SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Ja ik ben tresorots op jequote:
Kngggrtttquote:
Zou even het theezakje er uithalen als je het gaat opdrinkenquote:
Sterker nog, er staat zelfs WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef essnhills het volgende:
Mobiel kun je met lange TT's nooit alles zien. Maar ik dacht, het is een frebbie TT, en ik zie een W en het begin van wat lijkt op een H
Daar staat vast iets als 'WHIEEEEEEEEEEP'
Oh ja, goede tipquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even het theezakje er uithalen als je het gaat opdrinken
Je zou je er maar in verslikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even het theezakje er uithalen als je het gaat opdrinken
Ja dat deed ze dusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou je er maar in verslikken.
Ik was aan het lachen om jouw opmerking, maar als jij het leuker vindt dat ik in een theezakje stik, dan is dat ook goed broerquote:
Als jij het maar leuk vindt is het allemaal goed zusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het lachen om jouw opmerking, maar als jij het leuker vindt dat ik in een theezakje stik, dan is dat ook goed broer
Swipenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:01 schreef essnhills het volgende:
Mobiel kun je met lange TT's nooit alles zien. Maar ik dacht, het is een frebbie TT, en ik zie een W en het begin van wat lijkt op een H
Daar staat vast iets als 'WHIEEEEEEEEEEP'
Ja, enig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij het maar leuk vindt is het allemaal goed zus
Ik wist niet dat jij naar het voetbal keekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
I'm a rocket ship on my way to Mars on a collision course
I am a satellite, I'm out of control
I'm a sex machine, ready to reload
Like an atom bomb about to oh, oh, oh, explode
I'm burning through the sky, yeah
Two hundred degrees, that's why they call me Mister Fahrenheit
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman of you
The piano had been drinking.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
I'm a rocket ship on my way to Mars on a collision course
I am a satellite, I'm out of control
I'm a sex machine, ready to reload
Like an atom bomb about to oh, oh, oh, explode
I'm burning through the sky, yeah
Two hundred degrees, that's why they call me Mister Fahrenheit
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman of you
Stond toevallig op maar de plaatje bracht me eventjes onverwijld terug naar wat stoerdere tijden in een camouflagekleurige drie-en-een-half-tonner, lekker meebleeehren met Don't stop me Now.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij naar het voetbal keek
Bijna iedere keer als ik besluit om in het bioscooprestaurant te eten komt iemand vragen om de extra stoel van mijn tafeltje.quote:
Zegt eerst dat hij niets heeft met filosofen en post dan een stripje over determinisme en de illusie van vrije wil.quote:
Israël doet ook mee met Europaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Georgië heeft zich geplaatst voor het EK. Dat land ligt gewoon geheel in Azië![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja omdat het ooit de de USSR behoorde mocht het kiezen voor de UEFA...of zo iets
De lijn tussen Europa en Azië is dan ook compleet arbitrair en in de praktijk meer een gradient waarbij Oost Europa en West Azie elkaar overlappen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Georgië heeft zich geplaatst voor het EK. Dat land ligt gewoon geheel in Azië![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja omdat het ooit de de USSR behoorde mocht het kiezen voor de UEFA...of zo iets
Ja en met voetbal doen ze mee met Azië, Vooral omdat eigenlijk alleen Nieuw-Zeeland enig weerstand bood. En ze ook zo meer kans maakte op WK-deelname..quote:
prnstr mrtnquote:
Okebyequote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heet een mapje op mijn kompjoeter.
Poerensater?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heet een mapje op mijn kompjoeter.
De sater en de nimf vond ik best een intrigerend schilderij in het Rijks..quote:
en is Griekenland na Thailand haar favoriete vakantiebestemmingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop dat bitterbal eens zo het nieuws presenteert morgenvroeg. Al is ze natuurlijk ook half Duits.
https://www.instagram.com/reel/C4k-EKaIMet/?igsh=ZW05Y3ZoOWR5bnox
Zit al in de burgerrupsquote:Op woensdag 27 maart 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
draai jullie nog maar even om
Zonsopgang 06:24 UTC(+01:00)
vindt over 44 min. plaats
Nee is hier behoorlijk druk al vanaf 5:30. Spits is hier tussen 5:30 en 8:00 ongeveer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 05:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei das vroeg, lekker rustig zeker nu in de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |