Jockari woont in Belgiëquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:58 schreef mario390 het volgende:
julie spelen tegen duitsland
we teg türkei en het staat 1:1
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Item bij 112vandaag waarbij een 50 jarige man mishandeld wordt...
Mijn DNA: "agossie, wat sneu voor zo'n oudje..."
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:
Hoi Dotquote:
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Oke dan 😉quote:
ach nog 2 weken, laat het los ....................quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach nog 2 weken, laat het los ....................
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgens
ik ga je nu al missenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |