Ik denk dat het morgen isquote:
Het komt zo wel dichtbij.quote:
Hey SBE heb jij je DM gelezen?quote:
Die check ik alleen op liefdesverklaringen en die zat er dit keer niet tussen.quote:
Kiek ffkes dan als je wiltquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die check ik alleen op liefdesverklaringen en die zat er dit keer niet tussen.
Weer geen liefdesverklaringen.quote:
Thnxquote:
Er as eens...quote:
Verrek!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:23 schreef Soury het volgende:
@:Deisyy Geraldine BB heeft jou tas als jurk aan
[ link | afbeelding ]
Je hebt op de volgende meet ook zo'n jurkje?quote:
Ik denk er nog even overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt op de volgende meet ook zo'n jurkje?
Neem dan ook de droomvlucht in de Efteling met een badeendje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
De poffertjes waren heerlijk, de botsauto's waren leuk, maar toen liet ik me overhalen om met mijn zus en nichtje in de Miami Trip te gaan, ik heb doodsangsten uitgestaan en kon wel janken toen ik er weer uit mocht![]()
Zo'n ding
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem dan ook de droomvlucht in de Efteling met een badeendje.
Maar voel je niet een soort van opgelucht als je eruit stapt en je hebt het toch maar doorstaan? Een adrenalinekick?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer in![]()
Wedden dat jij vanavond weer lekker je bed instapt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig helemaal nergens meer in![]()
Dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wedden dat jij vanavond weer lekker je bed instapt.
Whut, wacht zijn er nog vrouwen die weten wat ze nog moeten doen? Ik ben nu van slag.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat.
En ze stapt ook de keuken in, om daar haar ding te doen.
Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, wacht zijn er nog vrouwen die weten wat ze nog moeten doen? Ik ben nu van slag.
Niet echt, ik kon wel jankenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar voel je niet een soort van opgelucht als je eruit stapt en je hebt het toch maar doorstaan? Een adrenalinekick?
Die weddenschap heb je gewonnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wed ook alleen maar als ik weet dat ik win.quote:
Wat heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wed ook alleen maar als ik weet dat ik win.
Eeuwige beroemdheid.quote:
Lijst dit topic maar inquote:
quote:
Nu zit ik me af te vragen.. wat voor een geluid een fazant maakt...quote:
quote:Geluid. Haan roept luid "Kok-ok-ok!" en fladdert daarbij met de vleugels. Daarnaast nog diverse zachte, kipachtige geluiden door beide geslachten.
Wist ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu zit ik me af te vragen.. wat voor een geluid een fazant maakt...
En goedemorgen
Edit: Hij roept :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |