We kunnen ook nog niet stemmen en zolang dat niet het geval is is de nominatie niet zeker en gaan we zeker niet steeds de OP aanpassen. Heb ik een keer gedaan bleef aan de gangquote:Op maandag 25 maart 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx ik zat me scheel te loeren in de openingspost...
Haha neej ik was op zoek naar die vraagtekens...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen ook nog niet stemmen en zolang dat niet het geval is is de nominatie niet zeker en gaan we zeker niet steeds de OP aanpassen. Heb ik een keer gedaan bleef aan de gang![]()
[ afbeelding ]
Het is nog geen pasenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej ik was op zoek naar die vraagtekens...
Thnx.... lief..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kunnen de nominatie kwijtspelen dmv spellen die volgens bb.. mentaal en fysiek zwaar kunnen zijn![]()
En ze kunnen nu ook in de winkel een vrijstelling kopen met geld uit de potOf een nominatie ongedaan maken met geld uit de pot.. mag ook gekocht worden om iemand anders van de bank te halen.
Die hebben we nog niet in de OP gehad, was op het beeldscherm bij BB zaterdagavond of nachtquote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja we blijven hem achter z'n broekje zitten...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, we moeten hem blijven prikkelen hoor
quote:
Daar heb je toch personeel voor?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen ook nog niet stemmen en zolang dat niet het geval is is de nominatie niet zeker en gaan we zeker niet steeds de OP aanpassen. Heb ik een keer gedaan bleef aan de gang![]()
[ afbeelding ]
???? Kijk eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb zaterdavond en gisteren weinig meegekregen, nah dan ben je gelijk de weg kwijt..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet in de OP gehad, was op het beeldscherm bij BB zaterdagavond of nacht
Heb wel ergens een gifje voorbij zien komen.
Ik vrees wanneer Karen mag dat ze een vrijstelling voor Ash pakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kleine moeite.
Ik denk niet dat iemand een vrijstelling gaat kopen.. Jimmy had het er gister wel over met ? (weet ik al niet meer) dat ze moeten zien te voorkomen dat mensen die genomineerd zijn naar de winkel gaan![]()
Ik heb hier geen personeelquote:
Omdat Karen niet voldoende wijn voor Ash achteruit gehouden had zaterdag nacht toen ze in de DBK of gameroom zat heb ik begrepen.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:12 schreef Harry het volgende:
Kan iemand mij (kort) uitleggen waarom Ashley niet praat met Karen ??
Ik zie dat in de Streamverslagen niet terug.
Ja precies... dan gaan er veel centjes uit het potje...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kleine moeite.
Ik denk niet dat iemand een vrijstelling gaat kopen.. Jimmy had het er gister wel over met ? (weet ik al niet meer) dat ze moeten zien te voorkomen dat mensen die genomineerd zijn naar de winkel gaan![]()
Ka heeft gisteren tegen Juimmy gezegd dat ze geen geld uit de pot gaat pakken, eerder had ze dat ook al gezegd omdat door haar fout er al 5500 uit de pot isquote:Op maandag 25 maart 2024 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vrees wanneer Karen mag dat ze een vrijstelling voor Ash pakt.
Dankuwel!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat Karen niet voldoende wijn voor Ash achteruit gehouden had zaterdag nacht toen ze in de DBK of gameroom zat heb ik begrepen.
Daar kan ik je geen antwoord opgeven helaas.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Dankuwel!
Ik heb daar heel even aan gedacht, dat het dat zou zijn, maar wilde dat niet geloven.
Weet Karen dat het daarom gaat?
Dat is sinds Ashley Tyron en ? (andere genomineerde onder voorbehoud) naar de gameroom moesten gaan..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:12 schreef Harry het volgende:
Kan iemand mij (kort) uitleggen waarom Ashley niet praat met Karen ??
Ik zie dat in de Streamverslagen niet terug.
volgens mij is er nog geen gesprek geweestquote:Op maandag 25 maart 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen antwoord opgeven helaas.
Ze merkt wel dat Ash haar negeert natuurlijk maar of ze weet dat het daarom gaat durf ik niet te zeggen.
Dankuwel!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is er nog geen gesprek geweest
Ash negeert haar gewoon.
jaaa al zeggen ze daar 'we doen dat niet' we willen door het spel verder komen want je koopt je er maar 1 week mee.. maar goed.. als je toch aan het eind van die week op de bank zit wil ik wel eens zien of ze het echt niet doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... dan gaan er veel centjes uit het potje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |