Ligt aan jouw verbinding, mobiel werkt bij mij prima. Mocht je dit leuk vinden, dan kan je ook wel eens een kijkje nemen bij crazyshit.com.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
www.bestgore.fun
De site doet het bij mij wel maar al een maand laden de filmpjes niet. (Warning,; grafische content)
Iemand tips hoe ik dit kan fixen? Ligt t aan mij? Heb diverse browsers geprobeerd
Doet het prima hier. Ik gebruik coc coc (Vietnamese browser) en surfshark vpn. Ik heb ook geen YT reclame.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
www.bestgore.fun
De site doet het bij mij wel maar al een maand laden de filmpjes niet. (Warning,; grafische content)
Iemand tips hoe ik dit kan fixen? Ligt t aan mij? Heb diverse browsers geprobeerd
Mijn verbinding doet het prima op alle websites. Alleen deze laadt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ligt aan jouw verbinding, mobiel werkt bij mij prima. Mocht je dit leuk vinden, dan kan je ook wel eens een kijkje nemen bij crazyshit.com.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik was ook ooit 12 en vond rotten.com heel wat
Hier geen problemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn verbinding doet het prima op alle websites. Alleen deze laadt niet.
Exact wat ik zei, maar ik wilde het niet onvermeld laten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Joh, het is roos. Watdenkjenouzelf?
Zelfs bagger heeft waarde in roos topics.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Exact wat ik zei, maar ik wilde het niet onvermeld laten.
Hoe kan ik dit fixen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef benhorse het volgende:
Doet het prima Roos. Genoten van de zelfontbrandingen en Mexicaanse onthoofdingen.
Mijn hele mobiel? Ja dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Resetten naar fabrieksinstellingen.
Je wilt het toch fixen? Fabrieksinstellingen is the way to go.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn hele mobiel? Ja dagmijn man kan er met zijn mobiel ook niet op.
Nog nooit gecommentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef benhorse het volgende:
[..]
Heb geen idee, heb je een nare command gezet? En zo gebanned?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |