Zal wel meevallen met Verstappens trauma. Beter in ronde 2 of 3 direct uitvallen dan 2 rondjes voor de finish in leidende positie.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kan er in de F1 niet jaren over gaan doen om je 'trauma's' te verwerken.
Bovendien... weet je hoe Verstappen z'n trauma van deze race gaat verwerken? Door de volgende gewoon nog harder te gaan winnen als hij anders al gedaan had. De enige manier die werkt.
Vandaar ook mijn allereerste opmerking dat het een combinatie van twee dingen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Russell daarvan op de hoogte is
Ik vind het een raar verhaal omdat Russell zich pas na het insturen vergaloppeert. Als 100 meter daarvoor al meer dan verwacht vertraagd werd door Alonso zou je verwachten dat Russell daar op kon reageren. Maar het is niet de eerste keer dat Russell zaken compleet verkeerd inschat.
quote:Volgens Horner had Pérez ook pech in Melbourne. "Sergio wist het misschien niet, maar zijn auto liep schade op bij een inhaalactie waardoor hij minder downforce had. Daardoor slijten banden sneller."
Dat sowieso, maar ik bedoel natuurlijk te zeggen dat Charles een keer een winnaarsmentaliteit moet kweken.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel meevallen met Verstappens trauma. Beter in ronde 2 of 3 direct uitvallen dan 2 rondjes voor de finish in leidende positie.
En daarom is Leclerc ook geen WK materiaal. Die is mentaal gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Bovendien... weet je hoe Verstappen z'n trauma van deze race gaat verwerken? Door de volgende gewoon nog harder te gaan winnen als hij anders al gedaan had. De enige manier die werkt.
Leclerc is ook een beetje een zacht ei om het onaardig te zeggen, totaal ander persoonlijkheidstype. Maar aan het seizoen beginnen met de snelste auto, flinke voorsprong nemen in het WK en dan in het bestek van 7 races totaal ontmanteld worden door Verstappen en je eigen team en dan zelf ook nog beslissende fouten maken. En dan kom je na zomerstop terug met goede hoop, en verpletterd Verstappen iedereen op Spa, dan zakt de moed hem in de schoenen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat was oorlog geworden met Sainz denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik was nog even bang voor teamorders omdat Charles dan bovenaan zou staan in de stand maar Fred is een verstandige man.
Sainz en Vettel kun je beiden natuurlijk met hun tijd naast Leclerc. Ik denk dat ze beiden het moeten hebben van goeie omstandigheden, maar Vettel lijkt qua ongelukkige momenten dan weer meer op leclerc.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.
Dat is het natuurlijk al, hoe kan de golden wonderboy er nou steeds achter staan.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was oorlog geworden met Sainz denk ik.
Wat een gelul.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje in perspectief plaatsen Vettels prestaties. Die bleek in een Aston ook nauwelijks beter dan Stroll.
ik vind dat de stewards zichzelf tegenspreken in het besluit van de straf, ze rekenen het ALO niet aan, maar wel 20 sec straf maar ook 3 strafpunten, wanneer is er nog zo'n zware straf uitgedeeld?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kwam sowieso dichterbij, daar was hij op voorbereid. Maar dat hij ineens dicht op de staart kwam doordat de voorganger ineens anders een bocht aangaat dan eerdere rondes heeft hem verrast.
Moet ik nog steeds zeggen dat ik het meer een verslikking van Russel vind en de straf voor Alonso sowieso te zwaar vindt als de crash hem niet aangerekend wordt maar wel 3punten én 20 sec krijgt
Het verschil tussen Alonso en Stroll is vele malen groter. Vettel heeft buiten zijn RB kampioenschappen weinig laten zien. Ja, even met een illegale auto bij Ferrari.quote:
alleen is dat buiten Vasseur omgegaanquote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc heeft zijn vertrouwen ook nog niet helemaal terug na de trauma's van 2022. Daarnaast neemt Ferrari de Britse hypes veel te serieus, ze verstaan natuurlijk maar de helft maar denken dat daar een enorme wijsheid in zit. Omdat ze zo'n hekel hadden aan Schumacher hadden ze daar verzonnen dat Raikkonen dan maar supersnel moest zijn want er waren verder geen sterke punten te ontdekken, en Ferrari dacht een opvolger van Schumacher binnen te halen. Nu doen ze weer hetzelfde met de 'supersnelle' Hamilton.
Hulkenberg is jaloers.quote:
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat ook die hele lap tekst er, dat het hem niet aangerekend kan worden dat een ander er een ongeluk door krijgt, maar omdat het voor een achtervolger wel kan zijn dat zij verwachten dat hij hetzelfde zou doen als eerdere rondes...
ongeveer samengevat
Ik spreek je niet tegen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zet ze lekker op rails dan ..... wat een onzin verklaring dit.
Kijk als die keihard een breaktest geeft ok, maar als je je rondje al niet mag aanpassen om wat te verdedigen omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt ..... kom op zeg. Wat is dit voor een jurysport. Ik vond wat Hulkenberg bij Albon deed vele malen gevaarlijker (terecht niet bestraft).
Een heldendaad zou het zijn als Max niet uit was gevallen en Sainz had gewonnen. Nu was het gewoon goed, niet altijd zo overdrijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz had wel echt een heldendaad verricht zeg. Mooi om te zien. Dit weekend was hij echt het absolute beest.
🤔🤔quote:Op zondag 24 maart 2024 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
omdat de flapdrol die wel vaker debiele dingen doet in de laatste rond achter je rijdt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |