Vorig jaarquote:Zondag 31 maart staat de 108e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 270,8 kilometer (163 kilometer bij de vrouwen) en zoals vertrouwd tekenen de Oude Kwaremont en de Paterberg de finale.
Hij was nog opvallend afwezig dit wielerseizoen, maar de bingokaart kan uit de kast gehaald worden. Liefst vier nieuwe Sammy's deze week.quote:Vive le vélo, Leve de Ronde
Talkshow met Karl Vannieuwkerke in de aanloop naar de Ronde van Vlaanderen van zondag.
Dagelijks ontvangt Karl 3 gasten aan zijn tafel om te praten over hun passie voor de koers en 'Vlaanderens mooiste'.
Sammy Neyrinck duikt in de sfeer van de Ronde voor dagverse reportages uit het peloton.
En Bart Aerts gaat op zoek naar verhalen rond wielerlegende Briek Schotte.
Ik zit nu al klaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij was nog opvallend afwezig dit wielerseizoen, maar de bingokaart kan uit de kast gehaald worden. Liefst vier nieuwe Sammy's deze week.
Ik schrijf alvast een 'interview' met de familie Van Aert en Mathieu op.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij was nog opvallend afwezig dit wielerseizoen, maar de bingokaart kan uit de kast gehaald worden. Liefst vier nieuwe Sammy's deze week.
Denk dat Mads enkel kan winnen als hij in een situatie als vorig jaar terecht komt en dat gaan Visma en Alpecin vast niet laten gebeuren. Stuyven of Skuijns klinkt dan logischer in dat scenario.quote:
SammyGod.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Frans en Monique ook.quote:
quote:Frans en Monique uit Nederland staan al sinds vrijdag op post voor Ronde van Vlaanderen: “Eerder gekomen door vele regen”
Volgende week zondag is er de Ronde van Vlaanderen. Maar al sinds vrijdag staan Frans en Monique uit Nederland al op hun plaats. “Door de vele regen zijn we eerder gekomen. De weides zijn drassig, daarom staan we dit jaar hier.”
Zondag rijden de renners van de Ronde van Vlaanderen er een eerste keer om 13.25 uur voorbij, maar Frans en Monique uit het Nederlandse Valkenburg zijn al sinds vrijdag op post in de Parklaan in Kluisbergen. “Vrijdag passeerde de E3 Saxo Classic hier in de buurt”, zegt het koppel. “Zondag was er dan Gent-Wevelgem, maar omdat we hier een mooi plekje hadden zijn we blijven staan. Die wedstrijd hebben we op tv gezien. We blijven eigenlijk staan omdat de weides en de velden drassig zijn. Je kan er wel op, maar je moet er ook nog van af kunnen. Hier hebben we de fameuze kasseien als ondergrond, zo staan we op een stevige ondergrond.”
“We weten wat gedaan”
“Woensdag is er opnieuw een koers, dan is het Dwars door Vlaanderen. Die rijdt ook in Kluisbergen. Voor de rest gaan we wandelen en fietsen. We weten wel wat gedaan. We zijn al naar Oudenaarde geweest, zaterdag maakten we een wandeling van 25 kilometer. Maandag gaan we naar de Koppenberg en we gaan een keer naar Ronse deze week. We doen alles te voet of met de fiets want de camper blijft staan.”
“Ik denk dat het een moeilijk verhaal wordt op de hellingen met de campers”, zegt Frans. “Wij hebben de renners al duizend keer gezien, we moeten niet speciaal op de eerste rij staan. We komen voor de sfeer. We zijn echte liefhebbers en doen dit al jaren. Tegenwoordig zijn er meer en meer campers. Het wordt wat te veel. In de Tour de France wordt het te druk. De belangstelling om met campers naar de koers te komen, is de laatste jaren verdubbeld. Er zijn er veel die het een keer willen meemaken, maar zelfs de moeite niet doen om buiten te komen als de renners voorbijkomen.”
“Supporter van iedereen”
Wie gaat er zondag winnen? “Je verwacht dat ik een Hollander zeg, maar dat zal niet gebeuren. Als je Gent-Wevelgem gezien hebt weet je dat het niet zeker is dat Van der Poel wint. Eerlijk, ons maakt het niet uit wie wint, we supporteren voor iedereen. Vroeger waren we hevige supporters van Tom Dumoulin, maar die is gestopt. Het is wachten op een nieuwe kampioen uit onze buurt.”
Heerlijke slow life. Ik snap die mensen wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:06 schreef heywoodu het volgende:
"Er komen tegenwoordig veel te veel mensen met campers", aldus Frans en Monique die een dikke week vooraf al klaar staan met hun camper.
WLR is ook familie. En wij verplichten jou om de Hoogmis integraal te bekijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:03 schreef franklop het volgende:
Ja met Pasen is toch wat onhandig. Nu vooral omdat we een familiaire verplichting hebben.
De agenda leert nu dat we voor de lunch worden verwacht en om ca 14.00 vrij zijn om te gaan en staan wat we willen.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is ook familie. En wij verplichten jou om de Hoogmis integraal te bekijken.
Activiteiten plannen op de dag van de Ronde. Wtf echtquote:Op maandag 25 maart 2024 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
De agenda leert nu dat we voor de lunch worden verwacht en om ca 14.00 vrij zijn om te gaan en staan wat we willen.
Denk dat ik dan wel genoeg mee ga krijgen
Laporte is er dus al niet en Mads is smerig in vormquote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Mads enkel kan winnen als hij in een situatie als vorig jaar terecht komt en dat gaan Visma en Alpecin vast niet laten gebeuren. Stuyven of Skuijns klinkt dan logischer in dat scenario.
Bij Visma afwachten hoe goed Laporte, van Baarle, Tratnik en Benoot zijn, die kunnen samen met Jorgenson vroeg druk zetten. 1 tegen 1 gaat Wout het niet winnen tegen Mathieu, dan moet het tactisch
Pogi boeit toch nietquote:Op maandag 25 maart 2024 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Dikke Mads nog nooit zo goed gezien en Pogi en Thieu zijn voorbij hun topvorm?
Dat is wel een heel beroerd moment zeg.. bewust PN/Tirreno skippen om goed te zijn in de klassiekers en dan alleen MSR rijden met al ziekte..quote:
Je moet heel gauw ervoor zorgen dat je Pasen met je eigen gezin viert en niet met aanhang.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
De agenda leert nu dat we voor de lunch worden verwacht en om ca 14.00 vrij zijn om te gaan en staan wat we willen.
Denk dat ik dan wel genoeg mee ga krijgen
In dit geval is het pasen gecombineerd met een verjaardag. Die ook daadwerkelijk zondag is helaasquote:Op maandag 25 maart 2024 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw ervoor zorgen dat je Pasen met je eigen gezin viert en niet met aanhang.
Mathieu was ook logischer wijs nog wat moe van vrijdag lijkt me, die is met supercompensatie gewoon topfavoriet.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou eerder afgaan op E3 Saxo vanwege de hellingen. G-W heeft dat toch minder. Dan is Tjeu met zn power favoriet. Wout kan mee op het vlakke maar op hellingen moet hij toch vaak paar meter laten.
Je moet Pasen helemaal niet "vieren". Nooit gedaan eigenlijk, geen idee wat ik daarmee mis. Voor verplichte gezelligheid hebben we Kerstquote:Op maandag 25 maart 2024 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw ervoor zorgen dat je Pasen met je eigen gezin viert en niet met aanhang.
Lekker vieren dat ze een jongvolwassen man uit een boekje aan een kruis nagelen, gaaf man.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet Pasen helemaal niet "vieren". Nooit gedaan eigenlijk, geen idee wat ik daarmee mis. Voor verplichte gezelligheid hebben we Kerst
Als het zo'n verplicht nummertje is en je daardoor iets mist wat je héél graag zou willen zien is de aversie terechtquote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker vieren dat ze een jongvolwassen man uit een boekje aan een kruis nagelen, gaaf man.
Maar die aversie tegen met mensen samenkomen altijd op FOK!, jeetje.
Lekker krampachtig mensen verbieden tot het hebben van plezier is per definitie vreemd.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het zo'n verplicht nummertje is en je daardoor iets mist wat je héél graag zou willen zien is de aversie terecht
Dit lijkt me sowieso de meest schappelijke oplossing als je dan toch weg moet. In elk geval de TV gewoon even aanquote:Op maandag 25 maart 2024 14:29 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch ook samen de Ronde gaan kijken? En de potentiële wederopstanding van messias Wout gaan vieren?
Ho ho ho, dat kruis komt vrijdag al, hè? Op zondag vieren we de Rolling Stone!quote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker vieren dat ze een jongvolwassen man uit een boekje aan een kruis nagelen, gaaf man.
20 april. Dan zit je denk ik met LBL of AGR.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:51 schreef Momo het volgende:
Het is wachten op de fok paasbrunch volgend jaar, die waarschijnlijk tegelijk valt met een klassieker.
Je weet dat Pasen juist gaat over de opstanding en niet over de kruisiging? Dat laatste is Goede Vrijdagquote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of met de schooljuffen van toen ze nog klein waren.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik schrijf alvast een 'interview' met de familie Van Aert en Mathieu op.
Hij stond op met Pasen nu straks 1991 jaar geledenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat klonk niet zo leukquote:Op maandag 25 maart 2024 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je weet dat Pasen juist gaat over de opstanding en niet over de kruisiging? Dat laatste is Goede Vrijdag
...oh kut al besproken. Hij refreshte niet
Ik hoop dat je niet dagelijks wordt gekruisigd?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat klonk niet zo leuk
Maar goed, ik sta ook elke dag op. Daar wordt ook geen feest om gevierd, vrees ik.
En ik chargeer nu uiteraard, maar ik ben niet religieus dus dan mag ik het niet vieren, ofzo.
En bij van Baarle blijft z’n vorm ook een vraagteken (naar misschien verandert dat woensdag)quote:Op maandag 25 maart 2024 18:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een fiks gemis voor Visma dat Laporte niet start. Met Tratnik en Benoot ook al niet helemaal 100% is het overwicht voordeel wel aan het verdwijnen.
Jorgenson en Van Baarle zijn sterk, maar als je die vooruit hebt met twee of drie andere renners zijn dat niet de types voor een sprint of een laatste versnelling op de Paterberg. Met Laporte heb je wat meer mogelijkheden om het af te maken.
Hoogtestage genot, ik denk dat hij rammend sterk gaat zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bij van Baarle blijft z’n vorm ook een vraagteken (naar misschien verandert dat woensdag)
In het openingsweekend was dat nog niet echt te merken..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoogtestage genot, ik denk dat hij rammend sterk gaat zijn
Hij zat er 1x redelijk bij meen ik, en dat was het welquote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het openingsweekend was dat nog niet echt te merken..
Tirreno was heel sterk begreep ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het openingsweekend was dat nog niet echt te merken..
quote:FACTCHECK. Is de lange sprint dan echt de ‘achilleshiel’ van Mathieu van der Poel? Wij namen de proef op de som
Mathieu van der Poel (29) werd in Gent-Wevelgem niet voor het eerst geklopt in een lange sprint, deze keer tegen Mads Pedersen. Is dat dan zijn kwetsbaar punt? Wij herbekeken al zijn sprints (met een klein groepje) in klassiekers en herkenden een aantal patronen.
“Hoeveel vertrouwen ik had in mijn sprint? Heel weinig, eerlijk gezegd”, gaf Mathieu van der Poel zondagnamiddag na de finish in Wevelgem toe. De ploegleiding van Alpecin-Deceuninck deelde hetzelfde gevoel. “We hebben beslist om te blijven rijden met Mathieu, in de wetenschap dat het tegen Pedersen moeilijk zou worden in de sprint”, zei Philip Roodhooft.
Nochtans had ook de winnaar er geen goed oog in. “Ik had er eigenlijk weinig vertrouwen in”, zei ook Mads Pedersen. “Ik had weinig keuze dan met Van der Poel naar de streep te trekken, want als we elkaar zouden aanvallen, zou het peloton ons terughalen. Het was dus zeker een gok, dus ik moest wel geloven in mijn sprint.”
De gewonnen sprints: kort en krachtig
Vermoedelijk zat Pedersen met de gewonnen sprints van Van der Poel in zijn hoofd. Uiteraard heeft de Nederlander ook al op die manier grote klassiekers gewonnen. In 2019, het jaar van zijn grote doorbraak op de weg, won Van der Poel Dwars Door Vlaanderen na een spint met vijf en de Brabantse Pijl na een sprint met vier. In 2020 klopte hij Van Aert één op één in de Ronde van Vlaanderen. In 2022 deed hij hetzelfde met Tiesj Benoot in Dwars Door Vlaanderen en won hij een sprint met vier in de Ronde.
Wat telkens opvalt bij die gewonnen sprints: Van der Poel gaat níet zelf aan, óf hij wacht zo lang mogelijk om aan de sprint te beginnen. In Dwars Door Vlaanderen 2019 begon Anthony Turgis te sprinten, maar ging Van der Poel er nog over. In de Brabantse Pijl 2019 legden Julian Alaphilippe, Tim Wellens en Michael Matthews de druk bij Van der Poel, die lang wachtte maar uiteindelijk zelf aanging en won. Ook in Dwars Door Vlaanderen 2022 ging MVDP zelf aan en klopte hij Benoot, niet de meest explosieve renner natuurlijk.
Bij de twee zeges van MVDP in de Ronde van Vlaanderen lieten Wout van Aert (in 2020) en Tadej Pogacar (in 2022) zich vangen door het tempo te laten zakken - wat in de kaarten van de ultra-explosieve Van der Poel speelt. Van Aert wachtte bovendien tot iets minder dan 200 meter voor de finish om zijn sprint in te zetten en kwam er net niet voorbij. Lag de finish daar iets verder, was het daar wellicht bingo voor Van Aert. Met Pogacar ging Van der Poel zelfs surplacen, waardoor Valentin Madouas en Dylan van Baarle vanuit de achtergrond nog konden terugkeren. Op zo’n 250 meter móest Van der Poel dan wel aan zijn sprint beginnen en hij hield het drietal uiteindelijk nipt af.
De verloren sprints: te lang voor MVDP
Vijf keer won Van der Poel een grote klassieker na een sprint met één of enkele renners, maar ook vijf keer verloor hij op die manier. Telkens gingen zijn tegenstanders van ver aan en werd er goed doorgereden in aanloop naar de sprint. In de Brabantse Pijl 2020 ging Benoit Cosnefroy vroeg aan en won Julian Alaphilippe voor Van der Poel. In Parijs-Roubaix 2021 was het Florian Vermeersch die vroeg aanzette en geraakte alleen Sonny Colbrelli er nog over. In de E3 Saxo Classic vorig jaar begon Van Aert er vroeg aan en kwam Van der Poel (en Pogacar) er niet meer over.
En dan was er in 2021 ook al die tweestrijd met Kasper Asgreen in de Ronde van Vlaanderen. Toen begon Van der Poel op kop en probeerde hij het tempo te verlagen, waarop Asgreen al op zo’n 250 meter van de finish zijn sprint inzette. Op zo’n 50 meter van de finish moest Van der Poel terug in het zadel kruipen, waarop Asgreen erover kwam en won.
Mads Pedersen, van nature uiteraard een veel snellere man dan Asgreen, paste zondag een vergelijkbare tactiek toe. De Deense voormalige wereldkampioen begon wel vanop de kop. Hij reed in aanloop naar de sprint behoorlijk goed door, begon op zo’n 300 meter van de finish te sprinten en viel niet meer stil. Net als in die Ronde in 2021 zette Van der Poel zich in de laatste meters terug op het zadel.
Wie zondag in de Ronde met Van der Poel naar de finish rijdt, weet wat te doen. De wereldkampioen zelf zal er alles aan doen om à la Pogacar niemand meer met zich mee te hebben.
Dat viel me ook op. Pedersen trapte veel zwaarder.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu sprint op het oog een tandje te licht. Dat past beter bij een sprint tot tien seconden.
Hebben wielrenners ook nog supercompensatie? Dat geloof ik eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mathieu was ook logischer wijs nog wat moe van vrijdag lijkt me, die is met supercompensatie gewoon topfavoriet.
Ik heb liever Pasen dan kerst hoor vriend. Lekker rond en uur of drie lunchen en uur of 7 weer naar huis. Zet de tv wel aanquote:Op maandag 25 maart 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet Pasen helemaal niet "vieren". Nooit gedaan eigenlijk, geen idee wat ik daarmee mis. Voor verplichte gezelligheid hebben we Kerst
Ja, juist met de volumes die zij trainen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hebben wielrenners ook nog supercompensatie? Dat geloof ik eigenlijk niet zo.
Broekje is al uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen klaar voor een week Vlaamse zelfverheerlijking?
Gelukkig is er lam paard?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Martijn de Vries.
En nog een basketballul.
Zou Karrel ervan gehoord hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Marijn van de heer Ibarguren Taus hebben gehoord?
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Marijn van de heer Ibarguren Taus hebben gehoord?
Maar zou die de link hebben gelegd met de teloorgang van Quickstep als klassiekers–ploeg?quote:
Inclusief piano.wav?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:29 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn gevoel zat toch goed. Sammy weer op een bedrand![]()
[ x ]
Heimelijk wel, in het openbaar natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar zou die de link hebben gelegd met de teloorgang van Quickstep als klassiekers–ploeg?
Waar doktert Remco?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heimelijk wel, in het openbaar natuurlijk niet.
Ik heb nog hoop op Puckgodin.quote:
Ik juich voor ieder team behalve SD kutnijdquote:
Ik ookquote:Op maandag 25 maart 2024 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik juich voor ieder team behalve SD kutnijd
Ik denk dat Stuyven gisteren beter wasquote:Op maandag 25 maart 2024 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marijn was onder de indruk van de winnaar. Zo.
Maar die lag er op de eerste Kemmel al af.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stuyven gisteren beter was
Past perfect bij zijn dialect.quote:
We wachten op het boksjequote:Op maandag 25 maart 2024 22:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Binnen de minuut alles alweer afgevinkt.
Daar is ie!quote:
Dat gedeelte kon echt nietquote:Op maandag 25 maart 2024 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er waren jongens aan het voetballen, dat zet alles in een ander perspectief.
Ik vond het een van de beste sprints. Gewoon nooit achterom kijken en aangaan wanneer jij zelf dat bepaalt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Pedersen trapte veel zwaarder.
2. Boonen en Van Looy geven kritiek op Van Aert. Die twee leven rent-free in het hoofd van WOUT. Jaloezie volgens Soete.quote:HUMO Hoe kijken jullie, die zo dicht bij hem staan, ernaar?
DAAN SOETE (trainingsmaat) «De eerste keer dat we dit jaar samen gingen trainen, zei ik het hem meteen: ‘Je staat veel scherper dan andere jaren.’ Zeker 2 à 3 kilo. Hij zei dat hij tijdens zijn vakantie wat meer op zijn eten had gelet. Wout heeft het in zijn hoofd gestoken: hij zet dit jaar alles op alles. Ik vond het jammer dat hij niet heeft deelgenomen aan het WK veldrijden. Hij had Mathieu van der Poel kunnen kloppen.»
JAN BAKELANTS (trainingsmaat) «Wout probeerde het vorig jaar vanuit België te beredderen. Begrijpelijk, zijn vrouw was zwanger van hun tweede kindje. Maar voor een renner is het toch beter om in de zon te gaan trainen en de bergen op te zoeken. Trouwens, reken maar dat die 2 kilo een verschil zullen maken in de Ronde van Vlaanderen, na 270 kilometer.
»Het is weinig renners gegeven om tijdens de hoogdagen van hun carrière kinderen te hebben zonder dat de resultaten daaronder lijden. Wout heeft alles wonderwel gecombineerd. Als je weg bent, mis je je vrouw en kinderen. Maar als je thuis bent, vormen ze een aanslag op je rust. Ik scharrelde bovendien elk virus op dat mijn kinderen hadden opgelopen in de kleuterschool. Bij Wout gebeurt dat niet, hij heeft een sterk gestel.
»Ik denk dat Mathieu van der Poel bewust niet voor een gezin kiest. Misschien is hij er nog niet klaar voor, maar ik denk dat hij als sportman ook bewust de rust opzoekt.»
VAN HOOYDONCK «Wout is een echte familieman. Daarom zijn die opofferingen zo veelzeggend.»
3. Heel Visma moet in dienst rijden van WOUT. Dan de hele voorjaarskern om WOUT is heen gebouwd heeft Jan blijkbaar gemist.quote:HUMO Tegelijkertijd komt ook de grootste kritiek uit de Kempen, van gouwgenoten als Rik Van Looy en Tom Boonen. Hoe verklaar je dat?
VAN AERT «Kijk, ik denk dat veel mensen samen met mij hopen dat ik mijn dromen kan waarmaken. Het is al een paar keer net niet gelukt: dat maakt van mij een underdog. Sommigen vinden dat mooi, en zijn daarom fan van mij. Anderen zijn teleurgesteld, en uiten kritiek.»
HUMO Ze vinden dat je je te veel wegcijfert voor iemand met je talent.
SOETE «Ik vond dat Rik en Tom enorm hard zijn. Ze zijn de twee grootste renners die de Kempen ooit hebben voortgebracht, en misschien zien ze het niet zitten dat Wout ook in dat rijtje staat.»
4. WOUT van Nazareth. Lekker gewoon gebleven.quote:HUMO Cijfert hij zich te veel weg?
BAKELANTS «Ja, dat vind ik wel. Het zou niet slecht zijn als ze bij Visma-Lease a Bike eens van bij de start enkel voor Wout zouden rijden, als enige kopman.
»Ik heb er al met hem over gepraat. Wout zegt dan: ‘Ik zou bij een andere ploeg nooit de renner kunnen zijn die ik nu ben.’ Wetenschappelijk hebben ze daar zo’n voorsprong. Hun renners weten: als ik doe wat ze me zeggen, dan zal ik in vorm zijn. Bij veel andere ploegen hebben ze die knowhow niet. Soms denk ik: zet Remco bij Visma en hij doet mee voor de zege in de Tour.
5. Wout is supersympathiek. Remco is te Hollands.quote:HUMO Merken jullie veel van zijn liefde voor de Kempen?
SOETE «Qua karakter is hij een echte Kempenaar: altijd bescheiden, hij voelt zich niet beter dan iemand anders. Ik leerde Wout kennen toen we 8 jaar waren, op een cross in Lille, zijn geboortedorp. Sindsdien trekken we samen op. Ondanks zijn succes is hij altijd dezelfde gebleven. Hij maakt nog steeds tijd voor zijn vrienden. Stuur ik hem een bericht, dan antwoordt hij meteen.»
VAN HOOYDONCK «Zijn jeugdvrienden zijn belangrijk voor hem, hij gaat samen met hen toertochten rijden in de buurt. Hij voelt zich nergens te goed voor. Hij zou kunnen gaan zweven, maar hij beseft dat het ook maar dat is, ook al is hij één van de beste wielrenners van de wereld.»
6. Nathan gaat niet op restaurant met Mathieu. Loyaliteit.quote:HUMO Hij heeft de volksgunst mee, veel meer dan Evenepoel. Hoe verklaar je dat?
BAKELANTS «Is het bij Remco geen generatieconflict? Hij ligt goed bij de jongere generatie, de oudere mensen hebben wat meer moeite met zijn gebaren.»
VAN HOOYDONCK «Ik denk dat de volksgunst is aangewakkerd door de strijd tussen Mathieu en Wout. Ze hebben elkaar groter gemaakt.»
BENOOT «Pas hier in Tenerife, met al die Belgische toeristen, merk je wat voor een idool Wout is. Amai, we maken hier wat mee (lacht).»
SOETE «Evenepoels stijl lijkt soms wat Hollands, met zijn straffe uitspraken. Daar zul je Wout nooit op betrappen. Hij spreekt het liefst met de pedalen, en de mensen houden daarvan.»
7. WOUT die kapot gaat bij iedere vorm van kritiek volgens Soete, maar is toch metaal de sterkste volgens Jan.quote:HUMO Zou jij uit eten gaan met Van der Poel?
VAN HOOYDONCK «Nee, uit loyaliteit aan Wout. Nog altijd. Als Wout me morgen belt en zegt: ‘Ik wil vier uur achter de brommer trainen,’ dan zeg ik: ‘Waar moet ik zijn?’ Zelfs als het pijpenstelen regent. Ik blijf hem voor altijd trouw.
»Wout gaf me een knuffel na zijn zege in Kuurne-Brussel-Kuurne. Dat betekende veel voor mij. Toen hij over de meet kwam, bleef ik afstand houden. Ik dacht: ik ben gestopt, die tijd is gepasseerd. Maar hij zag me staan, en pakte me vast. Dat zal ik nooit vergeten.»
BENOOT «Wout is zeer attent. Hij weet hoe de vrouwen van zijn ploegmaats heten, en informeert naar ieders privéleven, ook als je hem enkele weken niet hebt gezien. Dat is echt bijzonder.»
quote:HUMO Zal het een verlossing zijn als hij dit jaar de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix wint?
SOETE «Zeker wel. Hij wordt in september 30, hij heeft geen tien jaar meer. Ik hoop dat hij die gedachte kan loslaten en niet met te veel stress aan de start staat, want dat werkt meestal averechts.»
HUMO Merk je iets van die druk?
SOETE «Wij spreken er niet veel over. Ik merk wel dat hij er meer mee bezig is in de aanloop naar grote wedstrijden.»
8. De eerste excuses voor de Giro. Het parcours is aangepast voor Pogacar.quote:HUMO Jan, jij zei ooit: ‘Mentaal is Wout één van de sterkste renners.’
BAKELANTS «Dat vind ik nog altijd. Als het slecht weer is, zal hij gewoon zijn training afwerken en rijdt hij vier uur in de regen. Ik besloot vroeger dan al snel om twee uur op de rollen te rijden.
»Ik herinner me nog dat hij, als 22-jarige renner bij Veranda’s Willems, zowel de Ronde van Noorwegen als de Ronde van België net na elkaar moest rijden. Toen hij terugkwam, stond hij vol koortsblazen. Ik had daar in de Tour ook altijd last van, door de vermoeidheid. Heel vervelend. Hij zag dat anders: ‘Ik rij daar alleen maar sneller van.’»
9. Daan Soete is de Vlaamse Jan Maas. Lachen over andere dingen, dat doet deugd.quote:HUMO En om meteen de roze trui te pakken bij de start in Turijn.
VAN AERT «Dat is de bedoeling. Ik heb de eerste rit onlangs nog eens bekeken: die is een pak zwaarder dan aanvankelijk aangekondigd.»
HUMO Klopt het gerucht dat de organisatie het parcours heeft aangepast in het voordeel van Pogacar, om hém die trui te gunnen?
VAN AERT (grijnst) «Dat gerucht klopt volledig. Net nadat hij zijn deelname had bevestigd, hebben ze er een extra klim aan toegevoegd. Het maakt niet uit, ik heb nog tijd genoeg om me voor te bereiden. Ik ben blij dat er zoveel grote namen aan de start staan, want het is niet zo dat ik de Giro wilde rijden om mijn concurrenten te ontlopen. Het zal moeilijk zijn om te winnen, maar zo heb ik het graag.»
Ik kan verder iedereen aanraden het volledige interview te lezen. Hard gelachen.quote:HUMO Hoe vang je hem op als de resultaten tegenvallen?
SOETE «Ik laat hem zijn hart luchten, dat werkt het best. En daarna begin ik over andere dingen en lachen we wat. Dat doet hem deugd.»
Patrick Broe moet wat doen om zijn podcast interessant te houdenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mag inmiddels wel duidelijk zijn dat het daar volledig is mis gegaan in de begeleiding, lol.
Weergaloos. Weer-ga-loos.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:12 schreef DiegoFuser het volgende:
HUMO interviewt WOUT, Nathan, Tiesj, Daan Soete () en uiteraard woordvoerder Jan Bakelants over WOUT. Het resultaat is zo gênant als dat je zou denken. Een bloemlezing:
1. WOUT is beter dan ooit. Had Mathieu kunnen verslaan in Tabor. Hij heeft kinderen, dat is knap, Mathieu heeft die niet. Ergo is WOUT altijd de morele winnaar ten opzichte van Mathieu
[..]
2. Boonen en Van Looy geven kritiek op Van Aert. Die twee leven rent-free in het hoofd van WOUT. Jaloezie volgens Soete.
[..]
3. Heel Visma moet in dienst rijden van WOUT. Dan de hele voorjaarskern om WOUT is heen gebouwd heeft Jan blijkbaar gemist.
[..]
4. WOUT van Nazareth. Lekker gewoon gebleven.
[..]
5. Wout is supersympathiek. Remco is te Hollands.
En voor alle Remco haters hier, volgens Jan zijn jullie een stel boomers.
[..]
6. Nathan gaat niet op restaurant met Mathieu. Loyaliteit.
[..]
7. WOUT die kapot gaat bij iedere vorm van kritiek volgens Soete, maar is toch metaal de sterkste volgens Jan.
[..]
[..]
8. De eerste excuses voor de Giro. Het parcours is aangepast voor Pogacar.
[..]
9. Daan Soete is de Vlaamse Jan Maas. Lachen over andere dingen, dat doet deugd.
[..]
Ik kan verder iedereen aanraden het volledige interview te lezen. Hard gelachen.
https://www.humo.be/nieuw(...)eer-lukken~b5093ebf/
Geen woord teveel. Dit is op niveau sekte. Als WOUT een paar flessen volpist zuipt heel Vlaanderen het op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Het resultaat is zo gênant als dat je zou denken.
Hier hetzelfde probleem.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:03 schreef franklop het volgende:
Ja met Pasen is toch wat onhandig. Nu vooral omdat we een familiaire verplichting hebben.
Ik niet, schuimbekkende Belgen zijn daarvoor te grappig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:26 schreef franklop het volgende:
Dit kan toch niet.
Desondanks hoop ik dat WOUT toch nog een keer RVV of PR wint
Zou Wout zelf een zege gunnen in Vlaanderen en Roubaix, maar alles eromheen eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik niet, schuimbekkende Belgen zijn daarvoor te grappig.
Ook al is Mathieu eigenlijk ook gewoon een Belg natuurlijk.
Ik heb het filmpje gezien op de website van E3. Het lijkt mij vooral polonaise publiek die centen hebben om kaviaar te eten en champagne te drinken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de shuttlebussen rond de RvV? Is dat een beetje te doen?
Ja maar WOUT gaf Nathan een knuffel. Dat vergeet Nathan niet meer. En WOUT kent de namen van de vrouwen van zijn teamgenoten!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:45 schreef Momo het volgende:
Uit loyaliteit aan Wout niet uit eten gaan met Mathieu, daar moet ik toch wel om lachen. Zou Wout dat echt uitmaken? Waarom onnodig moeilijk doen over een sportieve vijand?
Ik meende dat Nathan vroeger wel veel met Mathieu trainde, ook nog toen hij bij Jumbo-Visma zat. Ik meende een keer uitspraak van Nathan gelezen te hebben, dat ze vaak een rondje Oosterscheldebrug (of kering) deden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:45 schreef Momo het volgende:
Uit loyaliteit aan Wout niet uit eten gaan met Mathieu, daar moet ik toch wel om lachen. Zou Wout dat echt uitmaken? Waarom onnodig moeilijk doen over een sportieve vijand?
Andere kant van de heuvel dan de VIP tenten, maar ook daar zal natuurlijk hoempa-hoempa zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien op de website van E3. Het lijkt mij vooral polonaise publiek die centen hebben om kaviaar te eten en champagne te drinken.
Bedorven kip, kan niet missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mag inmiddels wel duidelijk zijn dat het daar volledig is mis gegaan in de begeleiding, lol.
Ja daarom vind ik die opmerking zo raar. Dacht dat ze ook een paar maanden terug samen aan het golfen waren op een instagram story.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik meende dat Nathan vroeger wel veel met Mathieu trainde, ook nog toen hij zij Junbo-Visma zat. Ik meende een keer uitspraak van Nathan gelezen te hebben, dat ze vaak een rondje Overscheldebrug (of kering) deden.
Heb de afgelopen 2 jaar de shuttlebussen van Parking A5 naar de Oude Kwaremont genomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de shuttlebussen rond de RvV? Is dat een beetje te doen?
De meest geniale opmerking is nog dat WOUT weet hoe de vrouwen van ploegmaats heten, en dat hij informeert naar het priveleven van mede-renners. Zelfs als hij ze meerdere weken niet heeft gezien!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:12 schreef DiegoFuser het volgende:
HUMO interviewt WOUT, Nathan, Tiesj, Daan Soete () en uiteraard woordvoerder Jan Bakelants over WOUT. Het resultaat is zo gênant als dat je zou denken. Een bloemlezing:
1. WOUT is beter dan ooit. Had Mathieu kunnen verslaan in Tabor. Hij heeft kinderen, dat is knap, Mathieu heeft die niet. Ergo is WOUT altijd de morele winnaar ten opzichte van Mathieu
[..]
2. Boonen en Van Looy geven kritiek op Van Aert. Die twee leven rent-free in het hoofd van WOUT. Jaloezie volgens Soete.
[..]
3. Heel Visma moet in dienst rijden van WOUT. Dan de hele voorjaarskern om WOUT is heen gebouwd heeft Jan blijkbaar gemist.
[..]
4. WOUT van Nazareth. Lekker gewoon gebleven.
[..]
5. Wout is supersympathiek. Remco is te Hollands.
En voor alle Remco haters hier, volgens Jan zijn jullie een stel boomers.
[..]
6. Nathan gaat niet op restaurant met Mathieu. Loyaliteit.
[..]
7. WOUT die kapot gaat bij iedere vorm van kritiek volgens Soete, maar is toch metaal de sterkste volgens Jan.
[..]
[..]
8. De eerste excuses voor de Giro. Het parcours is aangepast voor Pogacar.
[..]
9. Daan Soete is de Vlaamse Jan Maas. Lachen over andere dingen, dat doet deugd.
[..]
Ik kan verder iedereen aanraden het volledige interview te lezen. Hard gelachen.
https://www.humo.be/nieuw(...)eer-lukken~b5093ebf/
Dat paste bij Sunweb niet in het protocol uiteraardquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meest geniale opmerking is nog dat WOUT weet hoe de vrouwen van ploegmaats heten, en dat hij informeert naar het priveleven van mede-renners. Zelfs als hij ze meerdere weken niet heeft gezien!!
Ik weet niet wat dat over TIESJ zegt dat hij dit bijzonder vindt.
Het is een act. Dat zou iedereen in WLR toch moeten zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik die opmerking zo raar. Dacht dat ze ook een paar maanden terug samen aan het golfen waren op een instagram story.
Gij zult uw teamgenoten alleen controleren op zadelhoogte, en gij zult ze niet naar het privéleven informeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat paste bij Sunweb niet in het protocol uiteraard
Thanks!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 jaar de shuttlebussen van Parking A5 naar de Oude Kwaremont genomen.
Heenweg is het vooral druk op de weg richting de parking bij Oudenaarde, shuttlebussen zijn goed te doen. Stond beide keren vlak voor de 1e passage op een prima plek op de berg.
Terugweg is het soms wel chaos en zijn er lange rijen om in de bussen te komen. Feestje bouwen op het plein in het dorp en later gaan zou aan te raden kunnen zijn.
Die lokale rondjes zijn er juist ingebracht vanwege de biertenten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:11 schreef VoMy het volgende:
Is het omdat het de Ronde van Vlaanderen is, dat ze krampachtig vermijden om in Wallonië te rijden? Zouden ze hun terrein ook maar een klein beetje durven uitbreiden naar het zuiden (hallo Mt Saint-Laurent) dan hoef je toch ook wat minder vaak over de Kwaremont te rijden?
Dat is ook zo ja. Even vergeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lokale rondjes zijn er juist ingebracht vanwege de biertenten.
ze reden de laatste jaren wel eens een stukje door Wallonië, sterker nog de Ronde van Vlaanderenstraat ligt letterlijk op de grens van Wallonië en Vlaanderen, en die zit er dit jaar gewoon in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:11 schreef VoMy het volgende:
Is het omdat het de Ronde van Vlaanderen is, dat ze krampachtig vermijden om in Wallonië te rijden? Zouden ze hun terrein ook maar een klein beetje durven uitbreiden naar het zuiden (hallo Mt Saint-Laurent) dan hoef je toch ook wat minder vaak over de Kwaremont te rijden?
quote:
Ik vind de term Ronde van Vlaanderen ook totaal niet passend, vanaf de start vrij strak naar het zuidwesten rijden om daar vlak voor de grens met Walenland kris-kras wat heuveltjes te beklimmen, met als dieptepunt 3x dezelfde. Dat parcours mag ook wel mat meer gedeeltes van Vlaanderen bestrijken. Nee, beter starten ze in Brugge, strak langs de kust via DE MOEREN richting Kemmel en dan oversteken naar de heuvelzone. Dan gebeurt er in het 1e gedeelte van de koers ook eens wat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:11 schreef VoMy het volgende:
Dat kan de koers wel gebruiken inderdaad! Oersaaie koers is het altijdquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik vind de term Ronde van Vlaanderen ook totaal niet passend, vanaf de start vrij strak naar het zuidwesten rijden om daar vlak voor de grens met Walenland kris-kras wat heuveltjes te beklimmen, met als dieptepunt 3x dezelfde. Dat parcours mag ook wel mat meer gedeeltes van Vlaanderen bestrijken. Nee, beter starten ze in Brugge, strak langs de kust via DE MOEREN richting Kemmel en dan oversteken naar de heuvelzone. Dan gebeurt er in het 1e gedeelte van de koers ook eens wat.
Inderdaad. De eerste pakweg 150km kun je net zo goed schriftelijk afdoen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan de koers wel gebruiken inderdaad! Oersaaie koers is het altijd
Dat zullen De Panne en Gent-Wevelgem leuk vindenquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik vind de term Ronde van Vlaanderen ook totaal niet passend, vanaf de start vrij strak naar het zuidwesten rijden om daar vlak voor de grens met Walenland kris-kras wat heuveltjes te beklimmen, met als dieptepunt 3x dezelfde. Dat parcours mag ook wel mat meer gedeeltes van Vlaanderen bestrijken. Nee, beter starten ze in Brugge, strak langs de kust via DE MOEREN richting Kemmel en dan oversteken naar de heuvelzone. Dan gebeurt er in het 1e gedeelte van de koers ook eens wat.
De koers of het dorp?quote:
Why not both?quote:
Etappe 1 van de Driedaagse was vaak 1 van de leukste etappes in het voorjaar ja, nu is enkel de saaie sprintetappe overgeblevenquote:
En dan klagen de vlamingen dat de AGR een kermiskoers isquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef DeeBee het volgende:
Sinds de parcourswijziging is het natuurlijk ook gewoon het Criterium van Oudenaarde, vrij matig
Ik zeg doen! Dan komen ze langs in de buurt van mijn dorp.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als Pedersen opstapt is dat gewoon n dikke concurrentquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo jammer dat Pogacar de RVV skipt.
Dan had VDP echte concurrentie
Focus is nu vooral op Wout natuurlijk, maar hoe ernstig leek het bij hem?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Pedersen opstapt is dat gewoon n dikke concurrent
Hij is iig weer gaan fietsen. Dat zegt niet alles maar wel dat t niet zo acuut was dat ie meteen moest stoppen. Met t oog op je de rvv ga je geen risico nemen dus ik vermoed dat ie er wel bij is, maar ff medisch bulletin afwachtwnquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Focus is nu vooral op Wout natuurlijk, maar hoe ernstig leek het bij hem?
Met de rug van de foto's zou ik niet teveel illusies makenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Focus is nu vooral op Wout natuurlijk, maar hoe ernstig leek het bij hem?
Dat zou het wel afmaken hoor, als Jorgensen wint zondag. Dan krijgen we schitterende “wat als” analyses. Ik teken ervoor.quote:
Ach WOUT, Ach Sporza.quote:
Ik zou ook een streep door de Giro zettenquote:
Dat lijkt me ook wel klaar ja.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou ook een streep door de Giro zetten
Jonasquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel klaar ja.
Benieuwd wie ze doorschuiven in dat geval. Koentje Bouwman?
Allemaal onderdeel van het grote Belgische plan om zo fit mogelijk op de spelen te zijn. Nu een halfjaar 4 maanden op de berg om te 'herstellen' van die 'gebroken' botten.quote:
Geluk bij een ongeluk voor Vingegaard!quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou ook een streep door de Giro zetten
Dan zit hij op de berg bij de Spelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van het grote Belgische plan om zo fit mogelijk op de spelen te zijn. Nu een halfjaar op de berg om te 'herstellen' van die 'gebroken' botten.
Eerst maar eens kijken hoe die morgen opstaat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Pedersen opstapt is dat gewoon n dikke concurrent
Had Jorgenson nog wel kans gegeven in het ploegenspel met Wout, Laporte en van Baarle die boven hem zouden staan en hij de ruimte zou krijgen, maar hij is mogelijk de enige die start..quote:
Die begint volgend jaar z’n seizoen in de Rondequote:Op woensdag 27 maart 2024 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach wout. Wel veel compassie met m. Tis eigenlijk elk jaar wel wat rond de klassiekers
Hekken zijn reeds geplaatst bij de Brienenoordquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat ze nu Karrel 24/7 monitoren?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:48 schreef wimderon het volgende:
Dit krijg je er ook van als je Sep vanavond aan tafel uitnodigt.
Zittendquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe ga je überhaupt slapen met een voorkant met gebroken ribben, een verbrande/geschaafde achterkant en een zijkant met een gebroken sleutelbeen.
Op de Twitter lees ik dat ie naar finish is gefietst en oke lijkt te zijn. Geen hersenschudding of breuken. Maar we gaan het zien.quote:
Doet ze al als wout weer es op z'n berg zitquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sarah moet maar even buiten de deur gaan poepen.
Stel je voor dat ie dan valt. Dan riskeert hij Roubaix. Misschien in Roubaix pas starten dan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die begint volgend jaar z’n seizoen in de Ronde
Op zich kun je ook Vlaanderen nog wel winnen op latere leeftijd (zie ook Terpstra en Gilbert), zal ook vooral afhangen van de plannen van Pogi en Mathieu de komende jarenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
WvA zal toch echt keuzes moeten gaan maken wil hij de Ronde winnen de komende 3-4 jaar. Roubaix kan je nog wel winnen als oudere renner maar voor de Ronde zouden dit de jaren van Wout moeten zijn
En dan het wk riskeren?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie dan valt. Dan riskeert hij Roubaix. Misschien in Roubaix pas starten dan.
KOPLAKKIE JAAAquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Geen interview met de familie van WOUT![]()
[ x ]
De koning is dood, leve de koningin!quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
[ x ]
LOTTE LOTTE LOTTE!quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
[ x ]
BV’s die hun tetten gaan laten zien waarna kanker uit de wereld zal verdwijnen!quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
@:diegofuser wat is dit in godsnaam voor programma
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
BV’s die hun tetten gaan laten zien waarna kanker uit de wereld zal verdwijnen!
Senne de Backer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:39 schreef Dutch_view het volgende:
Is die muzikant Bert de Backer met pruik?
Het lichaam van Wout?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
Het lag in stukken en ook nog eens in brokken!
Pi moet verboden worden!quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:42 schreef Szura het volgende:
Veertien over drie zal nooit meer hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |