Jij zou een goede EK mod zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat die gekke GGMM toch gaan joh. Heeft die jongen ook eens een pleziertje.
Dat soort mensen begrijpen doorgaans helemaal niet wat 'pensioen' inhoudt en werken zich het liefst helemaal de tering in totdat ze in de kist liggen.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker met pensioen en maak wat docu's over sport en Brittenland.
Akkoord.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Tong
- zie topic achter de schermen
- zie topic achter de schermen
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar mijn referentie is Coco.
Natuurlijk word ik dat niet!quote:Op maandag 25 maart 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Straks word je echt EK-mod. Daar zit je helemaal niet op te wachten.
Tja dan moet je al die Edgar Davids polls van RamboDirk vegen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Straks word je echt EK-mod. Daar zit je helemaal niet op te wachten.
Als je concurrentie bestaat uit Paul, Tong, Klaas en Pietje ben je gewoon de beste kandidaat (met enige afstand).quote:Op maandag 25 maart 2024 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk word ik dat niet!
Dit zie ik maar als een compliment.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je concurrentie bestaat uit Paul, Tong, Klaas en Pietje ben je gewoon de beste kandidaat (met enige afstand).
Je weet het maar nooit.
Capuchon jongen die driftig wordt als er Belgengrapjes gemaakt worden.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Tja dan moet je al die Edgar Davids polls van RamboDirk vegen.
Dit is wel een goede samenvatting van de realiteit.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Capuchon jongen die driftig wordt als er Belgengrapjes gemaakt worden.
Onlogisch tientallen notes versturen als er een speler in elkaar zakt
Straks keert nsb-er neef_wuppie of tbs'er Poepz0r terug en moet je al die posts modereren.
Al het dagjesvolk wat ziedend wordt bij de racistische 'grapjes' van RamboDirk en Zipportal.
Paul en Tong zullen sowieso wel losgaan.
Het gaat een zwaar EK worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |