.
Dat laatste inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je er toch al tussen zit, kan ik me die ergens nog wel indenken, maar de verwachting dat een ander dat kan bijhouden qua voornaamwoorden gaat wel heul ver.
Make up your mind woman / men person!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ook iemand die was mannelijk, vrouwelijk en non-binair, en daar kreeg ik ook kortsluiting van.
of afstandsbedieningquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die bij AB gewoon aan antibiotica denkt.
En bij AFAB aan Absolutely fabulous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |