Oh dat is wel drastisch. Ik ontbijt ook nooit veel, bakje yoghurt met cruesli of zo. En dan rond 11 uur als ik honger krijg nogeens wat. Stroopwafel bij de koffie of zo. Maar helemaal niet eten lijkt me ook niet cool.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik kan eigenlijk echt niet eten voor 10:00, dus tussen 10:00 en 11:00 is meestal ontbijt bij mij.
een watquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss is Fles wel AFAB weet jij veel
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
het is toch een vraagquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ahww, koetjiekoetjiequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aan de zijkant nu wel ja
[..]
Heb je gelukik vind mezelf ook niet harig. Misschien dat andere daar anders over denken.
Assigned female at birthquote:
Nee dat mams zo baby'tje uitpoept en de doktor of verpleegkundige dan zegt "is meisje, ouleh" en dat vervolgens op alle documentatie komt te staan.quote:
Hoe durven ze.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat mams zo baby'tje uitpoept en de doktor of verpleegkundige dan zegt "is meisje, ouleh" en dat vervolgens op alle documentatie komt te staan.
Oulehquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat mams zo baby'tje uitpoept en de doktor of verpleegkundige dan zegt "is meisje, ouleh" en dat vervolgens op alle documentatie komt te staan.
Oma dacht AMAB.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma maakte altijd borsuursels voor elk kleinkind maar op die van mij sta ik met een blauw truitje aan. Volgens mij hadden ze op een jongen gehoopt.
Weet ik veel, de officiële definitie ging mis en toen nam ik een minder officiële routequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouleh![]()
Wat is er met jou gebeurd zeg
Ik sta er vooral van te kijken hoe wel-ingevoerd sommige mensen op deze materie zijn. Ik zal wel retarded zijn of zo danquote:
jij bent een meisjequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:41 schreef Crack_ het volgende:
Ze dachten bij mij heel even dat ik een jongetje was, 'ohnee, toch een meisje'
Nah, net op welke platformen je rondhangt ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken hoe wel-ingevoerd sommige mensen op deze materie zijn. Ik zal wel retarded zijn of zo dan
Samen retardedquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken hoe wel-ingevoerd sommige mensen op deze materie zijn. Ik zal wel retarded zijn of zo dan
ik plaag je maar een beetje. je hebt niks gedaan. je bent liefquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wat doe je, waarom, wat heb ik gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |