Ik denk dat het morgen isquote:
Het komt zo wel dichtbij.quote:
Hey SBE heb jij je DM gelezen?quote:
Die check ik alleen op liefdesverklaringen en die zat er dit keer niet tussen.quote:
Kiek ffkes dan als je wiltquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die check ik alleen op liefdesverklaringen en die zat er dit keer niet tussen.
Weer geen liefdesverklaringen.quote:
Thnxquote:
Er as eens...quote:
Verrek!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:23 schreef Soury het volgende:
@:Deisyy Geraldine BB heeft jou tas als jurk aan
[ link | afbeelding ]
Je hebt op de volgende meet ook zo'n jurkje?quote:
Ik denk er nog even overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt op de volgende meet ook zo'n jurkje?
Neem dan ook de droomvlucht in de Efteling met een badeendje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
De poffertjes waren heerlijk, de botsauto's waren leuk, maar toen liet ik me overhalen om met mijn zus en nichtje in de Miami Trip te gaan, ik heb doodsangsten uitgestaan en kon wel janken toen ik er weer uit mocht![]()
Zo'n ding
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem dan ook de droomvlucht in de Efteling met een badeendje.
Maar voel je niet een soort van opgelucht als je eruit stapt en je hebt het toch maar doorstaan? Een adrenalinekick?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer in![]()
Wedden dat jij vanavond weer lekker je bed instapt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer in![]()
Dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wedden dat jij vanavond weer lekker je bed instapt.
Whut, wacht zijn er nog vrouwen die weten wat ze nog moeten doen? Ik ben nu van slag.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat.
En ze stapt ook de keuken in, om daar haar ding te doen.
Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, wacht zijn er nog vrouwen die weten wat ze nog moeten doen? Ik ben nu van slag.
Niet echt, ik kon wel jankenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar voel je niet een soort van opgelucht als je eruit stapt en je hebt het toch maar doorstaan? Een adrenalinekick?
Die weddenschap heb je gewonnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wed ook alleen maar als ik weet dat ik win.quote:
Wat heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wed ook alleen maar als ik weet dat ik win.
Eeuwige beroemdheid.quote:
Lijst dit topic maar inquote:
quote:
Nu zit ik me af te vragen.. wat voor een geluid een fazant maakt...quote:
quote:Geluid. Haan roept luid "Kok-ok-ok!" en fladdert daarbij met de vleugels. Daarnaast nog diverse zachte, kipachtige geluiden door beide geslachten.
Wist ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu zit ik me af te vragen.. wat voor een geluid een fazant maakt...
En goedemorgen
Edit: Hij roept :
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:11 schreef pullup het volgende:
Meestal sprinten ze hard weg als je er eentje ziet
Ze komen langs de Amstel ook meer voor dan konijnen, zie er elke week wel eentje vroep in de ochtendquote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik zie ze nog best veel, bijna dagelijks als ik naar mijn werk rijd.
Zat toevallig van de week nog te denken dat ik meer Fazanten zie als konijnen en hazen.
De mannetjes zijn toch wel de meest opvallende wilde vogel in Nederland dacht ik zo.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze komen langs de Amstel ook meer voor dan konijnen, zie er elke week wel eentje vroep in de ochtend
Nu gaan we weer naar de bosbaan en daar stikt het van de konijntjes
Nee denk ook wel degene met de meest felle verschillende kleurtjesquote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De mannetjes zijn toch wel de meest opvallende wilde vogel in Nederland dacht ik zo.
Of mis ik wat?
Ja hè, ijsvogel ook mooi...Bonte specht... vlaamse gaai... en nog wat van dat kleine spul met kleurtjes.. Maar de fazant heeft zijn grootte mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee denk ook wel degene met de meest felle verschillende kleurtjes
En blijkbaar toch te weinig roofdieren hier die het hem moeilijk makenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè, ijsvogel ook mooi...Bonte specht... vlaamse gaai... en nog wat van dat kleine spul met kleurtjes.. Maar de fazant heeft zijn grootte mee.
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
En blijkbaar toch te weinig roofdieren hier die het hem moeilijk maken
Het is toch een beetje een wandelende 'pak me' vogel
Nee ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 07:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik geloof dat er op de wadden ook nog een speciaal soort hoen rondloopt, maar kan ff niet op zijn naam komen.
En dan hebben we ook nog de Korhoen.. maar die heb ik helaas nog nooit in het wild gezien
Ja! Die was het geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2024 07:34 schreef pullup het volgende:
De Hop komt op Terschelling voor maar ook op wat andere plekken
[ afbeelding ]
In bier vind je ook vaak hopquote:Op zondag 24 maart 2024 07:34 schreef pullup het volgende:
De Hop komt op Terschelling voor maar ook op wat andere plekken
[ afbeelding ]
Wat een ******** prutser is dat,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Frisjes jaquote:Op zondag 24 maart 2024 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Iig geen weer om even lekker naar buiten te gaan.
Hier net regen en nu een dikke bewolking.quote:
Hier nu ook weer bewolking.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier net regen en nu een dikke bewolking.
Wie of wat is ellendiger?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef pullup het volgende:
Nlog ellendiger dan gisteren![]()
![]()
Maar even warm thuis wielrenners bekijken, die hebben het nog even langer ellendig![]()
Het weerquote:
Dan moet je ook niet in het riool gaan wonen?quote:
En geen vdPoel op 1quote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef pullup het volgende:
Nog ellendiger dan gisteren![]()
![]()
Maar even warm thuis wielrenners bekijken, die hebben het nog even langer ellendig![]()
Dom jaquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:48 schreef chufi het volgende:
Laatste beelden van een drone ....
[ afbeelding ]
Dat was ikquote:Op zondag 24 maart 2024 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zei hier vandeweek dat de Elvis movie goed was... dus die ga ik maar eens kijken,
Ben jij al naar de bios geweest voor deel IV?quote:
Van wat?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij al naar de bios geweest voor deel IV?
Ik heb alleen 1 gezienquote:Op zondag 24 maart 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kung Fu Panda 4 (2024) - Reference View - IMDb
Dat een bios vinden waar ze de marathon ervan uitzenden, alle 4 in 1 sessiequote:Op zondag 24 maart 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 gezienEn stukjes van 2 geloof ik
Mehquote:Op zondag 24 maart 2024 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat een bios vinden waar ze de marathon ervan uitzenden, alle 4 in 1 sessie
De Reddertjes niets voor jou?quote:Op zondag 24 maart 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond de Elvis movie niet zo heel denderend.. ik denk dat ik het teveel met de Mercury movie vergleek.
Toch maar weer terug naar adventure
The Land That Time Forgot!
Dat was wel heel erg speedkijken danquote:
Eet zequote:Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
Vanavond eten we Shiitake![]()
[ afbeelding ]
Ja want dan zit ze niet in Amsterdam dan. Alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Een aantal van jullie gaat nu een vreugdedansje doen he
https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a942548e/
Ze woont bij jou in de buurt toch ...quote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja want dan zit ze niet in Amsterdam dan. Alle kleine beetjes helpen
Ja heb haar nooit gezien maar volgens heeft ze haar opstootje op de Westermarkt bij de Jumbo opgezetquote:
Titel klopt niet, gaat niet om de zwaartekrachtquote:
Hoe had jij het genoemd ?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Titel klopt niet, gaat niet om de zwaartekracht
Mjah naja ze spelen toch daardoor ook met de zwaartekracht om niet naar beneden te lazeren maar dat is wellicht nauwkeuriger als omschrijvingquote:
Weten we waar we naar moeten kijkenquote:
Dit is zo minutieus precies waardoor het eng is.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:53 schreef pullup het volgende:
Verdorie
Hoe heb ik deze kunnen missen in 2020?
[ x ]
Ja, dat was zo duidelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei jij gisteren al niet zoiets ?
https://www.voetbalzone.n(...)ben-tegen-ons/432508
Ja die laatste 20 minuten die ik gezien heb zag je dat idd .. ook al werden ze toen weggespeeldquote:Op zondag 24 maart 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat was zo duidelijk.
je zag gewoon de routine, het spelinzicht etc. Juist dat wat er nu bij zoveel mist.
quote:Op zondag 24 maart 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei jij gisteren al niet zoiets ?
https://www.voetbalzone.n(...)ben-tegen-ons/432508
quote:
quote:
Die UI is eigenlijk voor de woensdagquote:
Waar is daar?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:11 schreef aloa het volgende:
Zo naar de apotheek. Gaat niet helemaal lekker daar.
Toen liep Jari aan de verkeerde kant (tijdje dan)quote:Op zondag 24 maart 2024 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die laatste 20 minuten die ik gezien heb zag je dat idd .. ook al werden ze toen weggespeeld
Pillen zijn op?quote:
quote:
Maar heb je ze nu ?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Nieuwe besteld via de app.
Maar de app werkt niet hoorde ik vanmorgen bij de apotheek
Nog een paar maandjes dan vliegen de jonkies weer uit, altijd leuk dat jonge spul in je tuinquote:
Alleen tricky met kattenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes dan vliegen de jonkies weer uit, altijd leuk dat jonge spul in je tuin
Zonder komt het niet goed.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. wat zou je zonder zijn?
Ja heel jammer, ik heb zelf geen katten maar de buurt genoegquote:
Ik heb geen katten meer maar die namen toen ze leefden hele duiven mee naar haar huisquote:Op maandag 25 maart 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel jammer, ik heb zelf geen katten maar de buurt genoeg
Ik zal niet meteen dood neervallen, maar moet wel de rest van mijn leven deze pillen blijven slikken.quote:
OK..quote:Op maandag 25 maart 2024 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal niet meteen dood neervallen, maar moet wel de rest van mijn leven deze pillen blijven slikken.
Je hebt geen MacDrive in huis?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alles in huis om een lekkere maaltijd te maken... Maar ff de drive niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:46 schreef chufi het volgende:
Ah toch welLokale afdeling van de KKK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Waar?quote:
Daarbovenquote:
Brug weg, en de hele vaarweg geblokkeerd door de restanten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:32 schreef pullup het volgende:
Best beroerd zeg, dat is pech de brug is weg
[ x ]
Daar zijn ze nog wel ff mee bezig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:32 schreef pullup het volgende:
Best beroerd zeg, dat is pech de brug is weg
[ x ]
Er reed nog wel verkeer overheen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:51 schreef chufi het volgende:
Das een serieus dingetje... Gelukkig gebeurde het in de nacht en was er minder verkeer....
Ja ... er wordt nog gezocht naar minimaal 7 vermistenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Er reed nog wel verkeer overheen.
Het zal je maar gebeuren
Alleen het Ned elftal als ik dan toch naar voetbal ga kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das aan U ... Spanje - Brasil begint 21:30 , dus daarr schaekel ik sws naar over
Zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen het Ned elftal als ik dan toch naar voetbal ga kijken
Edit.. geen idee waarom er nog een rampenfilm voor zitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF voor de duidelijkheid... dit is echt... ergens in China.
Geen Pandora, geen AI![]()
[ x ]
Ik zag die vandaag ook voor het eerst.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF voor de duidelijkheid... dit is echt... ergens in China.
Geen Pandora, geen AI![]()
[ x ]
Ik zat het net te zoeken. Ze kunnen zich goed redden hier. Beetje te goed blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die komen toch al in Nederland voor dus een paar extra maakt niet meer uit.
Eigen wasberen eerst zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zat het net te zoeken. Ze kunnen zich goed redden hier. Beetje te goed blijkbaar.
Wat ik begrijp is dat ze niet echt gewenst zijn...
Onze eigen wasberen hebben tegenwoordig een baan... moet je zelf de was doenquote:
Hoe zouden ze smaken?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze worden afgemaakt hier.
Dan ben je beter af in een dierentuin.
Hm… er is van alles wat naar kip schijnt te smaken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schijnt heel schoon vleesch te zijn
En.. ja, naar kip
Mischien wel ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm… er is van alles wat naar kip schijnt te smaken.
Hoe zou dat komen? 🤔
Misschien verkoopt kip gewoon beter als je het ‘wasbeer’ of ‘parelhoen’ of ‘krokodil’ noemt
Ik weet toch wel wanneer ik op kip loop te kauwenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mischien wel ja.
Over kip gesproken... heeft kip eigenlijk een smaak?
Zit ff te denken, tis meer textuur welke je ervaart ipv smaak.
Zijn er Friese jacht bendes dan die er op af gaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze worden afgemaakt hier.
Dan ben je beter af in een dierentuin.
Nou, neem de proef op de som:quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mischien wel ja.
Over kip gesproken... heeft kip eigenlijk een smaak?
Zit ff te denken, tis meer textuur welke je ervaart ipv smaak.
Ze hebben vallen gezet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er Friese jacht bendes dan die er op af gaan?
Maar als alles naar kip smaakt, waar smaakt kip dan naar?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schijnt heel schoon vleesch te zijn.
En.. ja, naar kip
Zo gek als een deurquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je hier wel zin in?
https://www.nu.nl/buitenl(...)weld-in-brussel.html
Lol nee niet jijquote:
Jaja, kom je nu meequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol nee niet jij
Tenzij je ze er hebt heen gestuurd
Alles smaakt naar kip.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef chufi het volgende:
Ik had net een soort kliekje en wist niet meer precies wat er in zat maar toen proefde ik gewoon kip
Deden ze goedquote:
Is ook zo maar winnen van de Duisters is altijd mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis freundgeschäftig dus macht wenig aus
Vind ze wel aardig spelenquote:
En nu ook van Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen ze al jaren , maar eerder van de week wonnen ze wel van Frankrijk
Smakelijk nogquote:
Maar nog niet helemaal.quote:
Je hebt toch wel een kaartje gestuurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |