Precies.. en dan zegt ze dat ze geen reken wonder is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glen legt het nu al voor een tweede keer uit
Ik snap oprecht niet waarom ze zich zo druk maakt
NIemand doet er moeilijk over alleen zij
Ja mijn idee. Vraag me ook af of deze drama er was als Ty de joker had gehad... Bij Alice sowieso en bij Glenn of Karen was het natuurlijk niet erg geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef ammartje het volgende:
[..]
Iedereen kaart daar al weken mee, waarom zou alleen Tom het verschil kunnen voelen. Echt spijkers op laag water zoeken van dr.
Precies er waren andere die daar spraken over wie er genomineerd moest worden. Ook Tom en vooral Jim deden hieraan mee. Vervolgens is zij degene die gezien word als de leider van het groepje. en niet alleen daar maar ook hier alles over haar heen krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar zij werd overal op aangekeken. Zij werd constant als hoofdschuldige genoemd en zij kreeg de zuurheid over haar heen
Wilde ze doen voor Jack en James vlgs mijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze er zo op gebrand is om coins mee naar huis te nemen
Ze was ook de leider van háár groepje, maar daar is weinig meer van over..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies er waren andere die daar spraken over wie er genomineerd moest worden. Ook Tom en vooral Jim deden hieraan mee. Vervolgens is zij degene die gezien word als de leider van het groepje. en niet alleen daar maar ook hier alles over haar heen krijgt.
Precies er waren andere die daar spraken over wie er genomineerd moest worden. Ook Tom en vooral Jim deden hieraan mee. Vervolgens is zij degene die gezien word als de leider van het groepje. en niet alleen daar maar ook hier alles over haar heen krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar zij werd overal op aangekeken. Zij werd constant als hoofdschuldige genoemd en zij kreeg de zuurheid over haar heen
Dit is waarschijnlijk wat opsluiting met eens mens kan doen. Kijk een Tom die als een kind ligt te huilen bij het schrijven van een brief aan zijn moeder en kind.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:11 schreef zodeju het volgende:
Dat even duurt al heel haar leven.
Tenminste hoe kan een vrouw met twee grote kinderen zo vaak janken en onder de dekens gaan liggen....Je gaat haast denken dat ze dit al vanaf kindstijd doet om haar zin te krijgen.....heel ontevreden en boos kind.
Precies.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Vraag me ook af of deze drama er was als Ty de joker had gehad... Bij Alice sowieso en bij Glenn of Karen was het natuurlijk niet erg geweest.
Daar had ze anders geen last van toen van huis en gezin daar in ging volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie: het moet eruit, het moet er echt uit...
Herstel : jij moet eruit![]()
![]()
![]()
Eslie: weet je ik besefte.. we hebben hier helemaal niet meer gezeten, dit is ONZE kamer..
zoveel uren besteed..
Glenn wil zijn handen wel op de muur tekenen.
Glenn: wil je dan ook zeggen dat het mijne hottub is?
Eslie: ja dat durf ik wel te zeggen..
ze heeft moeite met verandering
dat is aan de hand
Ze was al aan het huilen, al een hele tijdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: ze vergeet soms te genieten omdat ze te hard in het spel zit.
Eslie moet hiervan huilen.
En de generaal was daar zo blij mee.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies er waren andere die daar spraken over wie er genomineerd moest worden. Ook Tom en vooral Jim deden hieraan mee. Vervolgens is zij degene die gezien word als de leider van het groepje. en niet alleen daar maar ook hier alles over haar heen krijgt.
Oh is ze al de hele tijd aan het huilenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was al aan het huilen, al een hele tijd
edit "in dit malle hok"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef danilel het volgende:
Ashely gaat zich niks mee laten vertellen hier, BB ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |