Ik ook niet nee, met dat rare grijze haar nu. Jack ken ik meer van Grijpstra en de Gier, al ken ik die aflevering ook nog wel heugen was geloof ik het 1e seizoen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan haar niet los zien van Penoza. En bij Jack Wouterse zie ik altijd de man die dertig jaar geleden in Baantjer een quasi-ziedend personage speelde.
Pierre Bokma speelt het superauthentiek. Waarvoor louter hulde.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, met dat rare grijze haar nu. Jack ken ik meer van Grijpstra en de Gier, al ken ik die aflevering ook nog wel heugen was geloof ik het 1e seizoen.
BaantjerGod.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan haar niet los zien van Penoza. En bij Jack Wouterse zie ik altijd de man die dertig jaar geleden in Baantjer een quasi-ziedend personage speelde.
Het gaat hulpje @Coco even boven de pet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje coco spartelt @:rambodirk
Je bent de hele dag weg en het gaat hier helemaal mis.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van moderator @:Coco
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de hele dag weg en het gaat hier helemaal mis.
En dat ben je ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Twee plakjes cake, thee.
Ik voel mij een enorme homofiel.
Bijzonder.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Coco gewoon met rust zeg.
Temminkquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En bij Jack Wouterse zie ik altijd de man die dertig jaar geleden in Baantjer een quasi-ziedend personage speelde.
Ik heb vaker Jay Leno gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:48 schreef KingRoland het volgende:
Conangod
@:coco @:rambodirk @:wereldgozer @:fetx @:zipportal @:oriente @:3rr0r @:pisces29
Is dit een scoooop?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Twee plakjes cake, thee.
Ik voel mij een enorme homofiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |