Zijn al zorgvuldig maandenlang nieuwsberichten aan het plaatsen. Over half jaar aankondiging dat de prijzen voor water verdubbeld gaan worden. Alleen voor consumenten, niet voor bedrijven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gezeik weer
https://www.nu.nl/slimmer(...)r-je-drinkwater.html
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je de hele wc wil doorspoelen heb je een grote afvoer
Dat is zondequote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal Sinterklaas even vragen of de pakjesboot beschikbaar is.
[..]
Dat vind ik zielig voor de schoen.
Heb jij nog iets leuks gedaan of is je vriendin ongesteld?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cherry story’s
Koop het hele boek nu online
Je hebt het dan over de pakjesboot, toch?quote:
Leuks?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks gedaan of is je vriendin ongesteld?
Je aluhoedje staat scheefquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn al zorgvuldig maandenlang nieuwsberichten aan het plaatsen. Over half jaar aankondiging dat de prijzen voor water verdubbeld gaan worden. Alleen voor consumenten, niet voor bedrijven.
De nieuwe tegels in m'n douche:quote:Wacht 's ochtends met plassen, en plas onder de douche.
De winvergunningen vooral.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is zat drinkwater in nl.
Enige nadeel is de pompenergie
Of stel je niet zo aan en spoel ze een seconde af.quote:Als je iets te enthousiast je ijsblokjesvorm ondersteboven hebt geschud en er zijn wat blokjes op de grond gevallen, leg ze dan bij in de kamerplanten in plaats van in de gootsteen.
Jezus Christus.quote:Vier minuten zingen onder de douche
Korter douchen scheelt water, maar een alarm of zandloper is een beetje ongezellig.
Het Britse waterbedrijf Waterwise stelde een playlist op met allemaal waterliedjes die zo'n vier minuten duren; genoeg voor een douchebeurt. River van Joni Mitchell, Water Under the Bridge van Adele, Water Me van Lizzo - ze zijn lang genoeg om je te wassen onder de douche.
In het Nederlands meezingen onder de douche kan natuurlijk ook: Het Nederlandse waterbedrijf Vitens maakte een playlist met onder andere Duurt te Lang van Davina Michelle en Blub ik ben een vis van K3.
Ach, ik huur en hoop niet dat ik hier nog twintig jaar zit. En mannen kunnen natuurlijk prima in het putje mikken!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je wilt dat je badkamer twintig jaar meegaat.
Godsamme wat een hel.quote:
Ik pleur geen zwembad vol in de zomerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme wat een hel.
Zoveel water verbruik ik niet, van m'n douche blijven ze af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |