Ik las net het bericht op de NOS en snapte er ook niks van.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij niet in Nederland woonde.
Als hij in Nederland woont dan mag de verzekering je niet weigeren voor je basisverzekering (die ziekenhuisopnames zou vergoeden) omdat je al gedoe hebt met je hart. Vreemd dus dat hij blijkbaar wel in Nederland woonde nu. Komt een beetje als een slechte smoes over maar goed.quote:Ondanks de muzikale successen kunnen zijn nabestaanden zijn afscheid naar eigen zeggen niet uit eigen kas betalen. "Door zijn chronisch hartfalen kon hij zich niet verzekeren, dit bracht hoge kosten met zich mee. De buffer die hij had opgebouwd hebben wij moeten gebruiken voor de vele ziekenhuisopnamen", aldus zijn familie op de pagina van de crowdfunding.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh oepsHoe kan ik daar over heen lezen... Ik haal 'm gelijk weg.
Vreemd dat als je dat hebt je je niet kan verzekeren voor een uitvaart? Wat zou daar de reden van zijn?
Als je het NOS bericht leest dan gaat het niet over een uitvaartverzekering maar over een ziektekostenverzekering. Men heeft het over dat de ziekenhuisopnames zijn buffer hebben 'opgegeten'. Dat is toch wel vreemd. Als het kosten waren die hij maakt omdat hij in Amerika iets wil proberen, een behandeling om zijn hart beter te maken wat hier niet kan/niet vergoed wordt, snap ik het, maar qua ziekenhuisopnames zou een basisverzekering dat in Nederland moeten dekken en daarvoor kan je niet geweigerd worden omdat je een hartprobleem hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar is je reden.
Maar wellicht bedoel je sowieso verzekeren zodra het kan, dus op je 18e?
Hier had ik ook mn bedenkingen bij. Alle zorgkosten in Nederland worden gewoon vergoed, dus waarom zou de familie/Def hierop leeglopen? Dacht ook dat ie gewoon in Nederland woonde?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las net het bericht op de NOS en snapte er ook niks van.
[..]
Als hij in Nederland woont dan mag de verzekering je niet weigeren voor je basisverzekering (die ziekenhuisopnames zou vergoeden) omdat je al gedoe hebt met je hart. Vreemd dus dat hij blijkbaar wel in Nederland woonde nu. Komt een beetje als een slechte smoes over maar goed.
Ja, dat snap ik ook niet. Teveel kans dat ze moeten uitkeren omdat je doodgaat ofzo, maar dat is doorgaans geloof ik toch wel onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh oepsHoe kan ik daar over heen lezen... Ik haal 'm gelijk weg.
Vreemd dat als je dat hebt je je niet kan verzekeren voor een uitvaart? Wat zou daar de reden van zijn?
Ik, of de familie door een gigantisch bedrag te laten crowdfunden zodat het geplande reisje naar Suriname dat ze anders ook eens in de zoveel tijd zouden plannen nu volledig betaald moet worden door anderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Je laat jezelf weer van de smerigste kant zien @:inbox
Aan de andere kant kun je een volkszanger die niemand kent, Wesley Ponsen, moeilijk vergelijken met iemand met twee nummer één hits.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat je een iets te rooskleurig beeld hebt, zeker van de periode 2020 tot nu.
Def Rhymz was bijvoorbeeld te boeken vanaf ongeveer 1500 euro. Dat klinkt heel veel, maar trek alle kosten en belasting er af en dan besef je dat het niet veel is. Zeker niet omdat Def geen 10 optredens per weekend meer deed, mede door zijn ziekte. Enige tijd geleden had je op TV de serie "Waar doen ze het van", daar zat een volkszanger in die zijn tarief moest verhogen om rond te komen. Die moest erg hard werken voor 3800 euro per maand: https://www.televizier.nl(...)onsen-volkszanger-eo
Tja, Def had zijn inkomsten natuurlijk moeten vergaren toen hij nog echt populair was. En met twee nummer één hits in relatief korte tijd achter elkaar, speel je in Nederland wel eredivisie. Van dat geld had hij iets opzij moeten zetten, of bijvoorbeeld in een huis moeten stoppen. Maar goed, hij zal het toen wel verbrast hebben.quote:Natuurlijk kan je beter met geld om gaan dan het naar de hoeren en dealer brengen. Want ik geloof direct dat Def daar voldoende aan uitgegeven heeft. Als hij 20 jaar geleden vooruit had gedacht dan had hij ongetwijfeld meer geld gehad. Maar past dat bij een artiest als Def?
Maar miljonair word je niet 1-2-3 als artiest in Nederland. Vergelijk het maar een beetje met de voetballers, de spelers in de Eredivisie hebben een prima salaris. In de Keukenkampioen Divisie is het al een stuk kariger en daaronder moet je al snel een baan hebben naast het voetbal om rond te komen.
Dan had Marco Borsato erachter moeten komen van hem en Leontien. Dan was hij lekker populair en een miljonair geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:40 schreef luxerobots het volgende:
Neemt niet weg dat Def Rhymz met zijn bekendheid en muziek miljonair had kunnen zijn.
Ik vraag me af hoe ze die 56k gaan besteden. Kan me goed voorstellen dat het ook weer genoeg bonje in zo'n familie oplevert. Waarbij de ene helft business class naar Suriname vliegt, en anderen gewoon hun eigen ticket moeten betalen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Als zijn fans van destijds hem een meer luxe uitvaart gunnen dan ergens om dinsdagochtend 7:50 anoniem de crematieoven in Houten geschoven te worden zonder franje, dan moeten ze dat toch zeker zelf weten.
Je HOEFT niks te geven. Dat doe ik ook niet, gezien die vent me verder weinig kan schelen.
Def Rhymz laat zich niet kisten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)verlijden-def-rhymz/Marieke
Elsinga
Wat heeft Marieke precies gezegd? Ze heeft zich meermaals op de radio afgevraagd of het nummer met de tekst ‘Zak zak zak’ gedraaid zal worden tijdens het zakken van de kist van Def Rhymz._!
Grapjes moeten kunnen, denk dat Def Rhymz er wel om kan lachen..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
Elsinga
Wat heeft Marieke precies gezegd? Ze heeft zich meermaals op de radio afgevraagd of het nummer met de tekst ‘Zak zak zak’ gedraaid zal worden tijdens het zakken van de kist van Def Rhymz._!
Cancellen deze gevoelloze racist. Erger dan Egbers en Matthijs.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
Elsinga
Dat is alles? Daar is woke en inclusief Nederland weer compleet van van de rel?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
Elsinga
Ach, houd toch op. Dat gejank elke keer als mensen een hard grapje maken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 03:12 schreef Eightyone het volgende:
Vervelend mens. Was het al, en dit draagt niet echt bij aan een positief beeld.
Inmiddels biedt ze btw wel haar excuses aan. --> https://www.ad.nl/show/ma(...)ut-gemaakt~abfbbdfe/
Lekkere bil...cosbyquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:13 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk heeft hij genoeg billen gezien.
Is aan de ene kant wel de vraag of dat ooit genoeg is.
Ik vind dit heel ernstigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
Elsinga
Op de mening van Toine zit ook niemand te wachten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Grapjes moeten kunnen, denk dat Def Rhymz er wel om kan lachen..
Maar,
Uit die uitgestreken smoel van Marieke Elsinga klinkt het meteen irritant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |