Israël doet ook mee met Europaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Georgië heeft zich geplaatst voor het EK. Dat land ligt gewoon geheel in Azië![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja omdat het ooit de de USSR behoorde mocht het kiezen voor de UEFA...of zo iets
De lijn tussen Europa en Azië is dan ook compleet arbitrair en in de praktijk meer een gradient waarbij Oost Europa en West Azie elkaar overlappen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Georgië heeft zich geplaatst voor het EK. Dat land ligt gewoon geheel in Azië![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja omdat het ooit de de USSR behoorde mocht het kiezen voor de UEFA...of zo iets
Ja en met voetbal doen ze mee met Azië, Vooral omdat eigenlijk alleen Nieuw-Zeeland enig weerstand bood. En ze ook zo meer kans maakte op WK-deelname..quote:
prnstr mrtnquote:
Okebyequote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heet een mapje op mijn kompjoeter.
Poerensater?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heet een mapje op mijn kompjoeter.
De sater en de nimf vond ik best een intrigerend schilderij in het Rijks..quote:
en is Griekenland na Thailand haar favoriete vakantiebestemmingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop dat bitterbal eens zo het nieuws presenteert morgenvroeg. Al is ze natuurlijk ook half Duits.
https://www.instagram.com/reel/C4k-EKaIMet/?igsh=ZW05Y3ZoOWR5bnox
Zit al in de burgerrupsquote:Op woensdag 27 maart 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
draai jullie nog maar even om
Zonsopgang 06:24 UTC(+01:00)
vindt over 44 min. plaats
Nee is hier behoorlijk druk al vanaf 5:30. Spits is hier tussen 5:30 en 8:00 ongeveer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 05:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei das vroeg, lekker rustig zeker nu in de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |