Jaquote:
Beetje naar het scherm staren, existentiele crisis doorstaan, beetje dingetjes mailen en regelen voor volgende week, beetje Excellen, weer te laat afsluiten omdat zie punt 1 en 2.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee
Auto -meeting- nog meer auto.
En bij jou?
existentiële crisis heb ik voor morgen ingeplandquote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje naar het scherm staren, existentiele crisis doorstaan, beetje dingetjes mailen en regelen voor volgende week, beetje Excellen, weer te laat afsluiten omdat zie punt 1 en 2.
Kon slechter.
Breekt de week zo lekker.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
existentiële crisis heb ik voor morgen ingepland
Precies. En daarna mooi tijd om ze met bier weg te spoelenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En altijd tijd om er nog een 2e en 3e te hebben
Hmm, bierquote:Op maandag 25 maart 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies. En daarna mooi tijd om ze met bier weg te spoelen.
Ik heb weer salaris gekregen dus kan weer losquote:
Van januari tm februari en van bgin maart tot nu?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef Tegan het volgende:
Nu lijk ik net een alcoholist. Slechts twee keer bier gedronken dit jaar
.
Schulden afbetalen?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb weer salaris gekregen dus kan weer los.
En ik mocht van Bol.com mijn schulden niet afbetalen dus kan nu extra veel bier kopen.
Betaallink in de mail én in mijn account waren stukquote:Op maandag 25 maart 2024 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schulden afbetalen?
Hier ook salaris, maar ik probeer wat minder aan bier uit te geven.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van januari tm februari en van bgin maart tot nu?
Maar hoe herken ik jou?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betaallink in de mail én in mijn account waren stuk. Maar stond wel bij dat het niet aan mij lag...
Ik koop wel een biertje voor jou als we elkaar tegenkomen bij een feestje.
Afgelopen donderdag.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..].
2024 is mijn feestjaar. En meer is meer.
Wanneer was jouw laatste biertje?
De mooiste vrouw op het feest natuurlijk, duh.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mooiste vrouw op het feest natuurlijk, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |