Mijn post was sarcastisch, ik postte wat de vooroordelen van het "volk" zijn.quote:
Zo denken "jij en ik" maar dat is volgens mij niet de algemene tendens.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat een onzin. Sommige van Oranjes grootste spelers zijn zwart. Rijkaard, Gullit.... Wijnaldum krijgt nu kritiek omdat ie een draak van een wedstrijd speelde. En quite frankly, deze lichting is gewoon niet zo goed over de hele breedte.
We hebben nu simpelweg geen spelers meer van dat kaliber die bij de absolute wereldtop horen..... hooguit subtoppers. En dat geld ook voor de donkere spelers, helaas. Hoe ze eruit zien of wat voor kleur ze hebben zal me een worst wezen, als ze maar goed spelen.
Als Depay de winnende in de finale d'r in knalt juich ik er niet minder hard om.
Maar er waren toch voornamelijk niet blanken op die groepsfoto te bewonderen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:36 schreef prunus het volgende:
Waren er niet eens allemaal racistische tokkies veroordeeld vanwege hun racistische reacties op een groepsfoto van de spelers?
Wat is er precies veranderd sindsdien?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een artikel van nog verder terug?
Sinds 2019 is er veel veranderd op het gebied van diversiteit in de media. Dit komt dus over als een achterhaald artikel.
Dit. Allemaal geen persoonlijkheid of drive als (om dan toch maar donkere spelers te noemen hè) Seedorf of Davids.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
Depay is een bodybuildertje met criminele banden, Wijnaldum een hypocriet ventje, Virgil is een oud wijf. Kortom een mooi zooitje bij elkaar
quote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef Feola het volgende:
[..]
Dit. Allemaal geen persoonlijkheid of drive als (om dan toch maar donkere spelers te noemen hè) Seedorf of Davids.
Dank voor deze late herkenningquote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef Feola het volgende:
[..]
Dit. Allemaal geen persoonlijkheid of drive als (om dan toch maar donkere spelers te noemen hè) Seedorf of Davids.
Omdat ze quoten wat buitenlandse media publiceren? Lijkt me eerder eerlijke journalistiek.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
walgelijk blaadje dat voetbalinternational
dat je dit zo plaats op je site
Waar baseer je dat op? (het cursieve gedeelte)quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Niet racistisch, maar waar het niveau voorheen havo/vwo was in het Nederlands elftal, is het nu wel definitief mavo geworden.
Hoge bomen vangen veel wind. Of het nou negerbomen zijn of niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:18 schreef Ciclon het volgende:
Ake, Gakpo, Dumfries, Geertruida, Timber etc. daar je lees of hoor je nauwelijks negatiefs over en dat heeft alles te maken met het gedrag van deze spelers in de media en ook op het veld. Zelfde gold eigenlijk over Wijnaldum totdat Akwasi gebeuren,
Gullit en Rijkaard zijn helden van de natie.
Het is een SCHANDE!quote:De maat is vol voor Xavi Simons. Na de EK-exit van Oranje weigerde hij de Nederlandse pers te woord te staan, omdat hij 'kapot' zou zijn gemaakt.
nee de prestaties zeggen andere dingen...quote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? (het cursieve gedeelte)
Behalve Dennis Bergkamp was het gemiddelde toen ook gewoon lts/mavo hoor
Gedrag speelt ook wel een rol.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Of het nou negerbomen zijn of niet.
Al zou een Schouten een keer een buttwedstrijd spelen dan zal hij ook niet dezelfde reacties krijgen als die jankende paling.
Ze zijn gewoon jaloers op hem dat hij het wel heeft gemaakt in het levenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
de pvv media is weeres woest dat onze zwarte memphis het uitstekend gedaan heeft
ze hoopten allemaal op een afgang maar dat is wel mislukt
en nog steeds proberen ze hem onderuit te halen....
Hoge bomen iid in Nederland. Schande spreken dat-ie een blauwe haarband draagt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op hem dat hij het wel heeft gemaakt in het leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |