Kinderen neem je nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat ook niet maar meer dat ik een klein tikje krom vindt dat ik wel geld krijg van de overheid als ik kinderen neem maar als ik ervoor kies om juist geen kind op deze wereld te zetten dan mag je het zelf betalen.
Ja, de hele wereld is krom.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat ook niet maar meer dat ik een klein tikje krom vindt dat ik wel geld krijg van de overheid als ik kinderen neem maar als ik ervoor kies om juist geen kind op deze wereld te zetten dan mag je het zelf betalen.
Nee, je krijgt ze.quote:
En tijd. En stress.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de hele wereld is krom.
Alsnog ben je netto meer kwijt aan een kind, qua geld.
Met de navelstreng als een soort strikje.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je krijgt ze.
Cadeautjes zijn het
quote:
quote:
En als je een halfje krijgt: drie dubbel tijd en stressquote:
Sommige mensen wel.quote:
Flauw weerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
en tbh kun je niet voor alles geld krijgenen waarom zou je
En op onze leeftijd is die kans aanzienlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je een halfje krijgt: drie dubbel tijd en stress
Daarom gaf ik over.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.
maar dat zijn dan pedofielen
of pastoors
Leuker kunnen we het niet makenquote:
Die boot is allang gevaren, zeg maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En op onze leeftijd is die kans aanzienlijk.
Hahaatjesquote:
Moest dat dan niet na 6 maanden weer? Want het moet sowieso om de 5 jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:37 schreef Ama het volgende:
Oh ze zijn klaar met overleg. Meteen even uitstrijkje vragen voor baarmoederhalskanker. Is te lang geleden en had toen onrustige cellen. Ziekenhuis zei is wel goed om na 6 jaar weer eens te laten checken.
Ik wil me er gewoon geen voorstelling van maken hoe je een kind kunt misbruiken, vooral zo'n baby.quote:
Volgens mij zijn ze het duurste als ze net nieuw zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang moet je hem houden en vetmesten voordat je er een goede prijs voor krijgt?
Ja jaar later maar dat is ook weer vijf jaar terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest dat dan niet na 6 maanden weer?
Ik had weer zo'n zelftest gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |