Doe niet zo raarquote:
Niet geheel bevredigend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo.
Hoe was het op kantoor vandaag?
Niet geheel bevredigd én morgenochtend in Brabant. Ik zie kansenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet geheel bevredigend.
En die van jou?
Morgen weer om 5 uur de wekker om naar Brabant te gaan
We zijn er vandaag achter gekomen dat de HR vrouw echt een kutwijf is. Helaas is ze getrouwd men de eigenaar:')quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet geheel bevredigd én morgenochtend in Brabant. Ik zie kansen.
Hier wel prima dagje. Collega vertelde dat hij een nieuwe baan heeft, dus nog een vacature erbij.
Oeh juice. Vertelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn er vandaag achter gekomen dat de HR vrouw echt een kutwijf is. Helaas is ze getrouwd men de eigenaar:')
Ik kom bij jou langs
Aardbeien, broodjes en mezelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Ik breng de eitjes, wat breng jij mee?
Oeh, een gouden trio. Wat meer kan een mens nodig hebbenquote:
Kan geen nee zeggen tegen die ogenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... *zet puppie-ogen op" mag ik ook een AirwiN en een aardbeitje?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zachtgekookt. Niet te zacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, een gouden trio. Wat meer kan een mens nodig hebben.
Wil je dan een hard- of zachtgekookt eitje?
Jij altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het prima natuurlijk.quote:
Welkome aanvulling.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zorg ik voor verse sinaasappelsap, koffie en thee
Goed stuk vlees in deze sandwichquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker
(Grapje uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |