quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef Haags het volgende:
Wat lopen we toch weer te klagen
Amper regen gehad afgelopen week en regelmatig de zon gezien en men schiet al weer in een depressie.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Het is idd een zeik-topic geworden. Vroeger was dit meer onderzoeksgericht.
Dat het nog veel erger kan wil niet zeggen dat je niet mag klagen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef Haags het volgende:
Amper regen gehad afgelopen week en regelmatig de zon gezien en men schiet al weer in een depressie.
Ik kan het bevestigenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
In juni schijnt het hier wel erg mooi weer geweest te zijn. Net toen ik drie weken in Italië zat, dus ik weet niet of het echt waar is.
Was top. Mij iets te droog en "saai" maar wel genietenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
In juni schijnt het hier wel erg mooi weer geweest te zijn. Net toen ik drie weken in Italië zat, dus ik weet niet of het echt waar is.
Het waaide veel, hartstikke dynamisch johquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was top. Mij iets te droog en "saai" maar wel genieten
geen klaag beer, maar een klaagkatquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben al sinds september niet langer dan een handjevol dagen op rij mooi weer gehad, en daarvoor was het sinds eind juni ellende. Dus iedereen heeft het gevoel dat het al maandenlang tyfusweer is, en gelijk hebben ze. We zitten al een jaar (!) onafgebroken onder de straalstroom, en iedereen is dat zat.
Hier juist heel veel regen gehad en weinig zon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:18 schreef Zwoerd het volgende:
Vanmiddag een mooie circumzenitale boog gezien.
Helaas alleen een telefoon om foto's te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je op de laatste foto rechts ook een een stuk van de supralaterale boog.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt erop dat de herfst niet zomaar opgeeft. Ondanks een paar pogingen van de lente. 6e run op rij zeiknat.
[ x ]
@Djeez, wat denk jij?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Twee record natte jaren op een rij?
200 liter, jeetje.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt erop dat de herfst niet zomaar opgeeft. Ondanks een paar pogingen van de lente. 6e run op rij zeiknat.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |