vond hem de vorige x lomperquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Hij zit zich al in te dekken voor zijn lompe gedrag.
Fijne avond!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
Yes, ik ga alvast, verder tv koekeloeren, wellicht tot morgen
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Noa Iedereen zou er wel op vooruit gaan als ze gaat gymmen
en dat snorretjequote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dat kapsel van die gast, is er nou niemand in zijn omgeving die daar wat van zegt
durfde ze nietquote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dat kapsel van die gast, is er nou niemand in zijn omgeving die daar wat van zegt
Hij denkt dat Bram Krikke het ook doet dus waarom nietquote:
Ik hou gewoon niet van daten. Als in echt met nieuwe mensen afspreken met als doel een relatie. Dan vind ik 2 keer per maand soms echt al te vaak. Ik heb wel vaker dan 2 keer per maand afspraken met mensen die ik al wel kenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij downplayed jezelf teveel maar omdat je niet vaak serieus bent weet ik niet of het een act is.
Pff dat heb ik niet onthouden, ik onthoud alleen dat er soms toch wat succes is.quote:
Vorige week!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff dat heb ik niet onthouden, ik onthoud alleen dat er soms toch wat succes is.
Heb ik niks over gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat jij EK gaat modden
De aseksuelen weet ik nog en er waren er nog 2 geloof ik!quote:
Heb jij gesolliciteerd?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat jij EK gaat modden
Toch nog een half uur, tis weleens korter geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond kort wegens echte voetballers @:dkup
en ik denk wederom een oude aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |