Alleen racisten, zoals de NOS.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
in nederland hebben we het over zwart en wit
mee eens, maar op fok beweren ze dat ik in een gesloten inrichting zit....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen racisten, zoals de NOS.
Normale mensen doen dit niet.
Misschien is hij zelf wel zwart, dat verklaart ook de bovenmatige gevoeligheid over wat kriktiek op een voetballerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heb je het woord "zwarte" in de TT in hoofdletters gedaan?
Ik ben gevoelig voor alles....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is hij zelf wel zwart, dat verklaart ook de bovenmatige gevoeligheid over wat kriktiek op een voetballer
Niet dat het mij uitmaakt verder.. zwart, wit, geel, bruin, rood.. het zal mij een zorg wezen
Ben je bezweken onder je hoogbegaafde hersenpan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor alles....
Daarom zit ik ook in een gesloten inrichting
Vanwaar deze sneer? Ik heb je dagboek gelezen. Daar werd ik niet vrolijk van. Waarom durf je dit te vragen namens een zijdelingse rukkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben je bezweken onder je hoogbegaafde hersenpan?
sowquote:Op donderdag 18 april 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze sneer? Ik heb je dagboek gelezen. Daar werd ik niet vrolijk van. Waarom durf je dit te vragen namens een zijdelingse rukkerZelf bevlekker in de plakkende pagina's bovendien.
Je antwoord zegt alles. Het nietszeggende niets. De desolate FOK!er die het laatste woord mag hebben. Zeg je sow of amen ? Ik ben benieuwd. Klaas weet immers alles. Zelfs het zwarte gat valt in het niet.quote:
vertel ons wat over dat dagboek danquote:Op donderdag 18 april 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je antwoord zegt alles. Het nietszeggende niets. De desolate FOK!er die het laatste woord mag hebben. Zeg je sow of amen ? Ik ben benieuwd. Klaas weet immers alles. Zelfs het zwarte gat valt in het niet.
die is gewoon slechtquote:Op zondag 21 april 2024 22:50 schreef Halcon het volgende:
Alsof een Weghorst of zo nooit af wordt gezeken...
Deels is de sportjournalistiek een oude beperkte mannen gebeuren niet zoveel moeten hebben van de fratsen van de jongste generatie voetballers. Deels terecht en zeker terecht waar het gaat om diversiteit want dat is voor de sportjournalistiek iets van de jaren 80 geweest, zo niet ouder, en nooit een issue. Komen nou de roomblanke redacties in hun veel blankere bubbels dan de sportjournalistiek ineens met een Amerikaanse ideologie aankakken alsof het voor het Nederlandse voetbal iets nieuws is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:12 schreef tong80 het volgende:
Misschien niet door de media. Wel door het "publiek" Niet alleen qua prestaties, maar ook over hun gedrag en hoe ze er uit zien of kleden. Het is me toch wat, hoe durft ie, een witte haarband. Depay straks topscorer aller tijden van Oranje, dat mag toch niet ? Wijnaldum is een omhooggevallen harde werker die nog nooit wat heeft gepresteerd.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:12 schreef tong80 het volgende:
Misschien niet door de media. Wel door het "publiek" Niet alleen qua prestaties, maar ook over hun gedrag en hoe ze er uit zien of kleden. Het is me toch wat, hoe durft ie, een witte haarband. Depay straks topscorer aller tijden van Oranje, dat mag toch niet ? Wijnaldum is een omhooggevallen harde werker die nog nooit wat heeft gepresteerd.
Mijn post was sarcastisch, ik postte wat de vooroordelen van het "volk" zijn.quote:
Zo denken "jij en ik" maar dat is volgens mij niet de algemene tendens.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat een onzin. Sommige van Oranjes grootste spelers zijn zwart. Rijkaard, Gullit.... Wijnaldum krijgt nu kritiek omdat ie een draak van een wedstrijd speelde. En quite frankly, deze lichting is gewoon niet zo goed over de hele breedte.
We hebben nu simpelweg geen spelers meer van dat kaliber die bij de absolute wereldtop horen..... hooguit subtoppers. En dat geld ook voor de donkere spelers, helaas. Hoe ze eruit zien of wat voor kleur ze hebben zal me een worst wezen, als ze maar goed spelen.
Als Depay de winnende in de finale d'r in knalt juich ik er niet minder hard om.
Maar er waren toch voornamelijk niet blanken op die groepsfoto te bewonderen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:36 schreef prunus het volgende:
Waren er niet eens allemaal racistische tokkies veroordeeld vanwege hun racistische reacties op een groepsfoto van de spelers?
Wat is er precies veranderd sindsdien?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een artikel van nog verder terug?
Sinds 2019 is er veel veranderd op het gebied van diversiteit in de media. Dit komt dus over als een achterhaald artikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |