Lees net dat je met de spiraal maanden lang ongesteld kan zijn en dat is voor mij best plausibel want ik heb dat ook gehad met heel veel andere dingen. De pil was nog het enige waar ik niet fucking lang ongesteld van werd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koperen spiraal of andere anticonceptie zonder hormonen zijn ook opties toch
Koperspiraaltje durfde ik niet aan, zag zoveel klachten daarover langskomen. Vrij weinig andere opties zonder hormonen, ja condooms, voor het zingen de kerk uit, of periodieke onthouding. Überhaupt geen seks hebben werkt op zich ook welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koperen spiraal of andere anticonceptie zonder hormonen zijn ook opties toch
Dit zou ik echt niet aandurven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koperspiraaltje durfde ik niet aan, zag zoveel klachten daarover langskomen. Vrij weinig andere opties zonder hormonen, ja condooms, voor het zingen de kerk uit, of periodieke onthouding. Überhaupt geen seks hebben werkt op zich ook wel
geen seks hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koperspiraaltje durfde ik niet aan, zag zoveel klachten daarover langskomen. Vrij weinig andere opties zonder hormonen, ja condooms, voor het zingen de kerk uit, of periodieke onthouding. Überhaupt geen seks hebben werkt op zich ook wel
Nou dan ga ik wel voor het laatste.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik probeerde de huisarts te bellen maar die was in overleg dus ik probeer straks weer maar die zal wel over een spiraaltje beginnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg iets heel raars misschien, maar heb je dit voorgelegd aan je arts ofzo?
Hoe duur is dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Als steriliseren niet zo tering tyfus duur was had ik dat wel gedaan. Ik wil toch geen kinderen meer en op deze leeftijd helemaal niet meer want ik heb geen zin om op mijn 50ste nog naar een ouderavond te gaan.
Of alleen je eierstokken weghalen of dichtnieten ofzo, maar dan blijf je nog wel aan de klats blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Als steriliseren niet zo tering tyfus duur was had ik dat wel gedaan. Ik wil toch geen kinderen meer en op deze leeftijd helemaal niet meer want ik heb geen zin om op een 50e nog naar een ouderavond te gaan.
En de zorgverzekering vergoed helemaal niets?quote:
Nee dan had ik extra verzekerd moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de zorgverzekering vergoed helemaal niets?
Ik ook niet, maar er zijn mensen die het doen.quote:
dat vind ik eigenlijk een koopje voor een medische ingreep..quote:
Thanks. En same, of nouja ontlopen niet want dat is lastig maar ik hou t vaak stil. Maar andere collega hier is op dezelfde dag jarig dus niemand vergeet hetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Lief dat je collega's er aan denken. Al ontloop ik zelf altijd mn werk rond mn verjaardag, zodat ik geen last van jolige collega's heb
yes heeft ook weer zn nadelen, maar pil is absoluut niet iets wat zou moeten. Is eigen keus omdat je het wilquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees net dat je met de spiraal maanden lang ongesteld kan zijn en dat is voor mij best plausibel want ik heb dat ook gehad met heel veel andere dingen. De pil was nog het enige waar ik niet fucking lang ongesteld van werd.
Het is een keusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hm...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dan had ik extra verzekerd moeten zijn.
Weegt niet op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
Maar als ik nu een kind uit poep krijg ik wel geld.
Misschien kun je het kind zelfs nog verkopen voor geld!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
Maar als ik nu een kind uit poep krijg ik wel geld.
Zo bedoel ik dat ook niet maar meer dat ik een klein tikje krom vindt dat ik wel geld krijg van de overheid als ik kinderen neem maar als ik ervoor kies om juist geen kind op deze wereld te zetten dan mag je het zelf betalen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen de nadelen.
hoe lang moet je hem houden en vetmesten voordat je er een goede prijs voor krijgt?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je het kind zelfs nog verkopen voor geld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |