Elk land en hun OGAE zal de komende periode op zijn favorieten stemmen.quote:Wat is OGAE? De internationale Eurovisiefanclub OGAE (een afkorting voor de Franse benaming Organisation Gnrale des Amateurs de l'Eurovision) werd opgericht in 1984 in Finland en kent inmiddels afdelingen in ruim veertig landen in Europa n daarbuiten.
Extra knap van Belgi dan dat ze van de eerste 12 pt krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
OGAE fans hebben doorgaans een voorkeur voor vrouwelijke vertolkers, met uptempo liedjes, idealiter oud-deelneemsters en afkomstig uit West-Europa. Joost tikt hier niet alle vakjes aan, dus geen paniek als ‘we’ hier 12e worden ofzo.
Ik zou een Belgische zege met dit liedje ook fantastisch vindenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra knap van Belgi dan dat ze van de eerste 12 pt krijgen.
Gerard Jling, Grdon en Angela Grthusen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel heel benieuwd wat dan de jury was als Spanje als winnaar uit de bus kwam
De eurojury heeft zijn eigen topic omdat het echt een juryding is in plaats van een fan poll.quote:
In welke fanpoll gaat hij wel goed dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:13 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hier gaat Joost nog niet zo lekker:
https://scorewiz.eu/poll/results
https://www.escstats.com
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In welke fanpoll gaat hij wel goed dan?
Goeie genade. Ze doen echt al lang geen poging meer om het te verbergen he. Dat wordt weer boen in de zaal in Malm tijdens hun punten.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
12 punten van Cyprus gaan naar Griekenland *surprised pikachu face*
Zeg.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:29 schreef Cee het volgende:
Ervan uitgaande dat Griekenland daar in staat.
Wat een heerlijk normaal lijstje uit UK, als je bedenkt dat het publiek straks op het ESF gewoon op Litouwen stemt en de jury op iets onnozels als Australi ofzo.quote:
Ik heb meegestemd. 6 van mijn lijstje hebben het gehaald. Inclusief mijn top 3 (Litouwen, Italie, Belgie). Ik ben tevredenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
WE hebben best een leuk lijstje, ondanks de opmerkelijke nummer 10.
Die televotingpunten uit Belgi komen gewoon van Nederlandse belastingontduikers.quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef Cee het volgende:
Hebben we berhaupt een beetje een leuke set punten gekregen van de Belgen de afgelopen jaren? Volgens mij viel dat altijd al wel tegen.
Ik wil verder niet generaliseren, maar bestaat OGAE tegenwoordig niet vooral uit wat oudere mannen met een voorkeur voor hetzelfde geslacht?quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef Cee het volgende:
Hebben we berhaupt een beetje een leuke set punten gekregen van de Belgen de afgelopen jaren? Volgens mij viel dat altijd al wel tegen.
Zit iemand van dit forum bij OGAE? Die kan het misschien vertellenquote:Op zondag 21 april 2024 20:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik wil verder niet generaliseren, maar bestaat OGAE tegenwoordig niet vooral uit wat oudere mannen met een voorkeur voor hetzelfde geslacht?
Dus vraag me af hoeveel waarde we aan deze poll moeten hechten
Ik ben lid maar eigenlijk alleen voor de ticketpakkettenquote:Op zondag 21 april 2024 21:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zit iemand van dit forum bij OGAE? Die kan het misschien vertellen![]()
Ik hecht er ook echt totaal geen waarde aan.
Het is gewoon een nummer 1-hit geweest in Vlaanderen hequote:Op zondag 21 april 2024 20:27 schreef Greys het volgende:
Sjongejonge, al weken hypere Belgen overal en dan dit.
Ok oke dat is ook weer zo.quote:Op zondag 21 april 2024 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon een nummer 1-hit geweest in Vlaanderen heDeze uitslag is totaal niet representatief voor het Belgische (Vlaamse) publiek. Zoals die hele OGAE-poll waarschijnlijk niet representatief is.
Ik ben lid en heb gestemdquote:Op zondag 21 april 2024 21:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zit iemand van dit forum bij OGAE? Die kan het misschien vertellen![]()
Ik hecht er ook echt totaal geen waarde aan.
Ja hier het zelfde, ze moeten dat echt eens duidelijker doorgeven want dit is hashtag nietmijntop10.quote:Op zondag 21 april 2024 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook lid en wilde al roepen MIJ IS NIETS GEVRAAGD maar toen keek ik nog even in m'n mail en zat ik dat in een mail met diverse onderwerpen het stemmen ook een onderdeel daarvan was dus oops.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |